Taehyung kapıyı açıp, hızlı adımlarla eve girdi. Salona gidip, deri koltuğa oturdu. Mutfaktan sesleri duyan Lalisa elinde su bardağıyla salona geldi. Sinirle başını ovuşturan Taehyung bakış açısına girdiğinde, geldi. Tam Taehyung'un karşısında olan masaya yaslanıp, elindeki bardaktan suyunu içerek konuştu.
"Niye sinirlisin? Ne oldu?"
"Boka battım Lalisa!"
"Ne oldu? Ne boklar yedin yine?!" Bu sefer sinirle konuşan Lalisa olmuştu.
"Jisoo'yla yattım."
Lalisa duyduğu sözle ağzındaki suyu yere püskürttü.
"Ne? Ne yaptın, Ne yaptın?"
"Off Jisoo'yla yattım işte!"
"Nasıl kabul etti seninle yatmayı?"
"Tehdit ettim!"
"Şu lanet olayı baştan anlat Taehyung!"
"Peki, tamam."
Taehyung bütün olanları Lalisa'ya anlatmıştı. Sabah okulda olanlarıda.. Şu anda Lalisa koltukta oturan Taehyung'un önünde bir o tarafa bir bu tarafa gidip geliyordu.
"Sen aptal mısın Taehyung?!"
"Düzgün konuş benimle!"
"Zorbalık yaptığını Kız'a neden böyle bir şey teklif ettin?! Ya seni şikayet ederse, tecavüz ettin diye?!"
"Edemez, korktu..!"
"Etmese bile neden böyle bir şey yapıyorsun gerizekalı?!" Lalisa bağırarak konuşmuştu bu sefer.
"O an öyle istedim anladın mı?! Ve ben sana ne zamandır hesap veriyorum?!"
"Cidden artık bana bunları söyleme, zaten ne yapsın yine arkanı ben topluyorum!" Lalisa hızlıca yukarı kata çıkmak için merdivenlere yürüdü. Taehyung ise koşarak arkasından gidip, kolundan tutdu.
"Heey bana yardım et diye söyledim?"
"Ne bok yersen ye Taehyung, umrumda değil!"
"Bana yardım etmen gerekiyor Lali.. Lütfen.." Taehyung asla yardıma ihtiyacı olmasa böyle yalvarmazdı. Lalisa biraz düşündü ve yeniden gidip tekli koltuklardan birine oturdu. Hemen sonra da Taehyung gidip, onun önünde durdu.
"Peki, ama ne yapa biliriz Taehyung?"
"Bulursun sen bir şeyler hadi?"
"Kız'dan uzak dur, mesele kapansın. Başka yapabilecek hiç bir şey yok."
"Off cidden başka bir şey bulamadın mı?"
"Bu konu önemsiz, daha önemli şeyler var?" Dedi Lalisa. Taehyung bakışlarını Lalisa'ya çevirdi.
"Başka ne var ki?!"
"Ya Jisoo hamile kalırsa?"
Lalisa'nın söylediği şeylerden sonra Taehyung şaşırmış bakışlarla onu izliyordu.
"Saçmalama, Jisoo o kadar aptal değildir herhalde."
"Nerden bile bilir? Sanki senin gibi her gün başka birisiyle yatıyor!"
"Bilmesi için birisiyle yatmasına gerek yok. İlaç alacağını bilir."
"Neyse kapatalım konuyu, sıkıldım senin bu boş konularından." Dedi Lalisa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bullied Girl" •Vsoo•
Fiksi Penggemar"Kim Jisoo istemeyerek okul zorbasından hamile kalmıştı..." #4. Kim Jisoo - 15.01.2024 #2. Kim Jisoo - 22.01.2024 #8. Vsoo - 22.01.2024 #2. Bts Taehyung - 22.01.2024 #1. Kjs - 21.01.2024 #25. Lalisa Manoban - 22.01.2024 #1. Bts Taehyung - 17.02.2024...