İthaflar:
Beni okuma listesine eklemiş teşekkürlerBu okuyucumun listesinde de çok güzel asker kurgular var bakabilirsiniz.
Kendisinin kitabını okuyorum benide takip etmiş kesinlikle kitabını tavsiye ederim. Okuyun okuttuğu ellerine sağlık beni takip ettiği içinde çok mutlu oldum.
______________________________________
Hastaneden çıkmıştım. 2 gün önce şuan Özer ailesinin evindeydim. Onca laftan sonra ama bana bu 2 günde kendilerini affettirmek için ellerinden geleni yaptılar ama ben alttan almam asla .Yankı ile bu süreçte sadece telefonda konusmustuk.Aslında ben kolay kolay kimseye guvenemem bunun nedeni yakin bir arkadaşımın terörist çıkması ama Yankıyı araştırdım .Ve bu arkadaşlık değildi.
Sevgi
Aşk
Hangi sevgi sözcüğü olduğu fatketmiyor.Biz birbirimizi seviyoruz Aslinda biraz acele ettim nedeni ise mesleki deformasyon yani yatın yasayıp yasamayacagimız belli değil neticesinde. Acelemin sebebi buydu.
Ayağa kalkıp aşağı inmeye karar verdim .Ve merdivenlerden inerken başım döndü tam düşerken Sağolsun Yavuz beni tuttu da kurtuldum .Dikkatli ol küçük hanım demesi ile kaşlarım çatıldı
Küçük Hanım he sen daha bu küçük hanımın neler yaptığını bilmiyorsun dememle yutkundu.
Neyse hadi gel aşağı inelim demesiyle indik.
Akşam akrabalar gelecekmiş biz asiretmisiz lan bunu bilmiyodum.
Ulan ailemi ne güzel araştırmışım! daha aşiret olduklarını bile bilmiyodum:)
Neyse aşağı indik.
Son hazırlıkları yapıyorlardı. Az sonra gelirlerdi. Derken kapı çaldı ve içeri bir ordu girdi.Lan lan lan bu ne mübarek bizim karargah kadar insan tamam abarttım ama 30 kişi vardılar.
Eh fazla abartmışım neyse canım önemli mi bu şimdiHerkesle selamlaşip salona geçtik.
Kuzen tayfası bana kötü bakışlar atıyordu. Hepsini tanitamam ben bile anlamadım daha kimin kim olduğunu lan neyse...Büyükler kaynaşalım diye bizi bahçedeki çardağa yolladı. Bizde bahçeye çıktık. Kuzenlerden biri sende o kız gibisin dimi dedi.Bu askerdi bak bunu hatırlıyorum. Üsteğmen Emre Özer benin rütbem ondan daha yüksekti ama bunu az sonra zort oluşunu izlerken görmek istiyordum. Nasılmışım dedim.
Onun gibi oro...
Bana bak herşeyime laf et ama sakın namusuma laf etme dememle suspus
oldu iyi bari bu kadar erken anladı ciddi olduğumu.İçlerinden biri senin meslek ne diye sordu.
Tam cevap verecektim ki
Bahçeye albay amcamın girmesi ile
hemen ayağa kalktım ve hazırola geçtim. Binbaşı Ceylin Akay emredin komutanım dememle herkes şaşırdı hele de Emre bunu atlatamadan amcamın yani albayın görev var demesiyle kafa salladım o da bana ama tek başına Fırtına olarak çıkacaksın demesiyle emredersiniz komutanım dedim. Tamam şimdi karargaha gidicez. Daha sonra helikopterle gideceğin yere hadi demesiyle peşinden gittim.Kuzen Tayfası
Emre :Oha askermiydi kıza oro... muamelesi yaptim lan bi de rütbesi Binbaşı.
Lan lan lan
Albay ne dedi dedim herkese herkes merakla bakıyordu bir dakika Fır... Fırtına Fırtına bu kız Fırtına olarak gideceksin demesiyle herkes dondu kaldı.
Fırtına kız mıydı
Peki bu kız o işkenceleri nasıl yapmıştı
Timinin uzuvlarini bu kız mı toplamıştı .
Nasıl dayanmisti lan
...... bölüm sonu yarın bölüm gelecek kısa diye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaş Kızı 🇹🇷
Genç KurguHayatını askerliğe adayan kimsesi olmayan Binbaşı Ceylin Akay yıllar sonra ailesine kavuşacak acaba birbirlerine alışabilecekler mi?