Huzur

21 2 0
                                    


𝗞𝗲𝘆𝗶𝗳𝗹𝗶 𝗼𝗸𝘂𝗺𝗮𝗹𝗮𝗿.😻💗

Ü𝘀𝘁𝘁𝗲𝗸𝗶 𝗸𝗮𝗿𝗮𝗸𝘁𝗲𝗿 𝗦𝗮𝗿𝗽.

Gözlerimi yavaşça araladım ve etrafıma baktım.Yine aynı odadaydım.Yanımda Alaz ile Onat vardı ve beni görmemişlerdi.

''Neden geri döndünüz?''diye sordum bakışları bana döndü ve ikiside aniden ayağa kalktı.Onat koşarak yanıma geldi ama Alaz hiç birşey yapmadan soran bakışlarla bana bakmaya devam etti.

Onat'ın kollarını belime sardı ve ağlayarak bana sarıldı.Yaralı olmayan kolumu kaldırıp başını okşadım.

Onat geri çekildi ve Alaz cebinden notlarımı çıkarıp gösterdi ''Neden sakladın?Neden kendine zorla zarar verdiriyorsun Işıl?Neden yapıyorsun?'' dedi.Yutkundum.Notları nasıl almıştı cebimden?Dudaklarımı araladım ama sözümü kesip ''Ya daha büyük yaralar alsaydın?Ya tekrar ellerimden kayıp gitseydin ben napacaktım Işıl?''diye bağırdı.Sesimi çıkarmadım ve yere bakmaya devam ettim.''Konuşsana Işıl.Neden böyle yapıyorsun?Neden?Tenine yeni morluklar,yanıklar ve bıçak izleri eklemek hoşuna mı gidiyor?Sana zarar geldiğinde nasıl bir canavara dönüştüğümü görmüyormusun Işıl?''diye bağırdı ve elinde ki notları yere fırlattı.

''Siktiğimin notlarını alıp travmalar geçirirken neden yardım istmedin Işıl?''diye bağırıp hızla yanıma yaklaştı ve ellerini kaldırdı.O adam gibi bana vuracak sanıp kollarım ile yüzümü korudum.

Elleri havada kalmıştı.Şoku atlatıp titreyen ellerimi kucağıma indirdim.

Ellerini saçlarından geçirip duvara yumruk attı.''Yapma!''diye bağırdım.Daha sonra sakince devam ettim ''Dayım gibi davranma.''dedim ve gözlerim doldu.''Lütfen..''dedim ve ekledim.''Bana ellerini kaldırma,bileğimi sıkıp bir yerlere çekiştirip durma.''göz yaşlarım sakince yanaklarımdan akarken ''Korkuyorum senden.Böyle olma.''dedim ve ayağa kalktım.

Bana doğru ilerleyip beni kendine doğru çekip sarıldı.Bu haraketi yapmasıyla ağlamam daha çok şiddetlendi.''Korkma.Ben sana asla zarar vermem.Korkma benden.''dedi.

Biz tartışırken Onat odadan çıkmıştı.

Geri çekilip ''Neden geri döndünüz ?''dedim.''Kapı klitliydi.''dedi Alaz.Sonra saçlarımdan öptü ve devam etti ''Bunu bir daha yapma.Sen acı çekerken ben yaşayamıyorum.Lütfen artık yapma.Her böyle yaptığında seni kurtaramadığım geliyor aklıma.Lütfen...''dedi.

Birşey söyleyemedim.Söz veremedim.Çünkü söz konusu o ve diğerleri olduğunda kendimi feda etmekten çekinmezdim.

Daha sonra elimi tuttu ve yatağa geri oturttu.''Dinlenmen lazım.Uyu''dedi.Yalnız kalmak istemiyordum.Bu düşünce artık çok korkunç geliyordu.''Yalnız kalmaktan korkuyorum.Beraber uyuyalım.''dedim.Başını salladı ve yanıma uzandı.

Kollarımı onun vüvuduna doladım ve göğsüne sokuldum.Huzur bu muydu?Sevdiğim adamın kollarının arasında olmak herşeyden daha huzurlu hissettirmişti.

Gözlerimi kapattım ve vücudumun sızılamasına karşı direnmeye çalıştım ve sonunda uyudum.

𝗜şı𝗹'ı𝗻 𝗥ü𝘆𝗮𝘀ı

𝓓𝓪𝔂ı𝓶 𝔂𝓪𝓿𝓪şç𝓪 𝓫𝓪𝓷𝓪 𝔂𝓪𝓴𝓵𝓪ş𝓽ı 𝓿𝓮 '𝓢𝓮𝓿𝓰𝓲 𝓿𝓪𝓴𝓽𝓲 𝓰ü𝔃𝓮𝓵 𝓴ı𝔃ı𝓶'𝓭𝓮𝓭𝓲.

𝓐𝓻𝓽ı𝓴 𝓫𝓾𝓷𝓾𝓷 𝓪𝓷𝓵𝓪𝓶ı𝓷ı 𝓫𝓲𝓵𝓲𝔂𝓸𝓻𝓭𝓾𝓶 𝓿𝓮 '𝓖𝓲𝓽!'𝓭𝓲𝔂𝓮 𝓫𝓪ğı𝓻𝓶𝓪𝔂𝓪 𝓫𝓪ş𝓵𝓪𝓭ı𝓶.𝓓𝓲𝓷𝓵𝓮𝓶𝓮𝓭𝓲 𝓿𝓮 𝓫𝓪𝓷𝓪 𝓲𝔂𝓲𝓬𝓮 𝔂𝓪𝓴𝓵𝓪şı𝓹 𝓫𝓮𝓷𝓲 𝓴𝓾𝓬𝓪ğı𝓷𝓪 𝓪𝓵𝓭ı.

