11. bölüm

766 41 7
                                    

Sabah 5 te kalktım bahçede spor yapmak için üstümü giyindim.

Üstündeki gri Sweat ve şapka yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstündeki gri Sweat ve şapka yok

Havalar çok sıcak değildi o yüzden uzun kollu bir siyah sweat giydim .
Evin etrafında 50 tur koşu 200 mekik
200 şınav 250 de barfiks çektim. Evime girip duş aldım. Telefonuma bakınca biyolojik babanın beni kahvaltıya çağırdığını gördüm ben de kabul ettim şu binbaşının da kim olduğunu öğrenmiş olurum hem

Ceylin bilmiyorduki aslında onlarla onu yeni abisiyle tanıştırmak istediklerini

Soyismimiz aynıydı tekmil verirken duymuştum ama araştırmaya vaktim olmadı neyse artık bakalım kim çıkacak bu aslında bana karşı kötü bir davranışı yoktu ama bakıcazz.

Soyismimiz aynıydı tekmil verirken duymuştum ama araştırmaya vaktim olmadı neyse artık bakalım kim çıkacak bu aslında bana karşı kötü bir davranışı yoktu ama bakıcazz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü giyinip evden çıktım silahımı falan çantama koymuştum.

Karşı evin kapısını çalınca kapı biyolojik abilerden Ali açtı içeri girdik . Beni gören Binbaşı  şaşırdı

Özer konağı saatler önce

Oğlum bugün kız kardeşin gelecek tanışırsınız dedi . Oğluda onayladı merak etmişti kızı iyi birisiymis öyle anlamışlardı . İlk kıza kötü davranınca amcası olanları anlatmış herşeyi anlatmamıştılar Binbaşıya kendi tanışsin istiyorlardı . Mesleğini falan bilmiyordu adını soyadını sadece önyargılı olmamasını istemişti babası tecrübeyle sabitti kızın tepkileri:)

Ceylinden

Binbaşım dememle o da bana dönüp binbaşım dedi .
Aile üyeleri şaşkındı nerden tanışıyorsunuz dedi büyük abi
Binbaşı da dönüp beni kurtaran deli komutan buydu dedi bende estağfurullah komutanım gorevimdi dedi

Binbaşı bana büyük bir özlemle bakıyordu hiç bir kötü ithamda bulunmamış ve bana çok iyi davranıyordu . Saat 8 di kahvaltıyı yapmış oturuyorduk öylece kendi aralarında sohbet dönüyordu arada bende nasibimi alıyordum tabi .

Ayağa kalkıp ben artık kalkiyim karargaha gitmem gerek demiştim. Sonra Binbaşıya dönüp geliyor musunuz Binbaşım dedim o da 5 dkkya geliyorum demiş. Gerçekten de 5 dakika sonra gelmişti. Arabaya binip karargaha geldik. Karargah bugün çok hareketliydi . Nedeni ise içimizde bir hain olmasıymış . 2 haftadır yapılan her operasyon olumsuz sonuçlanıyordu. Şimdi gelelim gerçeklere size yalan söyledim aslında herkese şimdi gerçekleri anlatacaktım.
Binbaşıya Albayın odasına gideceğimi söyledim ve albayın odasının önüne geldim .Albay postası albayın müsait olduğunu söyledi. İçeri girdim.
Tekmil verdim ve albaya herseyi anlatmaya başladım.

Albayım ben haini biliyorum şüphelendim ve yakından takipe aldım. Yankı Yüzbaşı aslında hain beni sevdiğini söyledi ona karşı hep bir şüphe vardı içimde ben de oyununu devam ettirdim. Ona karşı hiç bir şey hissetmedim sadece oyununu devam ettirdim . Ve onun telefon konuşmalarına şahit oldum.
Ses kaydı aldım bir gün odasına girdiğimde birkaç önemli dosyayı buldum ve bilgilerin fotoğraflarını çektim dedim ve ses kayıtlarını dinlettim fotoğraflarını da gösterdim. Hain senin sayende bulundu Binbaşım sağol dedi bende ben tutuklayabilirmiyim dedim .İzin çıkartıyım tüm askeriyenin önünde tutukla onu dedi bende tebessüm ettim

Şimdi herseyi size açıklama vakti

Kendisi hain evet beni seviyor ama asker olduğum için imkansızdı o da çareyi içimize sızmakta bulmuş kendisi bana takıntılı bir ruh hastası ilk başlarda bende gerçekten suphelenmedim ama hastaneden sonra farkettim ve oyun oynadım yani demem o ki hepsi bir oyundu

Akşama belki tekrar bölüm atarım emin değilim yarın sınavım var ama kısa bir bölüm yazabilirim.

İthafım

Kendisi kitabımı büyük ihtimal yeni okumaya başladı her bölümüne beğeni atmış ve 10. Bölüme de yorum atmış kendisine bu bölümü İthaf ediyorum.

* byazrail 2149 *

Ayrıca yares _lemon a da ithaf ediyorum

Savaş  Kızı 🇹🇷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin