𝗞𝗲𝘆𝗶𝗳𝗹𝗶 𝗼𝗸𝘂𝗺𝗮𝗹𝗮𝗿.😻💗
Ü𝘀𝘁𝘁𝗲𝗸𝗶 𝗸𝗮𝗿𝗮𝗸𝘁𝗲𝗿𝗶𝗺𝗶𝘇 𝗔𝘀𝗶.
Yaklaşık 5 dakikadır bacağımı uyuşma yüzünden hareket ettiremiyordum.
Sürünerek Onat ve Sarp'ın bulunduğu sandalyelere yaklaştım.İlk önce Onat'ı daha sonra Sarp'ı çözdüm.Sarp'ı çözerken Onat'ın bulunduğu sandalyede hareketlenme hissettim ve oraya döndüm.
Onat bacağımda ki çakıya klitlenmişti . Yutkundum ve Onat'a doğru emekleyip önünde durdum.
Gözleri benimle buluştu.Suçluluk ve acı ile bakıyordu.Kıyamazdım.Avcumu yanaklarına dayayıp ''İyi misin kardeşim?''diye sordum .
Bir anda bana sarılıp ağlamaya ve özür dilemeye başladı.Kıvırcık saçlarını okşadım.Kendini suçlu hissetmesi kalbimin ortasında derin bir yara bırakırken arkamdan adım sesleri geldi.Hızlıca arkamı döndüm ve ayağa kalkmaya çalıştım.
Karşımdakiler Yalın,Alaz ve Asi'ydi hepsinin gözü bacağımdaydı.Çok kan kaybettiğim için pantalonumun sol tarafı kıpkırmızı olmuştu.Ve yine çok kan kaybettiğim için başım dönmeye ve gözlerim kararmaya başlamıştı.
Daha fazla dikkatlerini çekmemesi için bacağımdaki çakıyı hızlı ve sert bir şekilde çıkardım.Acıyla inledim ve dengemi kaybettim.Tam yere düşüyordum ki Alaz belimden tutup Onat'ın kalktığı sandalyeye oturtturdu.Yalın yanıma gelip giydiği ince hırkayı bacağıma sıkıca bağladı ve sıktı.O anki stres ve acıyla Alaz'ın elini ne zaman tutup sıktığımı bilmiyordum ama öyle sıkmıştım ki eli kızarmıştı.
Bunu fark edip elini bıraktım.Alaz'ın sert bakışları beni buldu ve elimi gözlerini benden ayırmadan sıkıca tekrar tuttu.Benden daha çok acı çekiyormuş gibiydi.Alaz'ın gözlerinin içine bakıp gülümsedim ve elinin tersini baş parmağım ile okşadım.
Bu haraketi yapmam ile birlikte bakışları yumuşadı.Asi ''Bakışlarınızla birbirinizi yumuşatmayı bırakıp yanımıza gelicekmisiniz?'' diye sordu .Asi'ye bakıp kaşlarımı çattım bu bizim dilimizde sus demekti.Bunu fark edip sırıttı. Alaz ile aramızda sandıkları gibi birşey yoktu.
Ayağa kalktım ve Alaz'ın elini bıraktım.Arkamdan bakıp kaşlarını çattığını hissedebiliyordum.
Onat'ın yanına gidip gölge silüetin dediği kadarıyla sevgilisi ile ilişkilerine müdahele olmak istemiyordum.
İlerlerken kolumda bir el hissettim ve kaskatı kesildim .Ellerim titremeye başladı .Gözlerim doldu.
Yavaşça arkamı döndüm ve ellerimi yumruk yapıp sıktım . Daha kim olduğunu görmeden kolumu sertçe çekti ve köşeye ilerletti.ardından ''Siz gidin biz geliyoruz.''dedi sesinden Alaz olduğunu anladım ve derin bir nefes verdim.
Alaz diğerleri gidince beni kendine çekti ve sıkıca sarıldı.
Hatırladıklarım ile gözyaşlarımı serbest bıraktım ve ağlamaya başladım.Alaz saçlarıma öpücük kondurdu ve yüzümü avuçlarının arasına alarak ona bakmamı sağladı.
Baş parmağıyla göz yaşlarımı silip burnumun ucundan ,anlımdan,şakaklarımdan ve gözlerimden öptü.''Dolmasın güzel gözlerin,titremesin ellerin.''dedi ardından gözleri dudaklarıma gitti.Kalbim hızlandı ama Alaz iç çekerek bakışlarını kaçırdı daha sonra beni bırakıp ilerlemeye başladı.
Neydi bu şimdi?Neden triplere girip gitmişti?
Hışımla arkasından ilerleyip bacağına tekme attım ve dizlernin üzerine düştü.öfkeyle ''Madem öpmeyecektin neden hızlandırıyorsun kalbimi aptal?'' dedim ve hızla yanından geçip gittim.Aşırı derecede utanmıştım.''Işıl ne oluyor kızım sana??'' dedim kendi kendime.
Arkamdan Alaz'ın kahkahasının sesi geliyordu.Öküz dedim içimden.
Aramızda birşey olmadığını düşünürken ne olmuştu da beni öpecek sanıp heyecanlanmıştım?!Sinirle kafama vura vura diğerlerinin yanına gittim bana bakıp sırıtıyorlardı.''Dönsenize önünüze?!''diye çıkıştım Onat ve Yalın kahkaha attı diğerleri ise sırıtmaya devam etti.
Bize doğru gülerek gelen Alaz'ı gördüm ve tutmasın diye iki elimi birleştirdim.Bulunduğumuz ortamda bile sinir edecek bir şey buluyorlardı.
Bir anda gözlerim karardı ve yer ile buluştum.Hepsinin başıma toplaşıp bir şeyler söylediğini duyuyordum ama anlamıyordum. Sanırım kısa bir uyku zamanydı uyanınca onları buradan kurtarıp çıkaracaktım.Zamanın da onların bana ve ikizime yaptığı gibi...
𝗕ö𝗹ü𝗺ü 𝗻𝗮𝘀ı𝗹 𝗯𝘂𝗹𝗱𝘂𝗻𝘂𝘇𝘇?
𝗘𝘃𝗲𝘁 𝗜şı𝗹 𝘃𝗲 𝗢𝗻𝗮𝘁'ı𝗻 𝗯𝗶𝗿 𝗵𝗶𝗸𝗮𝘆𝗲𝘀𝗶 𝘃𝗮𝗿 𝗼 𝗵𝗶𝗸𝗮𝘆𝗲𝘆𝗶 𝗯𝗶𝗿 ö𝘇𝗲𝗹 𝗯ö𝗹ü𝗺𝗱𝗲 𝗮𝗻𝗹𝗮𝘁𝗮𝗰𝗮ğı𝗺.
𝗢𝘆 𝘃𝗲 𝗳𝗶𝗸𝗶𝗿𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻𝗶𝘇𝗶 𝗲𝗸𝘀𝗶𝗸 𝗲𝘁𝗺𝗲𝘆𝗶𝗻.😻💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BODRUM KATI
Mystery / ThrillerLisede okuyan Asi,Yalın,Alaz,Sarp ve ikiz olan Işıl ve Onat hocalarının isteği üzerine okullarının bodrum katına inmeye karar verirler. Ancak karşılaşacakları olaylardan haberleri yoktur.Sizde onlar ile birlikte yaşam savaşı vermeye hazırmısınız?