İlk bölümler karakterleri tanıtım amaçlıdır.Umarım hikayemi beğenirsiniz.Yorum və vote atmayı unutmayın lütfen.
7 sene önce
Aytun Akad'dan
Ben Aytun Akad.21 yaşında bir adamım.Girişimcilik okuyorum.Orta gelirli bir aileyiz.Babam yok.Öyle bir babam olmasında zaten.O hiç bir zaman ne bana,ne de kardeşlerime iyi bir baba olamadı.Bir kız,bir de erkek kardeşim var.Duru ve Akel.Annem Peri benim en değerlim.O bize her zaman hem anne,hemde baba olmaya çalıştı.Sevdiğim bir kız var.Benden 4 yaş küçük.Adı Mira.Çocukluktan beri tek aşkım.Mira annemin okuldan arkadaşının kızı.Miram kızıl kıvırcık saçlı,mavinin en güzel tonunu gözlerinde taşıyan sevdiğim kadın.Bu gün sevgili olmamızın birinci yılıydı.Onu çok seviyorum.-Miram sakın gözlerini açma!
-Tamam sevgilim.Ormanın içinde piknik için alan hazırlamıştım.Önümüzdeki manzara onun gözleri gibi nefes kesiciydi.Alanın ortasına piknik örtüsünü sermiş,üstüne onun en çok sevdiyi Çikolatalı pasta ve her türden meyve suları vardı.Piknik örtüsünün yanına geldiğimizde Miramın elini tuttum.
-Gözlerini aç birtanem
Miram mavinin en güzel tonu olan gözlerini açtı.Manzaraya hayran hayran baktı.
-Aytun burası çok güzel.
Çikolatalı pastayı gördüğünde çocuk gibi ellerini birbirine çarptı ve boynuma sarıldı.Onu belinden tutup daha çok kendime çektim.Kulağına yaklaşdığım zaman nefesi hızlanmışdı.
-1 ci yılımız kutlu olsun güzelim.
-Kutlu olsun sevgilim!
Bir birimizden ayrıldık.Miramın ince belinden tutup oturacağımız yere doğru ilerlettim.Onun oturmasını sağladıktan sonra ben de yanına geçtim.Pastaya bir mum dikmişdim.Mumu yakmak için cebimdeki çakmağı çıkarttım.Yaktıktan sonra Mirama döndüm.
-Bundan güzel senelere birtanem.Hadi üfle mumu.
-Her zaman birlikte olalım hayatım,hiç bir zaman ayrılmayalım.
-Ayrılmayalım güzelim.
Miram elimi tutup mumu üfledi.Gözlerimi gözlerine dikip derin derin baktı.Aramızdaki mesafeler çok azdı.Saniyeler içinde dudaklarımdaki yumuşak dudakları hiss etdim.Bende ona kayıtsız kalmayıp karşılık verdim.Nefes nefese bir birimizden ayrıldık.Güzelimin yanakları kızardı.Dayanamayıp onu kendime çektim ve yanaklarına sert öpücükler kondurdum.
-Yaa Aytun
-Ne Aytun ne?Sende bu kadar tatlı olmasaydın.
Miram utançla kıkırdadı.Elimi ceketimin cebin atıp ona aldığım kutunu çıkardım.Kırmızı renkte olan kutuyu Mirama uzattım.
-Bu ne Aytun?
-Aç bakalım beğenecek misin?
Miram kutuyu açtı.Kutunun içinde gümüş bilezik vardı.Bileziyin üst kısmına iki kalp arasında pandora taşlarıyla "Mira" yazılmıştı.Miram bilerziye büyülenmiş gibi bakıyordu.
-Beğendin mi?
-Kim beğenmez ki?Bu çok güzel.İnsanı kendisine cezb ediyor.
Aniden dudaklarını yanağıma bastırdı. Refleksle elim yanağıma değdi.Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.Yüzümdeki aptal sırıtmayla kızıma döndüm.Elinde bir yüzük kutusu vardı ve kutuyu bana uzanmışdım.Alayla konuştum.
-Bu bir evlilik teklifimi hanımefendi.
-Yaa aç bakalım neymiş
Kutuyu alıp açtım.İçinde bana göz kırpan gümüş renginde yüzük, üstünde minik harflerle "Aytun Akad" yazılmışdı.Sevmiştim, çok güzeldi.Beni izleyen güzelime döndüm.
-Miram ne gerek vardı.Sen bir defa bana gülsen,gülüşün benim için paha biçilmez hediye olurdu.
Miramın yanakları bir kez daha kızarmıştı.Yüzünde kocaman bir gülümseme vardı.Ona hayran hayran baktım.Miramı kendime çekip sarıldım.
-Seni çok seviyorum Miram!
-Bende seni çok seviyorum Aytunum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paramparça 18+
ActionAytun Akad'ın Mira'sından,Karanlık'ın aydınlığına evrilen bir hikaye. ------------------------------------------------- -Seni çok seviyorum Miram! -Bende seni çok seviyorum Aytunum! ------------------------------------------------- Özür dilerim sevg...