Yazışma

693 35 8
                                    

Ksks dersinde sıkıntıdan patlayan 4 genç birbirlerine kağıt fırlatıyorlardı. Harry Hermione ye göz kırpıyor ardından da yazdığı mesajı fırlatıyor du. Hermione ve Ginny de yanyana oturdukları için heyecanla kağıdı okuyorlar peşine de sevimli bir kahkaha atarak Harry e bakıyorlar ve onlar da cevap yazıp geri atıyorlardı. Harry de aynı şekilde keyifle gülüyordu yazanları okuyunca ve bütün sınıfın ders yerine onları izlemelerini keyifle içlerinden kutluyorlar dı.

Draco da sinirle bu 4 genci izliyordu. İçinden hem kızıyor hem sövüyordu " Bu ahmaklar hiçbir zaman büyümeyecekler, şapşal görünümlerinin hiçte farkında değiller! "

Bu sefer sıra Ginny ve Harry ye gelince Harry Ginny e göz kırparak elinde tuttuğu kağıdı hızla ona attı. Ginny de düşürmemeye özen göstererek açarak okudu.

" Bu ders sonunda nerede buluşuyoruz bebek? "

Ginny bu soruyu görmeyi beklemiyordu yüzü kıpkırmızı olmuştu. Verecek bir cevap aramaya çalıştı, göz ucuyla Harry e baktığında Harry nin ona yalandan ağzıyla öpücük gönderdiğini gördü. Yüzü iyice morarmaya yol çizerken içinden kağıdı yırtarak çöpe fırlatmak gelmişti. Harry onunla bu yönden çok ama çok dalgalar geçiyordu. Bazen " Zavallı Bakire " bile diyordu. Büyümediğimi söyleyip bana bu zamana kadar kaç kişinin kalbini çaldığımı soruyordu. Beni sinirlendirmede artık Malfoy u bile sollamıştı yani. Aslında tamam öyle aman aman güzel bir kız olmadığımı ben de çok iyi biliyordum ama bir kızın en son duymak istediği şeydir büyümediğini söyleyen bir erkek arkadaş.

Elime aldığım kalemi kağıda sürterek bir şeyler karaladım. Hiç Harry e bakmadan kağıdı fırlattım. Harry e ulaşan kağıdı ve Harry nin yüz şeklini güzümde canlandırırken çok eğlenmiştim. Yandan beni dürten Herm e yüzümde yayılan mükemmel sırıtmayla döndüm. Karşımda ise hiç beklemediğim bir ifade vardı.. "Öfke!"

Evet Hermione bana sinirden kıpkırmızı olan yüzüyle bakıyordu. Ne olduğunu anlamak için gözümü etrafta dolandırırken Draco nun sırıtan yüzünde kalakaldım. Yo hayır hayır lütfen tahmin ettiğim olmasın! Lütfen lütfen lütfen! Ben bunun için içimden dua ederken cevap geç olmadan Draco nun elinde tuttuğu kağıtla gelmişti. Bakmadan attığım kağıt, Malfoy un masasına uçmuştu!

Beni Farket ArtıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin