Jisungdan
Yn bir anda koşmaya başladı bende onu takip ettim. Nereye gidiyor bu?!
Onu gizlice takip ettim. Soreon marketinin önüne geldi. Bu kız ne yapmaya çalışıyor?!
Çatıya doğru hıçkırarak koşmaya başladı. Ve sonra, sanırım düşündüğüm şeyi yapicak?!
Yn den
Koşarak soeron marketine gittim. Çatıya doğru koştum. Çatının ucunda durdum. Yere çöktüm ve bağırarak ağlamaya başladım. Herkes camdan bana bakıyordu.
"NEYE BAKİYORSUNUZ BE "
Diye bağırdım. Herkes perdelerini kapattı ve içeri girdi. Biraz ağlamaktan kimseye zarar gelmez ,sanırım;..)Jisungdan
Hemen Taehyung hyung u aradım.
______________________________
|. |
J: ALO TAE HYUNG!T: efendim Han ne oldu?!
J:YN MARKETİN USTUNE CİKTİ SANİRİM !NTİHAR EDİCEK!!
T: HAN ONU HEMEN TUT ONA BİRİNİ GETİRİYORUM!
J: KİMİ!
T: KARDESİNİ!
J: T-TAMAM
_______________________________hemen yukarı çıktım.
Jis: Y-Yn!! BEKLE!
Yn: Jisung, ben daha ne kadar bekliyebilirim? Ha bu arada herşey için teşekkürler. Min-ji ye iyi bakın. Benim arkamdan ağlarsa da onu lanetliyecegimi söyleyin . B-bu arada herşey için çok teşekkür ederim.. b-beni korudun felan. Sana nerdeyse hayatımı borçluyum. Bunu nasil ödiyecegimi bilmiyorum...
Ben hayla nefes nefese dolu gözlerimle yn yi izliyordum.
Yn: J-Jisung...
Jis:....
Yn: seni ozliycem....
Jis: H-HAYİR YN BENİ OZLEMİYCEKSİN. CUNKU YANİMDAN 1 AN BİLE AYRİLMİYCAKSİN SENİN BU DUNYADAN GİTMEN BENİM BORCUMU ODİYEMEMEN OLUR!! EGER SEN SU AN KENDİNİ OLDURURSEN BENDE BURDA KENDİMİ OLDURURUM!!
Yn: H-Hayir! Böyle bişey yapma!! B-benim bu boktan hayatım için senin de kahrolmani istemiyorum!
Jis: Y-YN! L-LUTFEN YAPMA!
Yn: ....
Tae: ARTIK İSTESENDE YAPAMAZSİN!!
gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuş bir adet Taehyung karşımda duruyordu
Yn: A-Abi!! Gelmişsin!!
Tae: YN! yapma! Ne olursun!! Beni bu s!ktigim hayatımda tek mi birakicaksın!!
Yn: üzgunum abi...
Tae: Hem, bak sana kimi getirdim!!
Yn:K-kim- Y-YEONJUN!!
(YEONJUN BU👇🏻👇🏻)
Yeon: A-abla, Lütfen , Ö-Olme tamam mı, b-bak ben seni buldum...Anamm yn nin kardesi mi varmış! Bende beklemiyordum!
Jis&yeon&Tae: LUTFEN YN!
YN: ...
(Bir anda beklenmedik şekilde Jungkook ortaya çıkar)
Jk: Tamammm bu kadar drama yeterli. Neredeyse 3 saattir burada ücretsiz HD film izliyorum. Yn sende uzatma artık. Seni bu yoldak bir kere uzaklarstirdim, sanırım tekrar ben uzaklaştırıcam.
Yn: JUNGKOOK!!
Kim lan bu?
O adam yn nin yanına yaktasti, bacaklarindan tutup omzuna aldı ve bize doğru geldi. Yn ise jk un bırakması için sırtında debeleniyordu.
Yn: Ya jk bırak benii!!!
Jk: olmaz.
Yazardan
Jungkook Yn yi Taehyung 'un yanına biraktı
Yn: Ya ne olursunuz bırakın beni!!
Yeon:(yn 'ye sarılıp ağlamaya başladı)
Ablaaaağ lütfen g-gitme NOLURRYn hemen eğilip YEONJUN a sarıldı.
Yn: T-tamam , bak burdayım ablacım gitmedim T-tamam mı.Yn ayağa kalkıp karsısında duran 3 büyük cüsseli adama aynı anda sarıldı.
Yn: her zaman yanımda olduğunuz için size çok teşekkür ederim...♡
Bitti
Agaaggaga
Artık 13 . Bölüme geldik yavaştan flörtlesicekler.
Baysss
Lütfen alttakı ☆ 'a basar mısın güzel insan🩷🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAN JİSUNG İLE HAYAL ET/ Takıntılı mafya
ChickLit25 yaşındakı kim yn , bakalım han jisung un ona bu kadar takıntılı olduğunu oğrenince ne yapacak...