"Bullied Girl/ 9. Bölüm"

370 33 67
                                    

Taehyung uyandığında yanında yatan Kadın'a baktı. Tam bir meleğe benziyordu. Yüzüne bir kaç saç teli düşmüştü. Taehyung yavaşça onları Jisoo'nun kulağının arkasına sıkıştırdı. Daha sonra kalkıp, üzerini değiştirme gereği duymadan odadan çıktı. Merdivenlerden indiğinde bakış açısına Jungkook ve Lalisa girmişti. Lalisa mutfakta bir şeyler hazırlıyordu, aynı zamanda Jungkook ile bir şeyler konuşup, gülüyordu. Lalisa ne ara bu kadar erken kalkan birisi olmuştu ki? Diye düşündü Taehyung. Normalde okula gittiklerinde bile Taehyung onu zor kaldırıyordu. Taehyung çok düşünmeden onların yanına gitmişti.

"Günaydın." Dedi Taehyung.

"Sanada Günaydın." Demişti Lalisa. Ve yeniden konuştu.

"Hadi git Jisoo'yu uyandır, birlikte kahvaltı yapıp okula gidelim."

"Peki." Dedi Taehyung ve adımlarını yukarı kata çıkmak için merdivenlere yönlendirdi. Ağır ve yavaş adımlarla üst kata çıkıp, odanın kapısını açtı. Jisoo hala uyuyordu. Taehyung yaklaşıp, yatağa oturdu. Hafifçe Jisoo'nun saçını okşayıp, dudağından öptü. Jisoo hareket ettiğinde Taehyung elini Jisoo'nun elinin üstüne koyup okşadı. Jisoo gözlerini açıp Taehyung'a anlamaz bakışlarla bakıyordu. Taehyung hafif sırıttı ve eğilip Jisoo'nun boynundan öptü.

"Günaydın Jisoo." Demişti Taehyung. O an Jisoo'nun gözünden bir damla yaş süzülmüştü. Sabah bu Adam'la uyanmak iyi bir his değildi Jisoo için o yüzden Taehyung'a hiç bir şey demeden kalktı ve koşarak aşağı indi Jisoo. Jungkook'u gördüğü gibi hemen koşup, ona sarıldı.

"Noona iyi misin?"

"Eve gidelim Kookiee.. Lütfen..?" Kırmızı gözlerini kardeşine dikti. Ve yalvaran gözlerle baktı.

"Peki Noona." Jungkook anlamaz bakışlarını üst kattan yeni inen Taehyung'da ve Lalisa'nın üzerinde gezdirdi.

"İsterseniz ben bırakayım sizi?" Dedi Taehyung. Sanki her şeyin suçlusu o değilmiş gibi..

Jungkook kafasını sağa-sola 'hayır' anlamında sallamıştı. Ve Jisoo'yu da alıp, evden çıkmıştı.

Lalisa sorgular gibi Taehyung'a baktı ve ellerini göğüsünde birleştirdi.

"Ne yaptın Kız'a? Söyle çabuk?!"

"Ne yapabilirim Lalisa?"

"Umarım bir şey yapmamışsındır ki, hiç sanmıyorum."

"Of tamam seni hiç çekemeyeceğim." Dedi Taehyung ve mutfağa gitmişti.
Arkasından Lalisa'da gitmiş ve beraber kahvaltılarını yapmışlardı. Daha sonra kıyafetlerini giyinip, evden çıkmışlardı.

Jungkook taksiye parasını ödeyip, Jisoo'yu kucağına aldı. Anahtarla evin kapısını açtı ve içeriye geçti. Jisoo'yu koltuğa bırakmıştı. Ve kendiside yanına oturmuştu. Elini Jisoo'nun yanağına koyup, göz yaşlarını sildi ve çenesinden tutup, yüzünü yukarı kaldırdı.

"Noona bir şey mi oldu? İyi misin?"

Jisoo ağlayarak konuştu.

"Kook benim hiç bir s-suçum yok, h-epsini Taehyung yaptı..."

"Ne yaptı Noona?"

"Beni onunla y-yatmam için t-tehdit e-etti..."

Jungkook'un da gözleri dolmuştu. Hızlıca Jisoo'ya sarılmıştı. Ama Jisoo o geceden sonra ona dokunmasına izin vermiyordu. Jisoo Jungkook'u ittirdi. Elini saçlarından geçirip, sayıklayıp bağırmaya başladı.

"Bullied Girl" •Vsoo•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin