Değişim

497 23 4
                                    

Yaa arkadeşler benim için resim bulur musunuz? Yani güzel bulirsanız. Neyse canlar bundan sonraki bir kaç bölüm hızlıca gelecek vote ve yorumlarınız 5 i geçerse bu bölümden sonraki bölümde bugün gelir.

Yataktan nasıl fırlayıpta aynanın karşısına geçtiğimi bilmiyorum ama kendime güvenim hiçbir zaman bu kadar çok olmamıştı. Bu gün kendimi bütün herkese kanıtlayacaktım. Ben de artık büyümüştüm ve evet Harry i etkileyecektim. Kararlıydım bu konuda, benim de diğer kızlardan bir eksiğimin olmadığını gösterecektim o bey efendiye. Kırmızı ruju, dudaklarımda yayarken birbirine sürterek gülümsedim. Evet bu renge bayılıyordum çünkü kırmızı rengide tıpkı benim gibi kendinden emin bir şekilde parlıyordu.

Saçlarıma maşa yapıp yapmamakta biraz kararsız kalsamda değişim için bu gerekliydi. Düz olan saçlarımı iyice pürüzsüz hale getirerek üzerime de giyebilecegim uygun kıyafetleri aramaya koyuldum. Merlin e şükür ki Hermione beni beklemeden yemeğe inmişti , artık benim bu halimi görüpte şaşırmayacak kimse kalmamıştı. Aklıma muggle sinemalarında izlediğim çok aşırı romantik film geldi. Onda da benim gibi bir kız vardı ve benim taktiğimi kullanmıştı. Okul salonuna bambaşka biri olarak girdiğinde okulun bütün erkekleri gözlerini bu kızdan alamamıştı ve asıl kıskandırmak istediği çocuğun sinirlerini bozmuştu. Okulda popiler olan bu çocuk kıskanmıştı ve ona bakan çocukarı okul sonu bir güzel azarlamıştı...

Acaba benim de öğle olurmuydu, acaba erkeklerin bana baktığını gören Harry kıskançlığından ne yapacağını şaşırırmıydı? Ginny bu düşünceyle olduğu yerde heyecanla kıpırdanırken aptal aptal sırıtıyordu. Elinde tuttuğu geniş yakalı,pek faza abartılı olmayacak şekilde açık olan bluzu üzerine geçirerek altına da diz üzeri fırfırlı eteğini giydi. Diz kapağına kadar uzanan çorabına gözü takıldı , acaba bunu giymesem çok ileri gitmiş olurmuyum? Yavaş ve kararsızca çorabını sıyırdı ve ince uzun bacakları bütün pürüzsülüğüyle ortaya çıktı.

Bunun yanlış olduğunu ve eğer böyle dışarıya çıkarsa kesinlikle ceza alacağını biliyordu ama bunu yapacaktı. Gryffindor cesareti bugün fena patlak vermişti ve damarlarında fokur fokur kaynıyordu. Öyleki gidip ne kadar yanlış olduğunu bilse de Harry i öpebilirdi ama tabi bunu ne adar isrese de yapamazdı. Aynaya son olarak baktığında kendine hayran kalmıştı, bunu yapabildiğine inanamıyordu ama yapmıştı, artık bambaşka bir Ginny di.

Ana salona doğru yürürken yanlarından geçtiği bütün erkek kız öğrenciler ıslık çalmış alkışlamıştı. Ginny bu davranışları sergileyen herkese göz kırpmış kısacık eteğini iyice kaldırarak selam vermişti. İçinde ki fırtına ve merak duygusu içini kemirirken heyecanlamdan duramıyordu. Harry nin yüz ifadesinin nasıl acağını çok merak ediyordu. Tam ana salona adımını coşkuyla atacaktı ki güzel açılışını çarptığı kişi yarıda böldü. İçindeki canavarı hemen susturmaya çalışarak çarpan dengesiz insanın kim olduğunu öğrenmek için yüzünü kaldırdı. Karşısında gördüğü kişiyle dudakları istemsizce büzülmüş iğrenti bir ifade çıkarmıştı ortaya. Hadi ama ya bir insan bu kadar şanssız olmaz. Malfoy bile olsaydı bu kadar tepki vermezdi heralde. Karşımda ki öküz, bir ilişki bile yürütemiyen Dean Thomas ın ta kendileri. Bir de bacaklarıma gözlerini dikmiş.

Eğer bir bey efendiyseniz, bir bayana çarptığınız zaman en son yapmanız gereken şey , o kadını süzmektir, bu piskopat çocuk gibi düpedüz bacaklarını kesmek değil. Ah şimdi ben bu çocuğun... bir yarım saat geçmiş olabilirdi ama Dean de bir hareket yok malesef. Öksürerek burkulan bacağımı ovuşturmaya çalıştığım da bana ne dedi biliyormusunuz? "Bugün çok güzelsin Ginny." İnsan az önce bana çarptın ya, bari gelip kalkmama yardım et be. Tabi Dean bunu dedikten sonra göz kırkpıp uzaklaşıp gidiyor, beni yere yapıştırıyor ardından da bir şey olmamış gibi bir de gidiyor. Bu çocuk odunların en önde gideni. İçimden en ağır küfürlerimi diyecektim ama onlarda zaten en fazla ne olabilirki yani, bu çocuğa uygun bir lafım yok malesef.

Beni Farket ArtıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin