5. bölüm

1.2K 51 4
                                    

Yankı Alaca Ağzından Anlatım

Esir düşmüştük. Albay ekip yollayacağını söyledi ama kurtulabilecekmiydik emin değildim. Sonuçta bizim timimiz iyi bir timdi ve biz bile esir düştüysek .Kim hepimizi burdan kurtarabilirdiki diye düşünürken  kapı açıldı ve o geldi onun burada ne işi vardı. Ayrıca esir düşmüştü. Büyük ihtimal bizi kurtaracaktı fakat esir alınmıştı. Ben ne dedim yok biz kurtulamıyacaz olsun gerekirse vatan için şehit düşerim. Gözlerimi ona çevirdim ama gözlerinde hiç endişe yoktu .Sanki isteyerek gelmiş gibiydi.Onu da zincirlediler. Sonra o Berzan iti geldi. Konuşmaya başladı. Asena diyordu .Bu onun lakabıydı bunu duymuştum ama nerden tanışıyorlardı derken Ceylin onun kardeşini nasıl öldürdüğünü anlatıyor kahkaha atıyordu ayrıca sence seni nasıl öldüreyim diye adama soruyordu .Lan bu kız psikopat çıktı ya.Ayrıca ilk defa onu gülerken gördüm. Ve esir alınınca çenesi açılmıştı bu kadar konuşmaz öyle duymuştum onun hakkında sert biriymiş o kişilerin kim olduğunu da öğrendim .Hastaneye gelmesinin nedeni  de buymuş onlar onun ailesiymiş ve yeni öğrenmişler. Ali Özer yani kardeşi timine anlatırken duymuştum. Onu merak ediyordum ama hakkında kısıtlı şeyler biliyordum.Derken Berzan iti bir tokat attı ama Ceylin hala Berzan itiyle dalga geçiyordu .Berzan akşam gelcem diyip odadan çıktı. O da bize dönüp sizi burdan cikartıcam  dedi. Bende nasıl olcak o dedim.Sonuçta kendiside  esirdi ama bir şeyler planlayıp esir düşmüş olmalıydı çünkü timi yoktu yanında.Hemen çivileri söktü ve aşağı atladı lan bu kız valla psikopat. Tekrardan kendine hayran bırakıyor haa.Neyse gelcem diyip gitti. Silahla gelsi zincirleri kırdı ordan çıktık ve helikoptere bindik.Yol boyu gözlerini izledim. Fark ediyordu hatta ya sabır dediğini de duyuyordum ama kusura bakmasın bu manzaradan mahrum kalamazdım. Karargaha gelmiştik. Albayın karşısında  tekmil vermiştik. Herkes odasına dağıldı. O da büyük ihtimal  odasına  gitmişti.Bende odama geçtim.

Ceylin Akay (Özer)Anlatımından

Helikopterde Yankı full beni izlemişti.Fark ettim ama o bana baktıkça içimde birşeyler kıpırdanıyordu ve nedensizce rahatsız olmuyodum noluyo lana bana valla kafayı yedim.Şuan odamdaydım. Duş almış yatakta uzanıyordum. Özer ailesi geldiğimi öğrenmiş bu akşam yemeğe gitmemi istiyorlardı. Ben de mecbur kabul ettim. O yüzden odamdan çıktım ve eve geçtim. Biraz film izledim ve 1 saat sonra karşı eve doğru yola koyuldum.Kapıyı çaldım ve kapıyı  hizmetli açtı. İçeri geçtim herkes oradaydı. Hepsinin yüzünde bariz bir heyecan vardı fakat ben anlamıyordum  bir anda nasıl değişebilirlerdiki bunu onlarla konuşacaktım bugün. İçeri geçtim ve oturdum. Selamlaşma faslını geçince konuya girmeye karar verdim.
Ben sizinle bir şey konuşacağım dedim ve konuşmaya başladım.
Beni ilk başta olmadık şeylerle suçladınız ve kötü ithamlarda bulundunuz . Benim bu anlatacaklarım bana acıyın diye değil  sadece beni bölmeden dinleyin tamam mı. Ben kimsesiz büyüdüm evet anne baba sevgisi görmemiş sevgi denen kelimeden ırak yaşamıştım. Hiç bu duyguyu tatmamıştım.Arkadaşlarıma imrenirdim. Ben Anne babamın sevgisini görmemiş iken kime sevgi gösterebilirdim ki hiç arkadaşım olmadı kimseyi sevmedim veya o duyguyu tatmadım onlarda beni ailem gibi bırakır diye  .Ta ki asker olmak isteyene kadar  Ben sevgiyi vatanımda tattım. Sokağa atıldığımda da  ailem beni yurta bıraktığında da hepsinde vatanım sayesinde ayakta kalıyordum o sokaklar bana ev olmuşken o sokaklar benim vatanımın toprağıydı  bana ev olan o yurt vatanımındı bunlar bana vatan sevgisini aşıladı ve asker oldum,  duygusuzun tekiyimdir ama vatan deyince şalterler atar bende canımı bile veririm.Sizi gördüğümde de bir aile olabileceğimize inanmadım. Çünkü ben bu zamana  kadar sadece vatanımı düşündüm onun için yaşadım. Size bir şans verdim onda da  beni hayal kırıklığına uğrattınız .Bu yüzden benden medet ummayın benden size kardeş, çocuk veya yiğen olmaz size iyi akşamlar dedim ve kendi evime geçtim. Kendimi uykunun kollarına teslim ettim.

