Mardine gelmiştim . Saat şuan 12 idi saat iki de hastaneye gidecektim ondan önce yemek yedim ve karargaha doğru sürdüm. Kapıdaki askerin beni görmesi ile kusura bakma bacım ziyaret günü değil demesi bir oldu hemen asker kimliğimi çıkardım. Asker hemen hazır ola geçip tekmil verdi. Bende rahat asker dedim ve içeri girdim. Beni görenler şaşkınlık ile bana bakıyordu ne olduğunu çözmeye çalışıyordular. Arabadan indim ve albayın yanına gittim . İçeri girip tekmil verdim.Rahat asker otur dedi. Oturmadım tabi kiii
Asker bu bir emirdir demesi ile oturdum. Hoşgeldin öncelikle dedi .Bende hoşbuldum dedim. Benimle gurur duyduğunu ismimi çok duyduğunu ve iyi işler başaracağımıza inandığını söyledi. Bende tebessüm ettim ve bir işim olduğu için çıkmam gerektiğini söyledim. Albay onayladı ve bende üstümü degiştirip, hastaneye sürmeye başladım. Danışmaya odayı sordum.Hızlı adımlarla odaya yöneldim. Kapıyı çaldım .Gel komutunu alınca odaya girdim. Doktor hemen ayaklandı ve benle tokalaştı. Odaya göz gezdirdim.Bana çok benzeyen bir adam ve yanında 3 erkek büyük ihtimalle oğludurlar.Hemen yerime oturdum .Doktor mevzuyu anlattı. Bende arakadaşıma Özer ailesini araştırmasını istedim. O sırada kan verdim. Asla konuşmuyodum. Kimseye de bakmadım .Telefonumdan gelen mesaja baktım. Özer ailesiFaruk Özer baba 52 yaşında polis
Çetin Özer abi 29 yaşında polis
Yavuz Özer 30 yaşında asker
Ali Özer 28 yaşında askerTerör ile ilişkileri yok .Ayrıca Faruk beyin 2 erkek kardeşi var. Zenginler şirketleri var . Ve birçok mağazaları
Şuanlık bu kadar.Onların suçu olduğu için 2 saate sonuçlar çıkacaktı. Ben şuan bahçedeki bankta oturmuş. Düşünüyorum acaba onların kızıysam onlara kızamam ama bilmiyorum napıcağımı offf...
Kafam allak bullak oldu .Saate baktım .Az sonra sonuçlar açıklanacaktı.Odaya doğru yola koyuldum. İçeri girdim. Ve koltuğuma oturdum. Karşımdakiler bana yabancıydı hele de beni yetimhaneye bırakan piç bana karşı sırıtıyor bide çakıcam yumruğu ya .
Sonuçlar çıktı ve zarfı açacaktık. Ceylin Akay %99,9 ihtimal ile Faruk Özer in kızı ....
Ne diyodu bu adam nasıl 27 senem boşunaymış. Karşımdaki it bana nasılsın sürtük demesi ile .Sinirle ayağa kalktım. Sen sen bana nasıl hitap ediyorsun lan diye çıkıştım .
Adam hala gülüyordu bende yumruğu çaktım yüzüne. Bizi ayırmaya çalışıyordular. Güvenlikler geldi .Bende güvenlikleri köşeye çekip kimliğimi gösterdim. Özür dileyip gittiler. Bende biyolojik aileme dönüp siz kendi yolunuza ben kendi yoluma dedim. Adam da çok iyi olur senin gibi biri benim kızım olamaz zaten dedi.Adama öyle baktım ki bir an afalladı. Oğulları çözmeye çalışıyor gibiydiler. Adama dönüp emin olun benimse sizin gibi bir babam yok dedim.Ve hala adamın gözlerine bakarken arkama dönmeden sizde şu gözlerinizi çekin üstümden dedin. Hepsi şaşırdı. Diğer aile kızlarını alıp gitmişti. Son kez doktora dönüp sizinle mahkeme de görüşürüz dedim .Ve odadan çıktım. Kapının önüne çıkmamla birine çarpmam bir oldu. O adam gibi 50 li yaşlarda biriydi ve acayip benziyorlar. Demek benim yeğenim sensin demesiyle . Yok ben kimsenin kızıda, kardeşi de yeğeni de değilim dedim. Adam kızım bir sakin ol sen bana numaranı ver şimdi kafanı topla ben seni arayınca da aç lütfen dedi. Başımı sallayıp oradan ayrıldım. Bahçeye adım atmam ile derin derin nefes almaya başladım. Kendimi şu 2 gündür yıkılmış gibi hissediyordum. Başımın dönmesi ile duvara tutunmam bir oldu. Kafamı yerden kaldırdığımda yine o adamı gördüm. Kafamı iki yana sallayıp arabama bindim. Eve sürmeye başladım. Dün evimi ayarlanmıştır.
Eve geldim bir sitede 2 katlı bir villaydı. Arabadan indim. Ve eve girerken ne görsem beğenirsiniz. Lan karşı villamda onlar kalıyormuş. O adamı eve girerken gördüm. Ama onlar beni görmedi off şansıma ben .Neyse eve girdim. Üstümü değiştirip uyudum. Sabah 5 de kalktım. Bahçeme çıktım. Ve spor yapmaya başladım. 50 tur koşu 150 barfiks ve 200 şınav çektim. Tam eve giriyordumki etrafa göz attım. 3 biyolojik abide bana bakıyordu .Bende onlara bakakaldım sonra telefonumun çalması ile telefona baktım. Albay arıyordu.
Binbaşı Ceylin Akay Mardin emredin komutanım dedim .
Karargaha gelde yeni timin ile tanış demesi üzerine tamam diyip kapattım .Hala bana bakıyordular . Onları takmayıp içeri girdim . Duş aldım. Üzerimi giydim ve evden çıktım. Karargaha gelince albayın odasına gittim .Tekmil verdim . Beraber şuan timin yanına gidiyorduk. Bahçeye indiğimde sadece iki tim vardı. Onların yanına geçtik. Ve albay beni tanıttı. Albay yanımdan ayrılınca time döndüm. Tekmil ver asker demem ile tekmil verdiler .O sırada diğer timin komutanı gelmişti. O tarafa dönünce şok oldum . Bunun burda ne işi vardı benimi takip ediyordu acaba ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaş Kızı 🇹🇷
Teen FictionHayatını askerliğe adayan kimsesi olmayan Binbaşı Ceylin Akay yıllar sonra ailesine kavuşacak acaba birbirlerine alışabilecekler mi?