6 sene önce
Mira Hazarbeyli'den
Ben Mira Hazarbeyli.18 yaşımda kızıl saçlı,mavi gözlü bir kızım.Zengin bir ailede doğup büyüdüm.Annem Leyla Hazarbeyli,babam Fuat Hazarbeyli ile birlikte yaşıyorum. Babamla aramız hiç iyi değil.Bir tanede abim var.Murat Hazarbeyli.Abim Ankarada özel üniversitede okuyor.Bütün bunlar dışında hayatımın anlamı,ilk ve tek aşkıma çok bağlıyım.Onu çok seviyorum.Aytunumun güneşde parıl parıl parlayan siyah saçları,baktıkça insanı içine çeken siyah gözleri var.Gelecekte bir gün oğlumuz olursa başdan aşağı Aytunuma benzetmesini çok isterim.Bu gün sevgili olmamızın ikinci yılı.Tek dileğim hiç bir zaman ayrılmayalım.
-Aytun nereye gidiyoruz?
-Bir az daha sabret bebeğim.Çok az kaldı.
Onun ağzından çıkan bebeğim lafı kalp ritimlerimi hızlandırdı.Arabanın camına doğr dönüp hızlanan kalbimn ritimlerinin düzene girmesini bekledim.
Bir az daha gittikten sonra araba durdu.
-İn bakalım
Kapımı açıp dışarı çıktım.Aytun gelip elimi eliyle kenetledi.Bakışlarımı etrafımda dolandırmaya başladım.Ama burası, burası Lunaparktı.Aytun beni Lunaparka getirmişdi.Mutlulukla bir kahkaha atdım.Bu mutluluğumun gözlerime bile geçtiğine emindim.Babam çocukken bizi hiç bir zaman parka götürmemişti.Onun yüzünden normal bir çocukluk yaşamamıştık.Düşüncelerimden kurtulup hızla yanimdaki hayatımın boynuna sarıldım.
-Çok,çok teşekkür ederim Aytunum.Çok Mutlu etdin beni.
Öldüğüm kahkahasını bana sundu. Yanaklarındaki az belli olan gamzelere hayran hayran baktım.
-Yeterki mutlu ol bebeğim benim.
-Yaa hadi sevgilim her şeye binmek istiyorum.
Kolunu tutup lunaparka doğru çekiştirdim.Dikkatimi ilk çeken yere doğru Aytunumla beraber ilerledim.
-Aşkım atlı karıncaya binelim mi?
Aytundan ses çıkmayınca ona doğru döndüm.Derin bakışlarıyla bana bakıyordu.Ben daha ne olduğunu anlamadan dudaklarıma set bir öpücük bırakıp geri çekildi.Bir kaç saniye öpücüğün etkisinden çıkamadım.Kendime geldiğimde Aytun beni atlı karıncaya çıkarıyordu.Beni belimden tutup pembe bir atın üstüne bindirdi.
-Sen burda oturuyorsun bebeğim bende yanında duracam.
-Ya aşkım çocuklar düşmesinler diye ebeveynleri yanında duruyor.Sende otursana şunlardan birine
Parmağımla atları gösterdim.Oysa beni hiç takmayıp parmağımı ısırdı.
-Ayy napıyorsun?acıdı
-Yerim kızım seni.Ne tatlısın sen öpeğimde geçsin.
Isırdığı parmağımı eline alıp küçük küçük öpücükler kondurdu.O sırada atlı karınca hareket etmeye başladı.Bu çok eğlenceli bir deneyimdi.Çok sevmiştim
Atlı karınca durduktan sonra inip daha eğlenceli oyuncaklara binmeye başladık.Bütün oyuncakları denedik.Yorulduğumuzda bankların birine kendimizi atdık.Aytun birdən ayağa kalkıp bana döndü.
-Beni bir az bekle burda güzelim.Hemen dönücem
Onu başımla onayladım.Bir müddet sonra Aytun elinde pamuk şekerle geri döndü.Pamuk şekeri görünce ellerimi heycanla bir birine çarptım.Pamuk şekeri bana uzattığında hiç zaman kaybetmeden alıp yemeye başladım.Aytun beni izliyordu.Pamuk şekerim bittiğinde elimden tutup ayağa kaldırdı.Kendisiyle birlikte benide yürütmeye başladı.
-Nereye gidiyoruz Aytunum?
-Göreceksin güzelim
Kocaman bir dönme dolabın önünde durduk.Nerden aldığını bilmediğim biletleri görevliye uzattı.Elimden tutup dönme dolaptaki koltuklara oturduk.Yükselmeğe başladığımızda elini sıktım.En tepede durduğumuzda gözlerimi manzaradan alamadım.Çok güzeldi.Yanımda bir hareketlilik hiss etdim.
-Aytun bu manzara
Cümlemin yarım kalmasının sebebi şok olmamdı...
Yorum ve votelerinizi bekliyorum.Lütfen emeğimi karşılıksız bırakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paramparça 18+
ActionAytun Akad'ın Mira'sından,Karanlık'ın aydınlığına evrilen bir hikaye. ------------------------------------------------- -Seni çok seviyorum Miram! -Bende seni çok seviyorum Aytunum! ------------------------------------------------- Özür dilerim sevg...