"Her zaman yanımda olduğunuz için teşekkür ederim"
Yn'den
Bu 3 adama biraz sarıldıktan sonra eve gittik. Ilık bir duş aldıktan sonra odama geçtim. Eve çok geç döndüğümüz için diğer üyeler uyuyordu. Odama girdiğimde yeonjun unda yatağımda uyuya kaldığını gördüm.
Ah küçük kardeşim, nerelerdeydin sen? Kim bilir ne kadar korkmuştur geldiği yerden....
Sahi, abim yeon ü nerden buldu? Neredeydi bunca zamandır?
Eğer bulunduysa bize niye Øldu dendi?!
NİYE?!
NİYE YALAN SÖYLEME GEREĞİ DUYDULAR? NEDEN! BENİM HE KADAR AĞLADIĞIMI, KRİZ GEÇİRDİĞİMİ, HİÇ Mİ GÖRMEDİNİZ?!YEON:abla?
Yn: e-efendim ablacım?
Yeon: beraber yatalım mı¿
Yn: tabiki ablacığım. Saçımı tariyim gelicem yanına. Hadi şimdi uyu sen
Yeon: tamam abla:)
Saclarımı özenle taradım. Saçlarıma bakım yapmayı seviyordum. Hoşuma gidiyor açıkcası.
Saçlarıma keratin yağını özenle sürdükten sonra morfose nin süt kokulu besleyici spreyinden sıktım
(Ablanız sponsor aldı lslsmalamdkslnslsdd)Son kez taradıktan sonra kurutup yatağa yattım.
Yeonjun yanıma yanaştı ve bana sarıldı. Bende ona sarıldım. Ve öylece uyuduk
O
O
O
O
O
Sabah uyandığımda yeonjun yanımda yoktu. Kalktım ve etrafa baktım. Bu odada değildi.Korku ve panikle yatağımdan doğruldum . Kapıya doğru giderken bir anda kapı açıldı. İçeride elinde tepsi tutan bir yeonjun ve arkasından da jisung belirdi.
Ben ise anlamamıs bir ifadeyle bu ikiliye bakıyordum.
Özellikle jisung'a...
Dağınık saçları ve şortu ile daha bir yakışıklı oluyor...
Ağağağağ
Yeon:Abla sana kahvaltı hazırladım.
Jis:evet;)
Yn: Yiaaa yerim sizii çok teşekkürlerr..
Jis:görevimiz efendim 😁
Yeon:evet sen işte biz her zaman yaparız. 😁
Yn: yok, bundan sonra ben size kahvaltı hazırlıycam. Siz benim hiç peynirli böğreklerimden ve corn doglarımdan (aklıma başka bişey gelmedi;/) yediniz mi??
Jis:yemedim ama en az senin kadar güzeldir...
Yn:bu gün size yaparım🤭
Bu ne demekti şimdi? Ne -ne oldu??
YOKSA O DA Mİ BENDEN HOŞLANIYOR?!kahvaltımı masanın üstüne koydular ve üçümüzde yatağa oturdum ve kahvaltıyı yemeye basladım.
Yn: siz yediniz mi?!
Yeon&jis: eeee, yok
Yn: VE SİZ KENDİ KARNINIZI DOYURMADAN BANA KAHVALTI Mİ HAZIRLADINIZ?!?!?
Jİs: evet:/
Yn: gelin bakıyım buraya siz.
İkisinede birer parça ekmek kopartıp bal ve kaymak sürdüm.
Yn: yeon aç ağzını
Yeon: Aaaa aaa... Ham
Yn: aferin, şimdi sıra sende sincap.
Jis:sincap mı?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAN JİSUNG İLE HAYAL ET/ Takıntılı mafya
ChickLit25 yaşındakı kim yn , bakalım han jisung un ona bu kadar takıntılı olduğunu oğrenince ne yapacak...