4.bölüm

32 7 23
                                    

6 sene önce
Mira Hazarbeyli'den

Göz kapaklarımı rahatsız eden gün ışığıyla araladım.Ben niye nefes alamıyorum ya?Sanki göğsümde bir ağırlık vardı.Başımı göğsüme bakmak için çevirdiğim zaman siyah saçlı bir kafayla karşılaştım.Aytun kafasını göğsüme,kollarını belimin iki tarafına yerleştirmiş beni boğuyordu.Biz bu hale nasıl gelmiştik yaa. Dün gece olanlar tek tek aklıma doluşurken yanaklarım kızardı.Aytunun kafasını tutup utancın verdiyi hisle diğer tarafa doğru ittirdim.

-Noluyor ya

Aytun kafasını kaldırıp ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.Utançla yaptığım saçma hareketi çaktırmamaya çalışarak konuştum.

-Günaydın sevgilim

Aytun bana baktığı zaman gözlerinde sevgi parıltıları oluştu.

-Günaydın Aşkım

Aytun kollarını bana açınca zaman kaybetmeden kollarına sokuldum.

-Miram sen kızarmışsın.Ateşin mi var bebeğim?

-Yok hatta ben kalkıp kahvaltı hazırlayayım.

Dün duş alıp eşorfmanlarımızı giyinip yatmıştık.Aytunun yanağına öpücük kondurup ayağa kalktım.Aytunda ayağa kalkıp belime sarıldı.

-Miram bekle beraber hazırlıyalım kahvaltıyı.

-Tamam aşkım

Beraber aşağı inip mutfağa girdik.Ben ocağa tavayı koyduktan sonra menemen yapmaya başladım.Aytun buzdolabından kahvaltılıkları çıkarıp mutfak masasına yerleştirdi. Sonra da gelip çay koydu. Bu arada bir birimizi öpmekten başka bir şey yapmıyorduk.Menemen hazır olunca sofranın ortasına yerleştirdim.Aytyn çayları koydu.Oturup birlikde kahvaltı yapmaya başladık.

-Off off menemen muhteşem güzelim.Ellerine sağlık

-Çok teşekkür ederim aşkım

Bol sohbetli,birazcık didişmeli kahvaltımızdan sonra artık gitme vakti gelmişti.

Bunun yaşayacağımız son güzel gün olduğunu nereden bile bilirdim ki.

Yukarı çıkıp hazırlandıktan sonra evden çıktık.Aytunun siyah Hyundai sanatına bindik.

                 (Araba bu dostlar🙂)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Araba bu dostlar🙂)

Yolculuk boyunca yolu izledim.İçim çok huzursuzdu.Benim huzursuzluğumu hiss eden Aytunda gergindi.Villanın önüne geldiğimizde inmeden önce Aytun konuştu.

-Baban bir sorun çıkarmaz umarım

-Bilmiyorum ki

-Bir şey olursa beni ara ya da mesaj at

-tamam bebeğim

-görüşürüz Miram

Arabadan indiğim zaman korumalar benim için kapıyı açdılar.Kapı kapandıktan sonra motor sesi gelmişti.Aytun gitmiş olmalıydı.Evim 3 katlı villaydı.Bahçesinde kocaman bir havuz vardı.Babam takıntılı bir manyaktı.Evin her bir köşesine kamera yerleştirmişti.Annemin ondan habersiz dışarı çıkmasına asla izin vermezdi.Annem 19 yaşındayken ailesi tarafından zorla evlendirilmişti.Babam olacak canavar annemi almak için ailesine küllü miktarda para teklif etmişti.Annemin ondan kaçma çabalarının hepsi hüsranla sonlanmıştı.

Bahçeye girdiğim zaman evden yüksek bağırış sesleri geldiğini duydum.Zili çalıp beklemeye başladım.Kapıyı gözleri ağlamaktan şişmiş annem açmıştı.

-Noluyor anne?

-Kızım,Miram baban Aytunla olan ilişkinizi öğrenmiş.Senin peşine bir koruma takmış.

Duyduklarımla donup kalmıştım.

-Anne sana bir şey yaptı mı?

-Mira doğru mu bu?Bana niye söylemedin kızım?

-Annem sonra her şeyi sana anlatıcam.Şimdi sırası değil.O çok mu kızgın?

Onun bağırış seslerini duydum.

-MİRA!MİRA!İÇERİ GEL!HEMEN!

Salona girip babamın tam karşısına geçtim.

-O ÇOCUKTAN AYRILACAKSIN!O SANA GÖRE BİRİ DEĞİL!ben sana göre birilerini bulucam.ANLADIN MI???

Bende bağırmaya başladım.

-HAYIR ANLAMADIM.BEN AYTUNU ÇOK SEVİYORUM VE ONDAN BENİ ANCAK ÖLÜM AYIRIR.

-ÖLÜM AYIRIR HE ÖLÜM AYIRIR.ONDA AYIRSIN SİZİ ÖLÜM.O ÇOK SEVDİĞİN ADAMI ÖLDÜRDÜKTEN SONRADA BÖYLE KONUŞA BİLECEKMİSİN

Duyduklarımdan sonra başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü.Aciz çıkan sesimle konuştum.

-Hayır yapamazsın.Yaparsan ben yaşayamam kendimi öldürürüm.

-Öyle bir yaparım ki Mira.Bunu sende çok iyi biliyorsun.Eğer kendine bir şey yaparsan o herifin ailesinide gebertirim.ANLADIN MI BENİ?

-A...anladım

Koşarak odama çıktım.Aşağıdan annemin çaresiz yalvarışlarını duyuyordum.Kapıyı kilitledim.Dizlerimin bağı çözülmüştü sanki.Kapıya sırtımı yasladım.Daha fazla kendimi tutamayarak hıçkırarak ağlamaya başladım.

Bitmiştim ben.Çocukluğumun canavarı olan babam geleceğim olan adamıda alacaktı benden.Yüzüğüme dokunup onu öptüm.

Özür dilerim sevgilim ikimizide paramparça bırakacağım için...


Uzun bir aradan sonra yine ben.Yorumlarınızı,oylarınızı bekliyorum.

Sizce bölüm nasıldı?









Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Paramparça 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin