𝑡𝑎𝑛ı𝑡ı𝑚

173 33 20
                                    

Selam arkadaşlar ilk defa böyle bir şey yapmak istedim sizlerde bir şans vererek okursanız çok mutlu olurum öncelikle size biraz kurgumun konusundan bahsedeyim minel adındaki baş karakterin intikam almak için karıştığı suçlardan ötürü tanıştığı bir avukat ile ilgili olucak bölümleri elimden geldiğince uzun bölümler,kısa sürede atmaya çalışırım sizin istekterinizide göz önünde bulundurarak yazmaya çalışacağım. Şimdiden teşekkür ederim.

Ben minel... minel croos . Gerçek adım minel olamasına rağmen şuan kullandığım ismim misiva soy adımı kullanmayı 4 yıl önce eşim oliver öldükten sonra kullanmayı bıraktım.

Şimdi yanımda oyun oynayan çocuklarım olsun isterdim ama malesef yanımda değiller. Çünkü onlarda babalarının yanına gittiler.

Onları çok özledim. Çocuklarımdan ayrı kaldığım her günün intikamını alacağım

ve ilk gün bugün bu günü aylar önce seçmiştim. 21 mart büyük kızım melisanın öldürüldüğü gün. Günlerce mezarının başında beklemiştim gece gündüz bir şey ifade etmez olmuştu.

Fakat sonra oğlum Berk'in ölümü ile tekrar yıkıldım 11 gün sonra tekrar canımdan bir parça daha kaybetmenin acısını sizlere anlatamam. melisa okuldan gelirken bir tamirci yüzünden ölmüştü.

Tamirci araba tamiri yaparken arabanın frenini çekmediği için gaza basılınca yolda yürüyen kızıma çarpıp benden bir parçayı hayattan koparmıştı.

Oğlum Berk'in çiçeklere alerjisi var tahmin edemeyeceğinizden çok. O gün 2 nisan tarihinde okul dönüşü çiçekçi oğlumun eline zorla çiçek vermeye çalışmış oğlum istemesede kadın zorla vermiş oğlum berk çiçeğe dokunduğu gibi gözleri kızarmaya elleri kaşınma ya başlamış. Hastaneye kaldırılmasına rağmen kurtulamadı.

Son kızım Nirvana en küçükleriydi. Daha 5 yaşına girmemişti abisinin ölümden 11 gün sonra 13 nisan tarihinde onuda kaybettim çok tuhaf bir şekilde olmuştu ben bile hala inanmıyorum öldüğüne ama malesef gerçek.

Nirvana bir yazarın imza günü için hızla araba kullanırken kızıma çarpması sonucu hayatını kaybetmişti.

Kadın hiçbir şey olmamış gibi yoluna devam etmişti kızımı hastaneye götürmek için çok az bir zamanım vardı çünkü kafasını şiddetli bir şekilde kaldırıma vurmuştu.

2 gün yoğun bakımda kalmıştı. Sadece 2 dk elini bırakıp uyuya kaldığım bir gecede minik prensesimide ablası,abisi ve babasının yanına yolladım.

Ölümlerin üstünden 2 yıl geçti bu sürede hiç kimseyle irtibata geçmedim telefonumu kapattım. Dışarı çıkmadım zor geliyordu anılarımızın olduğu evde kalmak. Taşındım. 1+1 bir ev buldum tanıdığım kimse yoktu buralarda tanışmakta istemedim kimseyle.
Ben minel croos olmayı 2 nisan 2019 de bırakmıştım.

Şimdi sıra Nirvana ve tüm ailem için savaşmaktı. Bana 11 günde bir ölümü yaşatan insanların ailelerine akıllarına gelmeyecek hediyelerim olacak.
Yaşadığımı yaşatmaktan

zevk almam. Oyunu kurallarına göre oynamayı bırakalı çok oldu. Acım acıları olana kadar durmayacağım. Şimdi sıra bende.

Eğer mutlu olamıyorsan çevrende olmasın senle ağlayan birileri yoksa mutlu olmalarına izin verme. Unutma onlar seni kullandılar sen onları kullanma. Canlarını al.

Yaşamaktan mutlu değilsen yaşamayı seveceğin bir hayat inşa et.

Yapmak istediğin çok şey varken hiçbir şey yapamıyorsan herkesi bırakıp kendi isteklerinle yeni bir başlangıç yap misiva'nın yaptığı gibi sende yap.

SENDEN SONRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin