Buradaydı sanki bir gölge gibi 2 gündür heryerde onu görüyordum. Şuan bunu es geçip time döndüm. Yarın saat sabah 5 te içtima var .Geç kalmayın sakın.Yarın daha iyi tanışırız. Dedim ve üzerimi değişmeye odama çıktım. İşimi halledip eve doğru yola koyuldum. Biyolojik amcamın beni evin bahçesinde görmesi ile yanına çağırması bir oldu. Hayırdır kızım bir sorun mu var diye sordu . Bende burada oturduğumu yani yeni taşındığını söyledim. Bana dönüp akşam yemeğine gelir misin kızım diye sordu .Hayır diyecektim ama adam hem diğer kardeşimde gelecek tanışırsınız dedi .Bana iyi davranıyordu onu kırmak istemedim ama beni istemedikleri için reddettim. O da onları dert etmememi kendisinin halledeceğini söyledi. Bende mecbur kabul ettim.Eve geçtim ve akşama kadar biraz kestirmeye karar verdim.
(ÖZER AİLESİ)
Dna testini sonucu açıklanınca aslında sevindiler çünkü o kızın ailesine yapmadığı kalmamıştı. Ama adam ve çocukları kendi Biyolojik kardeşlerini de o kız gibi sandığı için iyi yaklaşımda bulunmadılar. Ayrıca arastırdiklarında hakkında ki dosyaların gizli olması onları şaşırttı.
Adam tekrar aynı şeyleri yaşamak istemedi ve kızına kötü yaklaşımda bulundu abiler ise kararsızdı. Ama hepsi onun hakkında kötü düşünüyordu .Birtek kızın amcası yani Sefa bey böyle düşünmüyordum. Diğer amcasıyla ise henüz tanışmamıştı . Sefa bey kızı yemeğe çağırdığını söyleyince herkes itiraz etti. İstenmediği yere neden gelir bir insan dedi içlerinden Çetin .Yavuz ve Alide aynı fikirdeydi ama amcalarına söz dinletemediler.
(ÖZER AİLESİ AĞZINDAN ANLATIM BİTTİ )Akşam ise kız kendisinin neyle itham edileceğinden habersiz gidiyordu oraya
Ceylin Akay 'ın anlatımından
Akşam 7 30 du saat hazırlanmıştım. Ve hala kararsızdım acaba vaz mı geçsem diye düşündüm. Ama ayıp olurdu. Neyse gidicem mecbur napalım. Üstümü son kez kontrol ettim . Silahımı belime taktım ve evden çıktım .
Kombin bu hırka beline bağlı çünkü silah gözükmesin diye karşı eve gidiyor o yüzden eşofman kombini seçtim .
Zili çaldım ve kapı Sefa bey tarafından açıldı. Hoşgeldin kızım diyip bana sarıldı . Ne tepki verdim ne de karşılık o da benden ayrılınca salona geçtik. 4 lü Bermuda şeytan üçgeni oturmuş tip tip bana bakıyordu. Birşey demeden boş yere oturdum .Onlara dönüp baktığımda beni inceliyordular. Amcam olan adam ee kızım nasılsın demesi ile ona döndüm. İyiyim siz nasılsınız dedim. Bende iyiyim kızım şükürler olsun dedi. Bende kafa salladım. Yavuz denen büyük abi bana dönüp tip tip bakınca ne oldu der gibi kafamı salladım.Ters bir bakış attı bana ve önüne döndu. Ee ne işle meşgulsün dedi Ali (biyolojik abi) Çetin de ordan atlayıp ne olacak diğer kız gibi birilerinin altına yatıyodur demesi ile kaşlarım çatıldı. Ayağa kalkıp sen kimsin lan sen kimsin de bana orospu muamelesi yapıyorsun dedim ve suratına yumruğu geçirdim. O sırada Yavuz ayağa kalkıp hey bir dakika dedi ve silahını enseme dayadı ve sende silahın ne işi var dedi. Doğru ben onlara mesleğimi söylemedim. Bir süre söylemeyi düşünmüyorum da. Neyse Yavuza dönüp seni ilgilendirmez dedim . O sırada Faruk bey ayağa kalkıp sen bizi mi