Yazarın Ağzından (Yani ben :)

Özer ailesi pişmandı kızın dedikleri kalplerine dokunmuştu .Bunu kendi elleri ile yapmışlardı. Hepsi pişmandi kendi odalarına dağıldılar ve hepsi sadece Ceylini düşündü.

Faruk Özer Ağzından Anlatım

Ben eşimi çok seviyordum aslına bakarsak ben onu canımdan çok seviyordum.O ise beni sadece para için sevmiş. Bunu ne kadar geç anlamışım değil mi o kadar iyi bir oyuncuydu ki bunu ben kızım 2 yaşındayken öğrendim şirketimiz vardı yani bana babamdan kalma bir şirket bu. İflas eşiğindeydi zor geçindik bir süre ama kısıtlıydı bu süre o zaten hep çocuklarına karşı garipti ama hiç farkedememistim bunu .İflas edicez diye beni terk etmişti . O gece bana sadece bir not bırakmıştı başkasını sevdiğini ve gittiğini söyledi. Ben yıkılmıştım .Çocuklarım vardı şirketin iflas eşiğindeydi. Ben gece gündüz demeden çalıştım ve şirketi kurtardım. Çocuklarıma hem anne hem baba oldum ve gittikten 1 hafta sonra bir gece yarısı ona sadece bir mesaj attım.

O mesaj 

Beddua etmeye bile değmezsin  sen  ama genede içimdekileri söylicem ki içimdeki bu ateşi söndüreyim. Ailenin sana vermediği sevgiyi sana ben verdim  Arkadaşım ol dedin oldum bazen baban bazen kardeşin oldum. Çevrendeki insanların vermediği saygıyı verdim sana ben. Bu muydu karşılığı ? Sana verdiğim değer , emek , saygı, sevgi  cidden boşunaymış. O gece senin için ağladığım kadar kimse için ağlamadım ben .Benim gözyaşlarım ikiye bölünsün;
Bir yarısı seni boğan su olsun
Diger yarısıyla da ölü bedenin yıkansın. O adamı benim seni sevdiğim gibi sev ama o adam seni senin beni sevdiğin kadar sevsin.Cenaze araban önümden geçse noldu diye sormam. Hakkım varsa üstünde helaldir. Ama  sevgim üzerinde bayağı çok işte o ise haramdır. Allah seni senin beni sınadığın gibi sınasın .İyi geceler bu saatten sonra uyuyabilirsen tabi ama  birsey olmaz sende 1 gece uykusuz kalsan ben 1 haftadır  çekiyorum bu çileyi.

Yazdım ve içimdekileri anlatmıştım ona, çok ağladım , yıkıldım ama sırf evlatlarım için toparlandım . Bundan sonra onlar icin yaşayacaktım ve kızımın gönlünü alacaktım ne olursa olsun bundan sonra ayrı gayrı olmayacaktı. Ben ona sevgiyi öğretecektim sevmeyi,sevilmeyi. Küçük çocuklar gibi şımartılmayı  .Onunla küçükken yapamadığımız şeyleri yapacaktım. Bu sefer düştüğü zaman yarasını öpecek bir babası ve abileri olacaktı. Ağladığında saçlarını sevecek  onu sakinleştirecek bir ailesi olacaktı. Onun için canını feda edecek kişiler yer alacaktı artık hayatında. Omzundaki bazı yükleri azaltacaktık  ailecek ona iyi gelmeye çalışacaktık. Onun ne kadar güçlü biri olduğunu görüyorduk. Ama o güçlü duruşun sebeplerinide öğrenmiştik. O daha küçük yaşında yetişkin bir birey olmaya zorlanmıştı. Hayat ona bunu mecbur kılmıştı.

Yazar Ağzından 

Yalnız Faruk beyin bilmediği birşey vardı. Ceylin bu duyguları yaşamaktan korkuyordu . O dağların Fırtınası kimseden korkmayan cesur kızıydı ama aile olmaktan korkuyordu . Duygular incitirdi. Ve Ceylin bu duyguları sevmezdi .

Yeni günlerin neler doğuracağı belli olmazdı ama .Bugün hava fırtınalı diye  yarın güneşli olabileceğinden ümit kesilirmiydi ?

Arkadaşlar oy ve yorum yapmayı unutmayın  okuma oranları 130 falan ama oy oranı çok düşük biraz hassasiyet gösterirseniz sevinirim. Bende emek harcıyorum ve hergün bölüm atıyorum.  İyi okumalar inşallah beğenirsiniz. 😊

Savaş  Kızı 🇹🇷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin