1. bölüm

2.5K 82 8
                                    

Merhaba ben Ceylin Akay  hep kimsesizdim yetimhanede büyüdüm içime kapanık biriyimdir . Hiç arkadaşım yok .Bunu ben istedim .Askerliğe ilgim olduğu için asker oldum . 2 yıldır dağlardayım birçok terör kampı patlattım ve şuan en önemli kişinin kampında yardımcısıyım .Rütbem Binbaşı  bu yaşta nasıl Binbaşı oldun derseniz birçok özel göreve çıktım. Dağlarda teröristler beni Fırtına olarak bilir gelir, yıkar ve giderim. Karargahta ise Asena dişi kurt yani hakkımda bilmeniz gerekenler bunlar şuan kamptaki odamdayım iki yıldır üniformamı özledim bu leş şeyleri giymek hiç hoş değil. Birden kapım çalındı "gel" komutunu alan it kapıyı açtı. "Patron seni çağırdı". (ŞİVE YAPAMIYOM) Demesiyle "tamam" dedim .
Hemen odadan çıktım ve şerefsizin yanına gittim .Biraz cilve ile beni çağırmışsın  patron demem ile gülümsedi it  .Bana yaklaştı kafasını boynuma gömdü ve boynumu öptü Allahım gidince bir çamaşır suyuna kesin girmeliyim. Hemen ona dönüp sorun mu var diye sordum. Bana bir plandan bahsetti.Ve benim ilgilenmemi istedi .Bende kabul ettim. Hemen çıkıp dışarıdaki bir kayanın arkasına geçtim ve albaya haber verdim. Buraya bir tim yollayacağını söyledi ve benim görevimin bitmiş olduğunu. Gelen tim ile dönmem gerektiğini tamam dedim . Yarım saat sonra silah sesleri geldi. Çatışma başladı. Önemli dosyaları topladım ve karnıma koydum daha sonra itlere sıktım. Tabiki askerime asla sıkmam deli miyim lan ben .
Bir askerin beni görmesi ile abi burada bir haysiyetsiz var demesi ile kaşlarımı çattım. Ben sana gösteririm asker haysiyetsizi. İyi al onu belki işimize yarar dedi. Ve beni sürükleyerek helikoptere bindirdiler. Hala beni erkek sanıyorlardı. İçlerinden birinin bu niye sakin bu kadar demesi ile herkes harbi ya  bunun delirmesi ve yalvarmaya lazımdı  dedi  .Ne yalvarcam memleketime dönüyom lan ha doğru bundan haberleri yok .Neyse helikopterin inmesi ile beni dışarı fırlattılar. Ulan ulan...
Neyse albayın kaşları çatıldı. Kim  bu dedi .Bir it komutanım belki bir
şeyler biliyordur diye getirdik dedi. Albay yanıma gelip peçemi açtı .Sonra şaşırdı ve  deli kız böyle mi gelinir demesi ile herkesin kaşları çatıldı .Hemen hazır ola geçip Binbaşı Ceylin Akay Ankara görev başarı ile tamamlandı komutanım demem ile  ohaa sesleri yükseldi. Albayın rahat asker  demesi  ile rahata geçtim. Sonra dosyaları uzattım .  Aferim asker git temizlen ve yanıma gel dedi. Bende tamam komutanım dedim. Arkamdaki tim bana şaşkınlık ile bakıyordu. Bende hemen odama gittim .Duş aldım ve  2 yıldır hasret olduğum formamı giydim. Hemen albayın odasına gittim. Tekmil verdim. Otur asker dedi. Bende oturmadım. Bu bir emirdir asker otur demesi ile oturdum. Ee emir demiri keser:)
Asker tayininde çıktı dedi.  Bunu bekliyodum zaten tamam komutanım dedim. Telefonumu arabamın anahtarı aldım ve odadan çıktım. Kendi evime geçip bavul hazırladım. Hemen evden çıktım .Tayinim Mardine çıkmıştı. O sırada  telefonumu açtım. Arabaya bindim derken bir numaradan 100 cevapsız arama 20  mesaj olduğunu gördüm. Hemen numarayı aradım  buyurun kimsiniz dedim .Kadının ben ...... hastanesinden arıyorum  yıllar önce hastanemizde yangın sırasında iki bebek karıştırılmış olma ihtimali var yarın Mardine  DNA testi  için bekliyoruz sizi müsaitseniz dedi . Bende tamam dedim ve kapattım telefonu .
Şuan şok geçiriyorum nasıl ya nasıl olmaz olamaz düşüncelerim dar gelmeye başladı ve nefes alamadım. Arabadan kendimi dışarı atıp nefeslendim.İzlenme hissi ile etrafıma baktım siyah gözlü bir adamdı bana bakıyordu ve hissiz gibiydi hemen kafamı çevirdim .  Arabaya bindim ve Mardine sürmeye başladım.

Savaş  Kızı 🇹🇷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin