Kim Taehyung'dan
Üzerimde bir şeyin olduğunu hissettiğim de yavaşça gözlerimi açtım. Kafamı hafif aşağı çevirdiğim de üzerim de Jisoo'nun uyumasını beklemiyordum. Tıpkı bir Melek gibi uyuyordu ve fazla tatlıydı. O rahatlıkla üzerime yerleşmiş ve kafasını boyun girintime sokmuştu. Bu görüntü dudaklarımı hafif yana kaydırmıştı. Onu izlemeye başladım, ama bu keyfimi bozan tek şey telefonumdan çalan alarm olmuştu. Sıkıntıyla nefes verip, telefonu elime aldım. Ve alarmı kapattım. Ama Jisoo bunu hissetmiş ve hafif kıpırdanmaya başlamıştı.
Gözlerini açtığın da benim üzerim de olmayı beklemiyordu sanarım. Şaşırmış bir ifadeyle bana bakıp, hızlıca üstümden kalkmıştı.
"Özür dilerim, farketmemişim.."
"Sorun değil, Güzelim."
Söylediğim sözlerden sonra bakışlarını yere indirmiş ve hafif gülümsemişti.
"Hm hadi kalkalım Güzelim, okula gideceğiz."
Jisoo o an sıkıntıyla nefes vermişti ve gözleri dolmuştu.
"İyi misin Jisoo?"
Ses gelmemişti. Elimi yanağına koyup, okşadım.
"Güzelim iyi misin?"
"B-ben okula gitmek istemiyorum!"
"Neden Güzelim? Sorun ne?"
"Korkuyorum..."
"Korkma.. Ben senin yanında olacağım."
Jisoo hafifçe kafasını sallamıştı, ama hala korktuğunu anlaya biliyordum. Yavaşça saçlarına küçük bir öpücük kondurdum. Ve yataktan kalkıp, banyoya girmiştim.
Banyodan çıktığım da hala Jisoo yatakta oturuyordu.
"Güzelim hadi kalk yüzünü yıka, sonra da aşağı inersin."
Jisoo yine kafasını sallamıştı. Odanan çıkıp, alt kata indim. Etraf sessizlikti, sanarım Lalisa uyanmamıştı. Onu uyandırmak için tekrar üst kata çıktım. Ben Lalisa'nın odasına giderken, Jisoo odadan çıkıyordu.
"Nereye gidiyorsun?" Diye sormuştu.
"Lalisa'yı uyandıracağım, hadi sen in aşağı."
"Tamam.." diyip o aşağı inerken ben Lalisa'nın odasına gelip, kapıyı çaldım. Ses gelmemişti. Kapıyı hafif araladığım da Lalisa hala uyuyordu. Yanına gelip, bir kaç defa koluna hafif vurmuştum, ama uyanmamıştı. Gözüm hemen komidinin üzerinde bardakta olan suya kaymıştı. Hafif gülüp, bardağı elime aldım. Ve bardakta olan bütün suyu Lalisa'nın kafasına boşaltmıştım. Hızlıca gözlerini açıp, yatağından kalkmıştı. Bana baktığın da gülüyordum.
"Taehyung ne yaptığını sanıyorsun sen?!"
"Uyanmıyordun ama?"
Lalisa kızgın bakışlarka bana baktığın da kaçmam gerektiğini anlamıştım. Sinirliyken çok çekilmez oluyordu. Ben odadan çıkmış, alt kata koşarken o da arkamdan beni kovalıyordu.
"Kim Taehyung seni elime geçirirsem öldüreceğim!!"
"Lanet olasıca aptal herif!"
Evde resmen o tarafa bu tarafa koşuyorduk, Jisoo ise köşede durmuş bize kahkahalar için de bakıyordu. Gülüşü o kadar güzeldi ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bullied Girl" •Vsoo•
Фанфик"Kim Jisoo istemeyerek okul zorbasından hamile kalmıştı..." #4. Kim Jisoo - 15.01.2024 #2. Kim Jisoo - 22.01.2024 #8. Vsoo - 22.01.2024 #2. Bts Taehyung - 22.01.2024 #1. Kjs - 21.01.2024 #25. Lalisa Manoban - 22.01.2024 #1. Bts Taehyung - 17.02.2024...