Bodrum Gizemi

53 4 1
                                    

IŞIL (ü𝐬𝐭𝐭𝐞𝐤𝐢 𝐤𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫𝐢𝐦𝐢𝐳 𝐈şı𝐥)

Onat'ı sürükleyerek mutfağa getirdim ve zorla mutfak masasına oturttum.Mükemmel bir surat ifadesiyle bana bakıyordu.Bakışları karşısında kahkaha atarak ikizimin kıvırcık saçlarını karıştırdım somurtarak bana bakmaya devam ediyordu sırıttım ve tabağını işaret ettim anında kahvaltısına gömüldü ve lezzet çığlıkları atmaya başladı.Bugün bizi evden Yalın ile Alaz alacaktı.Onat yemeğini yerken odama çıkıp okul için hazırlandım.Yeni okula geçeli neredeyse 3 ay olacaktı ama Onat hala yönelimi yüzünden zorbalığa uğruyordu.Onat kırılgan bir ruha sahip olduğu için onu yalnız bırakmamaya çalışıyordum  ama Onat buna karşıydı.Kafamdaki düşüncelere son verip dolabımdan mavi bir baggy jean ve krem rengi basic bir crop alıp aceleyle üstüme geçirdim.Daha sonra makyaj masama ilerleyip hafif bir makyaj yaptım.Aşağıdan Alaz'ın gülme sesleri geliyordu . Hızlıca sırt çantamı alıp aşağı indim .Yalın beni görünce hızlı adımlarla yanıma gelip saclarımı karıştırdı ardından Alaz da geldi ve beni saçımı karıştırarak sinir etmeye çalıştılar ama bir bacak aralarına vurmama bakardı.Aklımdaki düşünce ile birlikte sırıttım ve benimle dalga geçen Yalın'ın bacak arasına hafifçe vurdum ve Onat'ın yanına gidip kolumu omzuna attım ardından evden cıktık.10 dakika süren yolculuğun ardından okula geldik. Derse geç kalmıştık hızlıca sınıfa koştum ve içeri girdim ve sırama oturdum .Hoca ders bitiminde bir dahaki dersimizde okulun bodrum katına ineceğimizi söyleyip sınıftan çıktı.Saçmalıktı okulun kokuşmuş bodrum katına inip çevreye duyarlılık ile ilgili ne yapabilirdik ki.Beni düşüncelerimden ayıran Asi'nin yanıma oturup birşeyler anlatmaya başlamasıydı.Asi'ye doğru döndüm ve hocamızın yaptığı saçmalıklar hakkında konuştuk ardından ders başladı.Hoca onu takip etmemizi söyledi ve onunla beraber bodrum katına indik.Herkes bir yönde giderken Asi,Ben,Onat,Yalın,Alaz ve adının Sarp olduğunu bildiğim bir çocuk ile birlikte karanlık koridora girdik .Yalın yerinde duramayıp tüm odaların kapısını açmaya başladı.İlk oda boştu içerisinde sadece örümcekler yaşıyor denilebilecek kadar örümcek ağı vardı bu nedenle Yalın kapıyı açtığı gibi geri kapattı.2. oda da sadece masa ,sandalye, yatak vardı ve yerler kan gölü gibiydi  bir anda hepimiz duraksayıp birbirimize baktık sıradan bir okulun bodrum katında rutubetli bir odada yatağın ve kanların ne işi vardı⁈ Odayı süzmeye devam ederken gözüme en köşedeki küçük kağıt parçası çarptı kağıda doğru ilerleyecektim ki aniden notun önünden bir gölge geçti...

BODRUM KATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin