Say Yes! -Sevgililer Günü Özel Bölüm-

122 14 5
                                    

Song: Diamonds (Rihanna, empty arena ver.), If It Is You (Rosé cover), Love Story (Taylor Swift/Sarah Cothran cover) 


Gece bütün kudretiyle Dünya'nın üstüne çökmüştü. Bulutlar yıldızları kapatmış, onları sahne arkasına çekmişti. Sahtekar Ay ise bulutları kendinden uzaklaştırmış, kendini gözler önüne sererek insanları hipnotize ediyordu. Otuz Kasım akşamını kendince güzelleştirerek konser alanını aydınlatıyordu. Konser alanı tamamen dolmuştu, sahneye çıkacak grup için büyük bir heyecanla bekleyen insanlar grubun ismini haykırıyordu. 

Sahne arkasındaki WhiteSwan da aynı hayranları gibi büyük bir heyecan içindeydi ancak bu heyecanları grubun lider vokalisti Sanzu'nun heyecanını yanında bir hiçti. Elleri heyecandan terlemişti ve olduğu yerde ileri geri yürüyordu. Ön koltukta oturan sevgilisinin onu izleyeceğini biliyor ve daha da büyük bir heyecana kapılıyordu. 

WhiteSwan, Last Cigarette çıktıktan sonra oldukça popüler olmuş, pek çok ödül kazanmış ve aday gösterilmişti. Konserlere çıkmak bu grup için artık sıradan bir şey olmuştu ancak bu, Sanzu için yeri ayrı bir konserdi. Tam dört yıl önce bugün, Otuz Kasım'da Rindou dönmüştü. Sahtekar Ay o gece olduğu gibi Dolunay'dı. Bugünün ise o günden bir farkı vardı. O gece Rindou ve Sanzu'nun kaderleri tekrardan karşılaşmıştı, bugün ise o iki kader tek bir kelimeyle birbirine bağlanacaktı. 

Sanzu kendi içinde cebelleşirken Kazutora yanına geldi ve gencin siyah deri ceketini düzelterek omzunu pat patladı. "Yaparsın sen," gibi şeyler söyleyerek bir nevi motive etmeye çalıştı arkadaşını. 

"Hazır mıyız WhiteSwan? Sahneye çıkma zamanı!" 

Menajerlerinin sesi ile yükselmeye hazır olan platformun üstünde olan gençler nefeslerini tuttular. Geri sayım başladığında fanların çığlıkları iyice yükselmişti. Geri sayım sıfıra ulaştığında platform yükselmeye başladı ve WhiteSwan fanları için göründü. Platform yükselmeyi bıraktığında üyeler tek tek yerlerine geçti. 

Gitarını eline alan Sanzu, Ethan konuşmasını yaparken fanlara kısaca göz attı ve en ön sırada, arkadaşlarıyla durup onları izleyen sevgilisinin mor hareleriyle buluştu gözleri. Mor hareler kendin hareleriyle buluştuğunda parladı ve pembe dudaklara hoş bir gülümseme yayıldı. Sanzu da aynı şekilde gülümsediğinde onu gören fanların yüksek sesle bağırdı. Sanzu ve Rindou'nun ilişkisini insanlar biliyordu ve Sanzu'yu böyle gülümsetebilecek kişinin kim olduğunu farkındaydılar. 

Yaklaşık bir saatin sonra kapanış şarkısı olan Last Cigarette söylenmişti. Şarkının bitmesiyle insanlar coşmuş, üyelerin adını tek tek söylemeye başlamıştı. Terden alnın yapışmış saçlarını geriye iten Ethan mikrofonu eline almışken zamanın geldiğini anlayan Sanzu, gitarını kenara bıraktı. Ethan, yaptığı kısa çaplı konuşma ile kalabalığı mümkünmüş gibi daha da coşturmuş gibiydi. "Biliyorum, hiçbiriniz gitmek istemiyorsunuz ve sizi anlayabiliyorum; o yüzden bu geceyi ölümsüzleştirelim!!

Fanlardan kopan yüksek sesli bir çığlığın ardından mikrofonu yerine koydu ve işareti anlayan Takemichi birkaç adım geri çıktı. Onun yerine geçen Sanzu sevgilisine kısa çaplı bir bakış attıktan sonra melodi yavaşça duyulmaya başladı. Piyanonun çıkardığı kalın nota sesleri sahnede yankılanırken Sanzu şarkıya giriş yaptı.  

Şarkıyı duyan Rindou kaşlarını çattı. Ne oluyordu? Sanzu'nun böyle bir şarkı yazdığını ve bu şarkının yayınlandığını hatırlamıyordu. Kalabalığın tepkisine bakılırsa kimsenin bu şarkıdan haberi yoktu. Şaşırmadan edemedi mor saçlı olan. Sanzu yazdığı her şarkıyı gruptan önce Rindou'ya gösterir, sevgilisinin sözler hakkındaki yorumlarını duymak isterdi. 

Duraktaki ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin