III. Dünya Savaşı...
Galaktik Müdahale Kuvvetleri (Galactic Intervention Forces – GIF), Dünya'da meydana gelen olayları Galaktik Federasyon'a raporlar.
Galaktik Federasyon Senatosu insan ırkının onları anlayacak kadar geliştiğine hükmeder. Doğru zamanda ortaya çıkıp onlar tarafından tanınmak, kabul görmek için GIF görevlendirilir.
GIF Dünya'ya gelir ve III.Dünya Savaşı'nı durdurur, bitirir. III.Dünya Savaşı'nı bitirmek için insanların temsilcileriyle görüşmek ister. İnsanları ortak bir paydada toplamak için Dünya Federasyonu'nun temellleri atılır.
Galaktik Federasyon GIF aracılığıyla insanlara Galaksi'deki misyonlarını anlatarak onlara katıldıkları takdirde sahip olacakları avantajlardan bahseder.
Dünya Federasyonu bu üyelikle ilgilenir ama kendisine çok pahalıya patlamasını, bunun için para dökmeyi ve var olan siyasi düzenini reforma sokmayı istemez.
Galaktik Federasyon henüz uygarlık düzeyinde üyelik için aranan gerekliliklerin yeterli olmadığını belirterek bu üyeliğe geçişteki uyum sürecini gözlemlemek ister. Bu amaçla Dünya'ya askeri ateşelik niteliğinde GIF temsilciliği kurmak ister.
Dünya Federasyonu böyle bir kurumun iç güvenliği ve istihbaratı tehlikeye atabileceği gerekçesiyle GIF liderliğinde kurmak istemez. Finansman olarak GIF'ten özerk olmak şartıyla daimi rapor ve denetimlere açık olacak şekilde özel bir temsilcilik kurmak ister.
Galaktik Federasyon teklifi kabul etmekle birlikte söz konusu kurumun gezegenlerarası operasyonlar ve Dünya dışı şubelerinde yönetim hakkı ve kontrol gücü olmak suretiyle kurulabileceğini belirtir.
Dünya Federasyonu bu şartlar altında Helper-Human (HH)'ı kurar. Bu askeri örgütün tüm finansmanı Federasyon'a aittir. Tüm personel ya Kolonilerden gelir, GIF tarafından tayin edilir ya da Dünya vatandaşıdır. Mutlak otorite Dünya'da kendisidir. Dünya dışı operasyonlarda her türlü finansman, personel ve görevlendirme GIF onayına tabidir.
Koloniler GIF'e bağlıdır. Devlet yönetimleri, kamu daireleri Koloniler'e taşındıktan ve şehirler tam anlamıyla oluştuktan sonra kendi kendilerine yetebilecek bir organizma haline geldikten sonra Dünya Federasyonu'ndan ayrılıp bağımsızlıklarını ilan ettiler, Galaktik Federasyon'a katılırlar.
GIF Kolonilere harp okulları kurar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İktidarın Rengi
Fantasi"Uzay, kanlı yaraların zamanla kaybolduğu ıssız bir vahşi doğadır. Belki gökyüzündeki yıldızlar bu yaraları hatırlıyordur." -------------- "Başyüce Thulanus bizim atamızdı. Tüm Thalonları biraraya getirerek Büyük Thalon Devleti'ni kurdu. Bir gün ava...