Yolun Başı

313 59 323
                                    

                                 Arena boyunca büyük bir heyecan vardı. Yüzyılları aşan mücadeleleri sonunda gladyatörlerden iki kişi özgürlüklerine kavuşacaktı.

Locasından, arenanın havasını görüp tatmin olan Mogut yerinden yavaşça kalktı. Ayağa kalktığında bütün heybeti ortadaydı. Kendi türünden ortalama Dev'e göre daha uzundu, boyu üç metre civarıydı. Parmaklarındaki yüzüklerden, vücudunu çevreleyen çeşitli altın mücevherlere kadar zenginliğini saklamaktan geri durmuyordu. Yanında koruma olarak tuttuğu paralı insan korumaları vardı.Ayağa kalktığında, kollarını iki yana açarak önünde duran, ileriye uzanan boynuz şeklindeki boruya doğru gürlemeye başladı. ''Bugün sizinle paha biçilmez bir ana şahit olacağız! Buradaki gördüğünüz taşlardan daha eski olan ikilinin artık yuvadan uçma vakti geldi! Karşınızda Almithra ve Rasar!''Kalabalık duyuru sonrasında iyiden iyiye daha da hareketlendi. Gladyatörlerin çıktığı kapı açıldığında ikisi birlikte yürümeye başladı. Güneş ışığı tenlerine vurduğunda figürleri tamamı ile ortadaydı. Almtihra, incilerden farksız, eşsiz benzerlikte olan siyah saçları, saçlarının arasından arkaya doğru uzanan sivri kulaklarıyla olgunluğunu almış Elf savaşçısıydı. Yanında olgun bir insana göre daha yapılı olan Rasar duruyordu. Yüzüne arenadaki savaşlarda grileşen saçına sol gözündeki dikey kesik eşlik ediyordu. Sürekli olarak savaşmaktan, kaya kadar dayanıklı hale gelmişti.


Rasar


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Almithra 

İkilinin yüzünde net olarak okunan bir gurur ifadesi vardıİkilinin yüzünde net olarak okunan bir gurur ifadesi vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İkilinin yüzünde net olarak okunan bir gurur ifadesi vardı
İkilinin yüzünde net olarak okunan bir gurur ifadesi vardı. Başlarda burada geçirdikleri süreden nefret ederken, düellolar sayesinde yükseldikçe paranın ve şanın getirdiği keyiflerden yararlandılar. Almithra ile Rasar ilk karşılaştıkları zaman Rasar yavrudan başka bir şey değildi.

Zamanla onu eğiterek yanına dost edindi. Beraber mücadele ettikleri her an dostlukları daha da pekişti. Ayrılmaz ikili olarak şimdi de özgürlüklerini beraber kazandılar.
Arenanın ortasında durduklarında, iki kişi ellerinde çeşit malzemelerle kendilerine yaklaştı.

Rasar'ın önünde kılıç, bir çift omuzluk, vücudunu çevreleyen, parçalardan oluşan siyah zırh verildi. Almithra içinse kısa kılıçla hançer vardı. Yanında ek olarak ırkının geleneklerine uygun şekilde işlenmiş yeşil zırh takımı vardı.

Mogut bunca inceliği birisine karşı haybeden yapmazdı. Onlar üstünden kazandığı zenginlikler sayesinde arenasını giderek daha da büyütmüş, başka şehirlerden insanlar haricinde soylular bile gelmeye başlamıştı. Irkları fark etmeden cebi dolu olan herkesin severek gittiği yere dönüştürmeyi başardı.

İkili, kendilerine verilen hediyeleri aldıktan sonra Mogut'a bakarak başlarını müteşekkir şekilde hafif eğip geri kaldırdılar. Diğer çıkış kapısına yöneldiklerinde Mogut yerinden kalkarak aynı kapıya doğru gitti. İkili kendilerine verilen hediyeleri kapının arkasındaki boş alanda kuşandıktan sonra Mogut'un karşısında çıktılar.

DarazanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin