Bir Katil Bozuntusu

27 4 0
                                    


Geçen gölge ile kalbimin ritmi de değişmişti .Dizlerimin titrediğini hissettim kapının koluna tutunup dengede durmaya çalışırken Alaz ve Onat yanıma koştular birşeyler söylüyorlardı ama gözlerimi notun üzerinden çekemiyordum .Onat yüzümü avcunun içine aldı ve 'Işıl iyi misin kardeşim?' dedi Onat'ı kolundan tutup arkama çektim ve nota doğru yürüdüm.Ne olursa olsun ikizim ve arkadaşlarımı koruyarak bu bodrumdan çıkacaktım.Notun yanına eğilip avcumun içine aldım çok karmaşık bir el yazısıyla yazılmıştı anlaşılması imkansızdı. Kaşlarımı çatıp az önceki gölgenin geçtiği yere baktım ğirdiğim kapının arkasında bir kapı daha vardı kalbimin yeni düzene giren ritmi tekrar hızlanmıştı burada ne olup bitiyordu? Buradan arkadaşlarımı ve ikizimi çıkardıktan sonra tek başıma buraya gelip burada ne olduğunu bulacaktım şuan Onat buradayken sırası değildi.Notu hızlıca cebime sıkıştırıp Onat ile Alaz'a döndüm elimle geri çekilmelerini işaret ederek onları ve kendimi bu odadan çıkardım.'Hocanın yanına dönelim güvenli değil burası' dedim.Onat yanıma gelip elimi tuttu ona bakıp gülümsedim o da bana aynı şekilde karşılık verdi.Alaz' Orada ne gördün de klitlendin Işıl' diye sordu.Yutkundum onlara gördüklerimden bahsetmeyecektim . Çünkü bahsedersem peşime takılıp kendilerini tehlikeye atarlardı bu yüzden 'Yerdeki kanları görmek bile klitlenmeme gayet geçerli bir sebep Alaz.'diyip kestirip attım.Kolumda sert bir el hissettim ve irkildim arkama baktığımda onun Asi olduğunu gördüm tam söze girecekti ki karşısında gördüğü şeylerle donup kaldı. Asi'nin baktığı yere döndüğümde hocamız yerde vahşice katledilmiş bir şekilde yatıyordu ve sınıf arkadaşlarımız bir köşede donuk bir şekilde oturuyorlardı . Gördüklerim karşısında Onat'ı kendime çektim bileğimi o kadar sıkı tutuyordu ki bileğim kıpkırmızı olmuştu.Umrumda değildi yanımda olsun yeterdi.Yanıma en ciddi durabilen kişi olan Alaz'ı alıp cesede bakmaya gittim . Gördüğümüz şey ile Alaz ile birbirimize bakıp yutkunduk.Hocamızın eline tutuşturulmuş bir not vardı yavaşça notu alıp okudum . Bu sefer daha okunaklı bir el yazısıyla yazılmıştı . Notta '𝗕𝘂𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗼𝗹𝗮𝗻𝗹𝗮𝗿ı 𝗯𝗮ş𝗸𝗮𝗹𝗮𝗿ı𝗻𝗮 ö𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗻𝗶𝘇 𝗸𝗲𝗹𝗹𝗲𝗻𝗶𝘇𝗶 𝗮𝗹ı𝗿ı𝗺 𝘂𝗳𝗮𝗸𝗹ı𝗸𝗹𝗮𝗿 𝘂𝘀𝗹𝘂 𝗼𝗹𝘂𝗻-𝗚.𝗞'yazıyordu . Boğazıma bir yumru oturdu,gözlerim doldu,ellerim titredi,dizlerim titredi ve kendimi ağlamamak için sıktım. Alaz titreyen ellerimi tutup notu aldı ve tekrar elimi tutup beni kaldırdı. Diğerlerinin yanına giderken ikizimi nasıl koruyacağımı düşünüyordum o çok savunmasızdı bu olanlara dayanamazdı ve asıl önemlisi Onat yoksa bende yoktum.

𝗕ö𝗹ü𝗺 𝗸ı𝘀𝗮 𝗼𝗹𝗱𝘂 𝗮𝗺𝗮 𝗯𝗲𝗻𝗰𝗲 𝗴ü𝘇𝗲𝗹 𝗼𝗹𝗱𝘂.

𝗞𝗲𝘆𝗶𝗳𝗹𝗶 𝗼𝗸𝘂𝗺𝗮𝗹𝗮𝗿 .😻💗

𝗕𝘂 𝗮𝗿𝗮𝗱𝗮 ü𝘀𝘁𝘁𝗲𝗸𝗶 𝗳𝗼𝘁𝗼ğ𝗿𝗮𝗳𝘁𝗮 𝗸𝗶 𝗸𝗮𝗿𝗮𝗸𝘁𝗲𝗿 𝗯𝗶𝗿𝗶𝗰𝗶𝗸 𝗢𝗻𝗮𝘁'ı𝗺ı𝘇

BODRUM KATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin