פרק 1

143 11 5
                                    

"האן בוא לפה השרפה מתקרבת!צריך ללכת למקום אחר" האן הביט בצער על הביתו שנשרף מתגובת ההייטרים שלו.

טא הסתכל עליו והבין את הצער שלו,הוא השקיע כל כך בעולם הפרסום. הוא לא עשה דבר רע לאדם ובכל זאת שונאים אותו כדי כך ששרפו לו את הבית .

האן נאנח הוא מתוסכל חוץ מלהסתכל על הלהבות הגדולות שעולות למעלה אין לו מה לעשות בנידון הוא חייב למצוא מקום מחסה לפני שיקחו את זה רחוק ויתנקשו בחייו .

טא החזיק לו את שורש היד ומשך אותו לעבר הרכב השחור שחיכה להם כל הזמן הזה.

דימעה קטנה ירדה במורד לחיו של האן .

..

השעה כבר לפני חצות הם הגיעו לאכסניה שהייתה ביקתה עץ עלובה,האן לא אמין למראה עינו כאן הוא ישאר?אין סיכוי!המקום הזה לא בשבילו.

טא ראה את פרצופו הנגעל וגיחך.

האן התעלם מזה ככה אין לו כוח להתווכח עד כמה היום הזה יכול להיות גרוע?.

הם נכנסו לחדר הקבלה ,הוא היה נראה כל כך עלוב שולחן עץ בצורת בר שישמש לרישום ,ספה וטלוויזיה מולה,בפינה יש כניסה למטבח והחדר אוכל ומדרגות שעולות לחדרים .

האן הסתכל סביב והתאפק לא לבכות מרוב מצבו הגון.

"בחיית,זה כולה אכסניה מה אתה נגעל כל כך"טא הקריא את מחשבותיו בקול בזמן שהם מחכים שמישהו יבוא אליהם,לא היה אף אחד מאחורי הדלפק.

"מצחיק ,כבר אין לי כסף לבית מלון חמש כוכבים?פה אני צריך להיות?"הוא הסתכל סביב בגועל.

"אם אתה רוצה שימצאו אותך משתזף בברכה של מלון חמישה כוכבים אין בעיה,זה המקום הראשון שילכו לחפש אותך עשיר מפונק."

"אל תדאגו ילדים מפונקים שלי אני אטפל בכם טוב טוב"

לפתע נשמע קול של אג'ומה נחמדה.

היא נכנסה לדלפק וחייכה חיוך גדול "שמעתי עליך רבות, זמר לא מוצלח כל כך."

האן רצה להגיב למשפט האחרון אך טא תקע לו רגל שיסתום.

"שלום ,באנו לקחת חדר ,דיברתי איתך לפני כמה ימים."

האן רצה להיקבר באדמה מצידו שירצחו אותו רק לא להיות פה.
"כןכן בבקשה" היא הגישה לו את המפתחות בחיוך לבבי

טא קד ולקח את המפתחות הם באו לעלות במדרגות,האן לא שם לב מרוב שמיהר לחדר הוא נתקע בבחור נאה .

"אוי. סליחה אדוני"טא התנצל בשמו.

"אני חושב שיש לו פה"לינו הסתכל על האן.

האן החזיר לו מבט מזלזל מוכן להחזיר לו בכל הכוח אך טא עצר אותו כרגיל.

" שלום לך ,אנחנו הדיירים החדשים אני טא והוא האן." הוא חייך חיוך מתנצל והחטיף להאן מבט שיתנהג בהתאם.

"שלום" האן אמר באדישות שיכולה להרוג.

" אתה נשמע בן אדם מאוד ידידותי"לינו עקץ אותו.

זה הגיע להאן עד כאן הוא לא יכול לסבול יותר אנשים כאלה .

הוא התקרב ללינו מרחק של נשימה וחייך

"אתה צודק,כדאי שתיזהר." הוא דחף אותו הצידה ועלה במדרגות.

טא נאנח

"אני שוב מצטער"הוא קד ועלה אחרי האן

לינו נשאר תקוע במקום מה זה היה?

....

"אתה צריך להתנהג בנימוס לאנשים"טא סגר אחריו את דלת החדר.

האן שחרר את העניבה שהחניקה אותו

"אני אתייחס יפה למי שאני רוצה."

"זה לא עובד ככה!" טא כבר התייאש." אם אתה רוצה להיות מפורסם מוצלח חוק ראשון זה להיות נחמד לאנשים!אם לא תיהיה נחמד למעריצים שלך אז למה שהם יעריצו אותך?? לא פלא שאתה לא מוצלח!"רמת הקול של טא עלתה במשפט האחרון הוא שתק שהבין את פשר הדברים שהוא פלט.

האן הסתכל עליו וחייך "אתה צודק באמת לא מגיע לי,אני סתם אפס! אני הולך"

"לאן אתה הול-"

טא לא הספיק לומר את המשפט והאן עבר מולו בשעט ויצא החוצה.

טא נאנח שוב הוא היה חסר אונים האן הוא בחור עם כישרון רק בגלל היחס שלו לאנשים הוא לא מקבל ערצה.

אתה סומך עלי?Where stories live. Discover now