Derin bir nefes aldım ve zile bastım. Kapıyı Açan Felix olmuştu.
Felix-Yn¿ Senin burda ne işin var??
Jisung- AA yn mi geldi , Felix içeri alsana kızı döndü soğuktan
Felix- T-tamam
İçeri geçtim. Jisug ayağa kalktı ve bana doğru yaklaştı. Sanırım uyumayan sadece jisung ve Felix di.
Jisung- hosgeldin yn?
Yn-h-hosbuldum.
...
Yn- Jisung abimlerin yardıma ihtiyacı var...
Jisung- Biliyorum yn ,biliyorum.
Yn-nasıl yani??
Felix-Jisug ben uyumaya gidiyorum ikinize iyi geceler
Jis, yn- iyi geceler Felix
Yn-Artık anlaticak misin han?
Jisung - Yn ,bak şimdi. Biz aslında dün size bu konuda uyarmak için gelmiştik. Hem bu konuda uyarmak için, hem de geçmis olsuna
Yn- HİÇ DE ONDAN DOLAYİ GELDİGİNİZ BELLİ OLMADİ MASSALLAH YUNA HAZİR OLSA İSTEMEYE GELDİNİZ SANİCAKLAR!?
Han- Hayla bu olayı unutmadin mi?
Yn-unutmak mümkün mü??
...
Yn- hadi. Devam et
Han- ney?
Yn-uyarmak için gelmiştik... Devamını getir.
Han-Aslında sizin evinizi basan kişiler önce bizim şirketimize gelip hisse satmayı sundu. Kabul etmedim çünkü fiyatı çok pahalıydı. Bu para o projeye değmezdi.
Yn-kaç lira?
Han-100.000 won
Yn-Oha!
Han-al benden de o kadar!
Yn- ee devam et hadi.
Han- biz de parasının fazla olduğunu söyleyerek bu işi reddettik. Bize sonradan tehtidler savurmaya başladı. Ve kozunu senin baban üstünde kullandi.
Yn-Nasıl yani?
Han-Bak şimdi. Aslında bunu babanın sana söylemesi daha uygun olurdu ama olsun ben soyliyim... Babalarımız yakın arkadaş olduğu için sizin şirketinizden bizim %50 payımız var sizinde bizim şirkette %50 payiniz var. Sizin şirketinize bisey olsa bizim satışlarımız ve gelirimiz bozulucak. Bizim şirkete bişey olursada aynı sekilde size olucak. Adam "eğer bu projeyi kabul etmezseniz o şirketin sahiplerini öldürürüm" dedi yani seni,avını ve babanı öldurmeye çalışıyordu.
Yn:y-yani...
Han-düşündüğün şey olmiyacak yn! O adamın elemanları çok acemiler. Bu adam o yüzden bizi proje yi kabul etmekte zorladı.
Yn-p-peki daha güçlü adamlar tutarsa?
Han- yn adam tutmak o kadar kolay değil. Bunun sözleşmeleri var,ayrica en iyi adamlar fazla maaş ister.
Yn-peki...
Han- yn,ne kadar zor olduğunu biliyorum ama hepimizin beklemekten başka şansi yok. Zaten babam çoğu güclü elemanını sizin eve gönderdi.
Yn- (ağlayarak) T-Teşekkür ederim han..
Ve evet han a sarıldım. Bunu neden yaptım bilmiyorum ama sanki ona sarılsam bütün dertlerim gecicek gibi hissettim. Oda bana sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAN JİSUNG İLE HAYAL ET/ Takıntılı mafya
ChickLit25 yaşındakı kim yn , bakalım han jisung un ona bu kadar takıntılı olduğunu oğrenince ne yapacak...