Jisoo ağır adımlarla sınıfa girdi ve sırasına oturdu. İçeri girdikten sonra bütün gözler sırasına oturana kadar onu izlemişti. Daha sonra herkes kendi işine geri dönmüştü. Ta ki, arka sıralardan biri Jisoo'nun yanına gelene kadar, anında bütün sınıf onları izlemeyi başlamıştı. Daha ders başlamamıştı. Jisoo yanına geleni takmadan, kitabını okumaya devam etmişti.
"Ooo eziklerin kraliçesi kitap mı okuyor?" Dedi ve alayla güldü Taehyung. Jisoo ona bakmadan, kendi işiyle ilgilenmeye devam etti.
"Kraliçemiz bakmaya bile tenezzül etmiyor." Dedi Taehyung, ama Jisoo yine umursamamıştı.
Taehyung böyle şeylerden nefret ederdi -birisinin onu umursamaması- Hızlıca Jisoo'nun saçından tutup, kafasını kaldırdı."Hala beni duymuyor musun?!" Dedi ve sinirle güldü Taehyung.
"Bırak canımı acıtıyorsun."
Dolu olan gözlerini saklamaya çalıştı Jisoo. Taehyung tutduğu saçları sertçe bıraktı. Ve yeniden kendi sırasına geçti. Jisoo artık yaş akmaya başlamış, gözlerini sildi. Sınıftakilerden bazıları ona üzgün, bazıları ise dalga geçerek bakıyordu. Üzülenlerde yardım edemiyorlardı, çünki hiç kimse Okulun zorbası ve serserisi olan Kim Taehyung'a karşı çıkamazdı...
×××××××××××××××
Jisoo okuldan hızlı adımlarla çıktı. Zaten yeterince zorbalığa uğramıştı. Daha da Taehyung'u çekemezdi. Yolda yürüyerek, etrafa bakıyordu.
Jisoo eve gelebilmiş ve küçük kardeşi Jungkook'un kapıyı açması için zili çalmıştı. Jungkook hasta olduğundan bu gün okula gitmemişti. Aslında Jisoo'da ona bakmak için okula gitmemeyi istemişti, ama Jungkook kendi başının çaresine baka bileceğini ve okula gitmesi gerektiğini söylemişti.
Jungkook kapıyı açmıştı ve Jisoo içeri geçti.
"Garip gibisin noona yoksa o piç bir şey mi yaptı?" Jungkook Jisoo'nun arkasından salona giderken sordu.
"Yok bu gün bir şey yapmadı.." Yalan söylemişti. Jungkook'un kavgaya karışmasını istemiyordu.
"Emin misin?"
"Evet Jeon, bir şey yapmadı. İnanmıyor musun?!"
"İnanıyorumda sadece sormak istedim."
"Peki, yorgunum ben odama gidiyorum."
"Tamam."
Jisoo odasına gitti. İçeri girdiğinde kısa bir duş almak için banyoya girdi.
Jisoo banyodan çıktı ve üzerini giyinmişti. Direk yatağına yattı. Yorgun olduğundan hemen uyumuştu.
☆☆☆☆☆☆☆
Kim Jisoo'dan
Sabah kalktığımda saç diplerim ağrıyordu. Cidden dün Taehyung fazla sert çekmişti. Senden nefret ediyorum Kim Taehyung! Elim direk yatağımın yanında duran telefonuma gitti. Saate baktığımda 07:00. Yavaşça ayağa kalkıp, banyoya gittim. Elimi ve yüzümü yıkadıktan sonra odadan çıktım. Jungkook uyuyor olmalıydı. Onu uyandırmadan aşağı indim. Kahvaltı hazırlamam gerekiyordu. Hazırlarken kendimde bir şeyler atıştırmıştım. Jungkook için hazırlamıştım. Kalkınca yerdi, kendisi fazla üşengeçti ve hazırlamayacaktı, biliyordum. Odama gittim. Okula gitmem gerekiyordu. Kıyafetlerimi giymiştim. Saçlarımı tarayıp, açık bırakmıştım. Saat 07:45'e geliyordu. Çantamı alıp, hızlıca odadan çıktım. Ayakkabılarımı giyip, evden çıkmıştım. Yürüyerek gidiyordum, zaten okul eve yakındı. 10 dakikalık bir yol vardı. Yanımdan bir araba hızlı bir şekilde araba geçti. Dikkatli baktığımda Taehyung'un arabasıydı. Göz devirmiştim. Sinir oluyordum ona. Okula arabayla gelip, gidiyordu. Baya zenginlerdi. Onun gözünde herkes ezikti. Bunları düşünürken üniversiteye geldiğimi farkettim. Bahçeye girdiğimde herkes kendi halindeydi. İçeri girdiğimde sınıfa gitmek için Taehyung ve arkadaşlarının yanından geçmek zorundaydım. Arkadaşları Jimin ve Yoongi'ydi. Aslında arkadaşları beni çok takmazlardı. Yani zorbalık yapmazlardı. Onlar Taehyung kadar zorba birisi değillerdi. Yavaş adımlarla yanlarından keçmek istediğimde Taehyung'un "Eziklerin Kraliçesi gelmiş" demesini duymuştum. Umrumda değildi, önemli olan bana bir şey yapmamıştı.
Arkamda adım sesleri duyuyordum. Baktığımda Taehyung geliyordu. Bu yutkunmama sebep olsada, hızlıca sınıfa girdim. Ve sırama oturup, kitaplarımı çıkardım. Çoğu genç üniversite yıllarını mutlu, rahat, eğlenceli ve çılgınca geçirirdi, ama hiç bir zaman ben bunları yaşayamamıştım...
____________________________________Bu gün bu yakışıklı çocuğun doğum günüü❤. Doğum günün kutlu olsun Bebeğim🌹. İyiki doğdun, iyiki varsın, iyiki seni tanımışımm💍. Nice mutlu yıllara Hyung. Umarım sağlıklı bir şekilde yeniden dönersin(iz).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yeni fic falannn. Nasıl olmuş? Umarımm beğenmişsinizdirrr..
Vote vermeyi ve yorum yapmayıı unutmayınn. Seviliyorsunuzz<333🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bullied Girl" •Vsoo•
Fanfic"Kim Jisoo istemeyerek okul zorbasından hamile kalmıştı..." #4. Kim Jisoo - 15.01.2024 #2. Kim Jisoo - 22.01.2024 #8. Vsoo - 22.01.2024 #2. Bts Taehyung - 22.01.2024 #1. Kjs - 21.01.2024 #25. Lalisa Manoban - 22.01.2024 #1. Bts Taehyung - 17.02.2024...