öldüreceksin küçük şeytan demesi ile bir kahkaha attım. He sizi öldürcem ya diyip dalga geçtim. Yavuz bana dönüp gül sen gül karakoldada böyle gülebilcen mi bakalım demesi ile bende ona dönüp emin ol daha fazla gülerim demem ile bana deliymişim gibi baktı. Silah hala bana doğrultulmuştu.Bende hemen elini ters çevirip silahı aldım ve ona dönüp sen askersin dimi silah böylemi tutulur sence demem ile senden mi öğrencem diye bana çemkirdi. Faruk bey abisine dönüp görüyorsun eve çağırdığın kıza bak demesi ile ona dönüp. Emin olun hiçbirinize meraklı değilim. Sefa bey rica etti ve bende geldim. Kendinizi kıymete bindirmeyin dedim. O sırada kapı çaldı. Sefa beyin abim gelicekti odur demesi ile kapıyı açmaya gitmesi bir oldu. İçeri gireni görünce şaşırdım hemen silahı Yavuzun eline tutuşturup hazır ola geçtim ve tekmil verdim. Binbaşı Ceylin Akay Ankara emredin komutanım demem ile herkesten ne sesleri çıktı . Albay ise şaşkındı rahat asker dedi ve Deli kız senin burada ne işin var dedi.Daha 2 gün önce tanıştığım albay benim amcamdı. Sefa beyin gerçek yeğenin demesi ile Albay Mehmet bey gel buraya dedi ve kıza sarıldı. Ceylinin tek ailesi vatanı timi ve komutanı olurdu her zaman. Ceylin Mehmet beyden ayrıldı ve ben girsem iyi olur dedi .Mehmet beyin kaşları çatıldı nereye diye sordu .Ceylinde bir işim var diye yalan söyledi ve hızla kendi evine geçti. Kendini yatağa bıraktı ve olanları düşünmeye başladı.
(ÖZER AİLESİ AĞZINDAN)
Herkes şaşkındı hele de Faruk bey ve oğulları askerdi hemde bu yaşta Binbaşıydı gurur duydular ama bu onların fikirlerini değiştirmedi sadece biraz pişman oldular.
Mehmet bey Ceylinin yalan söylediğini biliyordu . Üstüne gitmek istemedi sadece ailesine dönüp ne dediniz de gitti diye sordu.
Ali duydun amca işi varmış dedi.
Mehmet onlara dönüp işi yok yalan söyledi dedi. Çetin nerden çıkardın amca bunu dedi .Mehmet ise gözlerinin içindeki hüznü gördüm ben dedi. Oradaki herkesin kalbine bir şey oturmuştu. Sefa olanları anlatınca Mehmet deliye döndü.
Ailesine dönüp ulan siz o kız kim tanıyonuz mu diye sordu. O benim en iyi askerim iyi kalpli sert bir yapısı olan ama sevdiklerine karşı adeta küçük bir kız çocuğu gibi. O ben onu 2 gündür tanıyorum sanıyor ama ben onu hep uzaktan izledim. Albayı sayesinde onun başarısını biz keşfettik o kendi timinin naaşlarını topladı .O kızı hiç biriniz haketmiyorsunuz. O şerefsiz üvey babası onu 8 yaşında yetimhaneye bıraktı kimsesiz büyüdü o hiç kimseye minnet etmedi bir tane dostu yoktur kaybetmekten korkar o bu yüzden arkadaş edinmez. Hiç sevgi görmemiş biri o bunları ona acıyın diye değil onun ne kadar güçlü olduğunu görün diye anlattım.deyince herkes hatasının farkına vardı vardı varmasına da her şey için artık çok geçti. Ceylin onları affeder miydi artık ...Oy ve yorum yapmayı unutmayın bu bölümü kardeşim ve değerli okuyucularımdan biri zeynepkln316 ya ithaf ediyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaş Kızı 🇹🇷
Novela JuvenilHayatını askerliğe adayan kimsesi olmayan Binbaşı Ceylin Akay yıllar sonra ailesine kavuşacak acaba birbirlerine alışabilecekler mi?