Çı𝓻𝓹ı𝓷𝓶𝓪𝓶𝓪 𝓻𝓪ğ𝓶𝓮𝓷 𝓪𝓼𝓵𝓪 𝓫ı𝓻𝓪𝓴𝓶𝓪𝓭ı 𝓿𝓮 𝓰öğü𝓼𝓵𝓮𝓻𝓲𝓶𝓮 𝓭𝓸𝓴𝓾𝓷𝓶𝓪𝔂𝓪 𝓫𝓪ş𝓵𝓪𝓭ı 𝓪ğ𝓵𝓪𝓭ı𝓶 𝓿𝓮 çı𝓻𝓹ı𝓷𝓭ı𝓶.𝓢𝓸𝓷𝓾𝓷𝓭𝓪 𝓴𝓾𝓬𝓪ğı𝓷𝓭𝓪𝓷 𝓲𝓷𝓭𝓲ğ𝓲𝓶𝓭𝓮 𝓲𝓼𝓮 𝔂ü𝔃ü𝓶𝓮 𝓴𝓾𝓿𝓿𝓮𝓽𝓵𝓲 𝓫𝓲𝓻 𝓽𝓸𝓴𝓪𝓽 𝓪𝓽𝓽ı.

𝓞 𝓴𝓪𝓭𝓪𝓻 ş𝓲𝓭𝓭𝓮𝓽𝓵𝓲𝔂𝓭𝓲 𝓴𝓲 𝔂𝓮𝓻𝓮 𝓭üş𝓶üş𝓽ü𝓶 𝓿𝓮 𝓫𝓾𝓻𝓷𝓾𝓶 𝓴𝓪𝓷𝓪𝓶ış𝓽ı.

𝓚𝓮𝓷𝓪𝓻𝓭𝓪𝓷 𝓫𝓲𝓻 𝓭𝓮𝓶𝓲𝓻 𝓪𝓵ı𝓹 şö𝓶𝓲𝓷𝓮𝓷𝓲𝓷 ç𝓲𝓷𝓭𝓮 𝓫𝓮𝓴𝓵𝓮𝓽𝓽𝓲.𝓓𝓮𝓶𝓲𝓻𝓲 çı𝓴𝓪𝓻𝓭ı 𝓿𝓮 ü𝔃𝓮𝓻𝓲𝓶𝓮 𝔂ü𝓻ü𝓭ü '𝓨𝓪𝓹𝓶𝓪!'𝓭𝓲𝔂𝓮 𝓫𝓪ğı𝓻𝓭ı𝓶 𝓪𝓶𝓪 𝓲ş𝓮 𝔂𝓪𝓻𝓪𝓶𝓪𝓭ı 𝓿𝓮 𝓴ı𝔃𝓰ı𝓷 𝓭𝓮𝓶𝓲𝓻 𝓫𝓪𝓬𝓪𝓴𝓵𝓪𝓻ı𝓶 𝓲𝓵𝓮 𝓴𝓸𝓵𝓵𝓪𝓻ı𝓶𝓪 𝓭𝓮ğ𝓭𝓲.

𝓐𝓬ı 𝓲𝓵𝓮 çığ𝓵ı𝓴 𝓪𝓽𝓽ı𝓶 𝓿𝓮 𝓭𝓪𝔂ı𝓶𝓪 𝓫𝓪𝓴𝓽ı𝓶.𝓖ü𝓵ü𝓶𝓼ü𝔂𝓸𝓻𝓭𝓾...

𝐆𝐞𝐫ç𝐞𝐤𝐥𝐢𝐤

Alaz başımda ''Geçti güzelim sadece bir kabustu,geçti. ''diye tekrarlıyordu.Gözlerimi açtım ve ağlayarak Alaz'a sarıldım.Saçlarımı okşayıp öptü.

Güvende değildik her an hepimiz o pislik tarafından öldürülebilirdik.Bunu düşünmem ile beraber ağlamam daha da şiddetlendi ''Alaz o katil dayımmış.''dedim ve bedenine daha çok sokuldum.

Vücudu kaskatı kesildi.Elleri bedenimi daha sıkı kavradı ve beni daha çok kendine çekti.''Sana hiçbirşey yapamayacak güzelim.Korkma.''dedi.

Buraya girmemizin ardından 1,5 gün geçmişti ve feci derecede acıkmıştım.Karnımın guruldamasıyla bunu Alaz'da anladı ve burnundan hafifçe güldü.''Yanınızda hiç yemek yokmu?''diye sordum.Alaz ''Asi çantasını yemekle doldurmuş.Nedenini sorduğumda ise 'kitaplarda ve filmelrde hep böyle oluyor önlem almak istedim' dedi.''dedi ve kıkırdadı.

Çok güzel gülüyordu.Gülüşüne baktığımı gördüğünde daha çok gülümsedi ve dudaklarıma minik bir buse kondurdu.

Gülümsedim ve dudaklarına tekrar uzandım ama vücudumun sızlaması buna izin vermediği için inleyerek vazgeçtim.Bunu fark etti ve dudaklarıma eğildi.Yavaşça ama ihtiyacı varmış gibi öpüyordu beni.Sanki canımı yakmaktan korkuyor gibiydi.

Bende aynı şekilde karşılık verdiğimde ise öpüşü derinleşti ve geri çekildi.Gülümsedi ve burnuma bir öpücük kondurup yatağa tekrar uzanmamızı sağladı.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BODRUM KATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin