Ceylinden
Albayın neden böyle birsey yaptığını anlamamıştım sonuçta bunu belirli kişiler biliyordu . Bu yüzden albaya sormaya karar verdim.
Albayım neden benim Fırtına olduğumu onlara söylediniz.
Kızım senin ailen onlar üst rütbeliler izin verdi . Onlara da kimseye söylememeleri için mesaj attım. Merak etme dedi.
Bende böyle deyince rahatladım.
Simdi karargaha gelmiştik. Odama gittim kamuflajlarımı giydim ve albayın yanına gittim daha sonra helikopter pistine geldik. Bir tane Binbaşı esir alınmıştı ve bende onu kurtaracakmışım . Helikopterin iniş yapmasıyla bende indim ve kamp alanına doğru yol aldım. Kampa sızacaktım öncelikle. Bir teröristin kafasını kırdım ve üstündeki kıyafetleri giydim daha sonra puşiyi yüzüme kapattım. Kampa sızdım. Buraya daha öncede gelmiştim bu yüzden başkana kendimi roza diye taniticaktim .Neredeydin dersede bir askerin beni esir aldığını ama benim kaçtığımı söyleyecektim. O da bunu yer tabiki hepsi mal çünkü bu itlerin.
Kapıdaki adam yeni gelmiş belli beni tanımıyordu. Kimsin sen dedi .Roza başkana geldim dedim .O sırada başkan göründü .
Rozammm neredeydin demesiyle bende uydurduğum yalanımı söyledim ve buna çok sinirlendi .Tabi yedi. Neyse bana esir aldığı askerden bahsetti bende
Başkan gomitana ben işkence ediyim mi hem hıncımı çıkarmış olurum dedim .Saf ta hemen yedi .
Tamam Rozam sen nasıl istersen dedi. Ve beni askerin yanına getirdi
Bende beni yalnız bırak gomitanla dedim o da kabul etti ve gitti.
Asker odadaydı yanına gidip iyi misin dedim o da seni ne ilgilendirir dedi bende alla alla bir düşüneyim bir soru sordun doğru cevap ver asker dememle
Histerik bir kahkaha attı.
Naparsın adammısın sen lan demesiyle yüzümdeki puşiyi açıp hayır kadınım dedim .
Şaşkınlık ile bakıyordu bana
Noldu asker adammıymışım dememle
Sadece yüzüme bön bön baktı.
Neyse uzatma akşam gidiyoruz dememle nereye gelmem ben senin gibi bir terörist ile neden geleyim dedi.
İyi akşam görürüz kim geliyor kim gelmiyor.
2 saat sonra
Bütün belgeleri topladım. Kıyafetime koydum. Adamları öldürdüm. Başkan denen iti bayılttım. Askeri de aldım ve helikopterin geleceği alana doğru ilerledik. Kamptan biraz ilerleyince bombanın düğmesine bastım ve bom kamp patladı. Yanımdaki asker bana hayretle bakıyordu. Onu zorda olsa ikna etmiştim. Ve şuan onun için usluca geliyordu.Hekikopterin olduğu alana gelmemizle bindik ve sessiz bir yolculuk geçirdik.
Helikopterden inince şaşırdı çünkü hala kim olduğumu çözmeye çalışıyordu.
Hemen albayın karşısına geçip tekmil verdi. Bende albayın karşısına geçip tekmil verdim.
Binbaşı Ceylin Akay Ankara görev başarı ile tamamlandı komutanım dememle bön bön bana bakıyordu büyük ihtimal beklemiyordu. Albayın rahat asker git temizlen odama gel demesiyle tamam dedim ve odama ilerledim.
.....
İthaflar:Teşekkür ederim hepinize
Bu okuyucumda listesine eklemiş teşekkürler
Listesinde çok güzel kurgular var tavsiye ederim . Ve kendisi beni okuma listesine eklemiş.
Ee sürekli okuyucularıma ve bunlardan bir tanesi olan kardeşimde teşekkür ediyorum.
Ayrıca bölüm at diye başımın etini yiyor gerçekten ama bende zaman bulamıyorum yarın belki bölüm gelebilir. Hepiniz öpüldünüz bayy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaş Kızı 🇹🇷
Teen FictionHayatını askerliğe adayan kimsesi olmayan Binbaşı Ceylin Akay yıllar sonra ailesine kavuşacak acaba birbirlerine alışabilecekler mi?