Hatırlatma;
Neyse çantamı alıp çıkışa doğru ilerledim ki kapını önünde tutulup bir duvara yapıştırılana kadar
Hatırlatma bitti -_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Evet biri beni duvara yaslamış bakıyordu. Bu kimdi? HAN JİSUNG!!
Yn: HAN NAPIYORSUN ÇEKİL ÜSTÜMDEN!!
Han: Hmmğ bu güzel dudaklarını neye borçlusunuz hanımefendi??
yn:NNEH! CEKİL ÜSTÜMDEN JİSUNG!! SARHOŞSUN!
Han: Bir kere benim aklım gayet yerindeğ !!
Hayır bu adam kesinlikle sarhoştu.
Han: o herif seni öpüyoğ ben niye öpemiyorumğ??
Yn: HAN JİSUNG HEMEN ÇEKİL ÜSTÜMDEN!!
Han: Sadece bir kere öpiyim öyle çekilirim.
Yn; hayır!
Han; Hmm birileriğ koocamanğ SKZ ŞİRKETİNİ kaybetmekğ istiyoğ??
Aaa of ne yapicaktım şimdi?
İşimide kaybetmek istemiyorum.
Ama zaten yarın olanların hiçbirini hatırlamıyacak.Yn; ama çok abartma sakince tamam mı ?
Han; yani öpmeme izin veriyor musun??
Yn; Eve-
Tahmin ettiğiniz gibi lafımı tamamlamadan beni öpmüştü.
Yaklaşık 1 dakika kadar öptü beni.
Kendime geldikten sonra han ı hemen ittim.
Yn- Han bunu unut tamam mı!
Han- unutmak mümkün mü sence? Bu gün benim en mutlu günüm.
Hanın yüzüne baktıktan sonra
Koşarak arabamın oraya gittim.Yarım saat sonra _-_-_-_-_-_-_--___-
Eve varmıştım. Saat 01:30 olduğu için abim ve babamın uyuduğunu düşünüp eve sessizce girmeye çalıştım. Ama abim uyumuyordu.
İçimden "yn şimdi sıçtın " sirenleri çalıyordu.
Tae - NERDEYDİN YN?!
Yn- abi ama izin vermistin?
Tae- misafirler vardı hem sen ustundekiyle arkadaşında ne yapiyordun?!
Abim böyle dediği anda üstüme baktım.
Yn- tamam herşeyi açıklıyacagim ama bana kizmiyacaksin ve bei dinlemeden yorum yapmiyacaksin!
Tae- Dinliyorum.
Yn- Aslında Arkadaşlarımla bara gittim ( arkadaşımla gitmedim)
Merak etme arkadaşım kız. Eski okulumuzdan biri. Merak etme hafif bir alkol aldım ama fazla değil bir bardak. Merak etme karşi cinsten hickimseyle konuşmadım (Ne konuşmaması!! Biriyle öpüştün,biriyle öpüşmek uzereydin!!)Tae- sana güveniyorum yn!
Yn- tabiki güven abicim☺️
Tae- hadi şimdi git ve uyu saat çok geç oldu.
Yn- tamam abicim iyi geceler 🩷
Tae- sanadaa
Yukarı odama çıkıp pijama giyindim
Bunları giyindim ve yatağa girdim. Bu günü unutmak için uyumam gerekti...
Saat 04.45/-/-/-/-/-/-/-/-/
Ne oldu bilmiyorum , saat kaç bilmiyorum ama uykumdan abim yüzünden uyandım. Dışarıdan arabe sesleri geliyordu.
Tae- Yn acil uyan!!
Abimin yüzündeki endişeyi gördüğüm anda kalan uykum da gitmişti zaten.
Yn- ABİ NOLUYO!?
Tae- Yn düşmanlar evin etrafını sardı. Hemen git burdan!!
Hayır,olamaz,bu bir rüya olmalıydı.
Birkaç saniye gözümü ovaladıktan sonra bunun bir rüya olmadığını anladım. Hemen ayağa kalktım .
Yn- Abi nereye gidicem??
Abim cebinden siyah ,altın sarısı ile işlenmis bir kart çıkarttı.
Tae- Bunu,telefonunu ve cüzdanını al ve jisung un evine git!!
...
Tae-HEMEN !
yn-p-peki ya siz?
Tae- biz çok geç olmadan babamla buradan kacicaz. Sana söz veriyorum burdan çıkar cikmaz seni ariyacagim.
Yn- söz mü?
Tae-SÖZ!
Abimi yanağindan öperek arka kapıya doğru koşmaya başladım. Kim bilir belki bu abimi son öpüş- YN SENİN AKLİNİ Sİ- SUS ABİN İYİ OLUCAK SİMDİ CİK DİSARİ JİSUGLARA GİT!
Hemen ayakkabılarımı giyip jisunglarin evine gittim. Zaten birkaç sokak öndeydi.
Yolda yürürken bir şey fark ettim, BU GECE JİSUNG BENİ ÖPMÜŞTÜ!! İçimden milyonlarca Allah'ım nolur unutsun duası ettikten sonra evin kapısına geldiğimi fark ettim...
Güzel oldu mu?? Bu bölüm biraz fazla heyecan vardı. Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın bayyys
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAN JİSUNG İLE HAYAL ET/ Takıntılı mafya
ChickLit25 yaşındakı kim yn , bakalım han jisung un ona bu kadar takıntılı olduğunu oğrenince ne yapacak...