quattuordecim

3.3K 391 418
                                    


slm dükkana hoş geldiniz
başlarda ve sonda çok konuşuyorum ama rahatsız ediyo mu🤨

UPUZUN BÖLÜM YAZDIM AMK
2K

başlıyormmm

Jisung'tan

Okula geldiğimden beri üstümde bir endişe vardı buna dün Yeji'yle olan konuşmam,Minho hyunun yanına gidecek olmam ve bir de hyunjin'in sürekli sırıtarak bakması sebep oluyordu.

Kafama atılan silgi ile arkamı döndüm. Hyunjin'di.
Ona döndüğümde eliyle yana kaymamı söyledi.
Yanıma oturunca da,
"Naber?" dedi.

"İyiyim?"diyip dersi dinlemeye devam ettim. Fizik dersinde niye geldi ki?

"Sonraki ders kaçalım mı? Zaten 3-4 hoca yok 5. ders de beden hocanın kendinden haberi yok sonra öğle arası kimse yok yazmaz. Takılırız 2-3 saat. Gelcen mi?"

"İşim var üzgünüm."

Kafasını yana yatırdı.
"Ne işin var amına koyayım. Gel işte. Hadi hadi."

Sıranın altındaki biyoloji kitaplarını çıkardım.
"Çalışmam lazım."

Eline kitapları aldı ve post-itle dolmuş sayfaları gördü. Kaşını kaldırarak sayfaları açtı. Açarken de "Vay be Jisung bile yanış yapıyormuş demek ki." demeyi de unutmuyordu.
Konu başlığına geldiğinde sorulara göz attı.

"İşte bu yüzden gelemem bunları sormam lazım."

"Biyoloji hocası okulda değil ki dersi yok bugün."

Hyunjin'den zarar gelmezdi sanırım.
Kulağına eğildim.
"Üst sınıflardaki Minho hyung çözecek ama söyleme kimseye ondan başkalarına söylemek için izin almadım." dedim.

Hyunjin sanki bunu duymayı bekliyormuş gibi sırıtarak kafasını salladı. Sonra omzumu patpatlayıp kalktı.
"Anladım ben önemli senin işin. Kolay gelsin kankam." dedi. Sonra yerine geçti.

Bende dersi dinlemeye geri döndüm teneffüs çaldığında kantinden su alıp üst sınıfa gidecektim.
Zaten 4 dakika kaldığı için beklemeye başladım. Zil çalınca da kitapları yanıma alıp kantine indim.
Genelde herkes ilk ya da öğleden önceki teneffüste geldiği için iki-üç kişi falan vardı. Bende rahatlıkla suyu alıp kantinden çıktım.
12'ler en üst katta olduğu için ben çıkana kadar muhtemen zil çalardı bu yüzden hiç oyalanmadan merdivenlere gittim.

"Jisung!" arkadan gelen sesle döndüm,
Jackson.

"Efendim."

Elindeki parayı uzattı.
"Düşürmüşsün."

Boştaki elimle ceplerimi kontrol ettim. Cidden düşürmüştüm.
Alıp teşekkür ettim. Ama gidecekken kendimi tutamadım. Hakkım da vardı bence.

"Jackson,o gün. Minho hyung gelmese daha ileri gidecek miydin?"

Olduğu yerde donmuş gibiydi. Cevap vermeden yoluna devam etti. Bende bir daha seslenmedim.

İç çekip merdiveni çıkmaya devam ettim. 3. kata geldiğimde durdum.
12-E koridorun en sonundaydı ve tüm katı yürümek biraz gericiydi. A şubesini bu yüzden seviyorum direkt ilk sınıf kimseye görünmeden girip çıkabiliyorsun.
Neyse ki teneffüste olduğumuz için ya dışarıdalar ya ders çalışıyorlar birazı da bana bakıyor ama bu önemsiz bir detay.

calorie //minsung ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin