𝗞𝗲𝘆𝗶𝗳𝗹𝗶 𝗼𝗸𝘂𝗺𝗮𝗹𝗮𝗿.😻💗
ü𝘀𝘁𝘁𝗲𝗸𝗶 𝗸𝗮𝗿𝗮𝗸𝘁𝗲𝗿𝗹𝗲𝗿 𝗯ö𝗹ü𝗺 𝗯𝗮şı𝗻𝗱𝗮 𝗸𝗶 𝘀𝗮𝗵𝗻𝗲𝗱𝗲𝗸𝗶 𝗔𝗹𝗮𝘇 𝗶𝗹𝗲 𝗜şı𝗹.(kıyafetlere takılmayıın)
Gözlerimi yavaşça araladım.Üzerim de bir ağırlık vardı. Rahatsızca homurdandım ve odaya bakmak için yatakta arkama döndüm.Alaz bir kolunu benim üzerime atmıştı ve yanımda uzanıyordu.Gülümsedim.
Bacağımı kendime doğru çekerken fark etmeden acıyla inledim.Alaz aniden yataktan kalktı bana baktı ''İyi misin güzelim?'' diye sordu. Başım ile onayladım ve ''Bu bodrum katında yatağı nerden buldunuz?''diye sordum.''burası kanlı olan oda,odanın kenarında paspas gibi değişik bir şey vardı senin için temizledim.Şimdi teşekkür öpücüğü.''diyip dudaklarını öne uzattı.Kahkaha atıp omzuna vurdum.Sahte bir şekilde inledi ve kendini yatağa attı.
''Ahh,çok acıyor heryerimm...''dedi ve kendini yatakta sürüyerek dibime girdi.Dudaklarını bana uzattığı anda yataktan kalktım ve Alaz'ın dudaklarına bakarak iç çektim ardından sekerek odadan çıktım.Odanın karşısında yerde diğerleri uyuyordu Onat ''Günaydın topal.''dedi.Somurttum ve ''Günaydın marul. ''dedim.Daha sonra Onat'ın yanına oturup başımı omzuna yasladım.Yaptığımın şokunu yeni atlatmış olan Alaz hızla kapıyı açtı ve dudakları büzülmüş bir halde bana bakmaya başladı.
Gülümsedim ve gözlerimi kapattım.Yarım saniye geçmeden Alaz'ın kolumdan tuttuğunu hissettim.Beni hızla çıktığım odaya soktu.Yalandan inledim.Beni rahat bıraksın diye.
Hemen dönüp bana baktı,bacağıma baktı ve beni kucağına alarak yatağa oturttu.
Arkamızdan Onat'ın ''İkizimin kolu ile ne alıp veremediğin var aptal.''diye bağırdığını duydum ve kahkaha attım.Ama gülmem yarıda kesildi .
Çünkü onun dudakları benim dudaklarımın üstüne kapandı..
Geri çekilmedim çünkü bu boşlukta ihtiyacım olan ikinci şey onun öpücüğüydü.Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu.Dudaklarımı yavaşça haraket ettirdim ve o geri çekildi.Bakışlarımı yere çevirdim ve ellerimi kucağıma alıp ellerimle oynadım ama o yine engel olup dudaklarımızı buluşturdu.Ondan başka bir şeyle ilgilenmemi istemiyordu.Bu sefer itiraz edemedim çünkü sert ve tutkuyla öpüyordu beni.Onun büyüsüne kapıldım ve beni duvara dayamasına izin verdim.
Yaklaşık 2 dakika sonra dudaklarını uzaklaştırıp gülümsedi ''Bu anı ne zamandır beklediğimi bilemezsin Işıl.''dedi.Yanaklarıma ateş hücum etti ve duvardan uzaklaşıp yatağa oturdum.İstemeden dudaklarımı ısırmaya başlamıştım.''Utanıyor musun cidden?''diye sordu.Başımı hayır anlamında salladım.Yanıma oturdu ve yatağa uzanmamızı sağladı ''Dinlenmen lazım çok kan kaybettin.''dedi.Geri ayağa kalkıp ''Kardeşimi bir katilin bulunduğu ortamda savunmasız bırakamam.''dedim ve odadan çıktım.Alaz bile olsa kardeşimden uzaklaşamazdım.
Başını Sarp'ın omzuna yaslamış uyuyan Onat'a doğru ilerledim.Yanına oturdum ve bu karanlık koridorda yaşadıklarımızı düşünmeye başladım.Kimseye güvenmeyecektim Onat dışında.Alaz bile katil ile ortaklık yapıyor olabilirdi.Hayır olamazdı!O böyle biri değildi.Yanımda olan her kardeşime güvenecektim.
Bacağımın acımasına rağmen dizlerimi kendime çektim ve kafamı dizlerime yaslayıp uyumaya karar verdim.
Ta ki karanlık koridor da önümden bir gölge geçip önüme bir kağıt parçası düşene kadar.Vücudum kaskatı kesildi,ellerim titremeye başladı ve kağıda doğru uzandım.
Kağıdı açmadan önce katilin benimle bir bağı olup olmadığını sorguladım.Bana zarar verirken de ismimi söylemişti ve beni tanıyor gibiydi bu düşünce tüylerimin diken diken olmasına sebep oldu.
Kağıdı araladım ve içinde yazanları okumaya başladım
''İ𝐤𝐢𝐳𝐢𝐧 𝐯𝐞 𝐚𝐫𝐤𝐚𝐝𝐚ş𝐥𝐚𝐫ı𝐧𝐥𝐚 𝐛𝐮𝐫𝐚𝐝𝐚𝐧 çı𝐤𝐦𝐚𝐧𝐚 𝐢𝐳𝐢𝐧 𝐯𝐞𝐫𝐢𝐫𝐢𝐦 𝐈şı𝐥 𝐤ı𝐳 𝐚𝐧𝐜𝐚𝐤 𝐚𝐫𝐚𝐥𝐚𝐫ı𝐧𝐝𝐚𝐧 𝐛𝐢𝐫𝐢𝐧𝐢 𝐤𝐚𝐩ı 𝐝ış𝐚𝐫ı 𝐞𝐭𝐦𝐞𝐧 𝐠𝐞𝐫𝐞𝗸.
-𝐒𝐞𝐯𝐠𝐢𝐥𝐞𝐫𝐥𝐞 𝐆.𝐊''
Yutkundum.Sonum mu gelmişti?...
𝐔𝐦𝐚𝐫ı𝐦 𝐛𝐞ğ𝐞𝐧𝐢𝐫𝐬𝐢𝐧𝐢𝐳.😻💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BODRUM KATI
Mystery / ThrillerLisede okuyan Asi,Yalın,Alaz,Sarp ve ikiz olan Işıl ve Onat hocalarının isteği üzerine okullarının bodrum katına inmeye karar verirler. Ancak karşılaşacakları olaylardan haberleri yoktur.Sizde onlar ile birlikte yaşam savaşı vermeye hazırmısınız?