Moon na scéne!

2 0 0
                                    



Pohľad Morryho :

Ráno som sa zobidil ako prvý. Mattem ma obímal . Musel som nejako vstať tak som odsunul Mattema a išiel dole.
Urobil som nejako raňajky a počkal kým sa zobudia. Keď sa zobudili išly dole sa najesť.

Pohľad Vetusa :

Morry išiel potom po vak keďže sme mali ísť von. " Tak ako s Honzom„ ripol som doňho. " Začali sme spolu chodiť,, Pil som a keď mi toto povedal Mattem vipľul som vodu a začal dusiť. " Robiš si piču?!,, ostal som všoku. " Hej vole,, odpovedal Mattem. Po chvíli prišiel Morry a išly sme von. Ako vždy Mattem točil vlog tak sme robili pičoviny a "spievali " Až kričali na celé mesto. Robili sme mega veľký hluk ale bola to prdel. Po ceste sme videli florbalové ihrisko na ktorom sa hrali deti. " Chalani aha! Poďme si zahrať,, povedal šťastne Morry. " Nemáme flordbalky,, Povedal som. " Ale sú tam deti,, pozrel sa na mňa a bežali na ihrisko.
'' čs deti,, povedal Morry. Deti si nas všimli a začali kričať. " OMG MORVES A MATTEM!!!!!,,
"Ano XD mohli by sme si s vami zahrať?,, spýtal sa Morry detí.
" Omg jasne!,, povedali deti.
Rozdelili sme sa do skupín. Ja a Mattem sme boli v jednej skupine s deťmi a Morry v druhej sám. " To nedaš kamo. My sme dvaja a ty jeden.,, povedal som . " Stále sú tu moji spoluhráči ;),, Odpovedal Morry a pozrel na deti z jeho týmu. Začali sme hrať. Nechápem ako ale Morry nám dal gól. " wtf to jak si dokázal. Ty si ma uplne oblbol,, povedal mu Mattem. " Hrával som Flordball ;),, pozrel sa na nas morry. " Inač hrame do 10 takže pohnite,, povedal zase.
Jeho pripomienky su ako vždy provokatívne ale je to sranda ho počúvať. Po pár minútach hrania sme prehrali 4:10. " Gratulujeme k výhre,, Zasmiali sme sa. Potom sme išili zase cez mesto.

Pohľad MaTTema :

Išli sme cez mesto a zrazu sme videli chalana podobného ako Moon.
" Chalani tam je Samo!,, Skríkol Morry a bežali sme ku Moonovi.
" Samo ahoj!,, skríkol som naňho.
" Omg chalani css,, bol rad že nás vidi.

Mattem : čo tu robiš

Moon: no nejako som sa tu stratil. A zistil že autobus mi ide až o týždeň späť do Prahy :/

Morry: keď tak môžeš prespať u mňa. Chalani sú u mňa na 3 mesiace XD

Vetus: bude sranda XD

Moon: okay xd

Išli sme ku Morrymu domov.
"Kde budem spať ja?,, spýtal sa Moon.
" Nooo....,, všetko sme mu vysvetlili.
" Super fakt. Budeme jak teplý,, povedal moon a hneď na to ho prerušil Vetus. " My sme teply,,
" Čože?!,, zdivene na nás pozrel moon. " Nerob sa jak neviem čo. Vieme dobre že aj ty si teplý Samo,, hneď som ho prerušil. Ja Moona už nejaký ten čas poznám. Viem že je teplý. Len to nechce dávať na javo. Keď sa zotmelo horko ťažko som súhlasil s tym aby spal Moon s morrym.

Pohľad moona :

Ľahol som si ku Morrymu. Morry sa hneď ako sme zhasli svetlo odsunul ku stene a začal zaspávať. Nechcem mať problémy. Ale asi sa mi zapačil. Čo ak sa mu aj ja páčim len si to nechce priznať. Prisunul som sa k Morrymu a dal ruku pod tričko a pritulil. Zrejme si myslel že som Matyáš tak sa nechal.

Pohľad MaTTema :

Nevedel som zaspať. Nejako som sa zobudil. Mal som zlý pocit. Vstal som a išiel som sa pozrieť na Morryho. Videl som ako ho samo obíma a je úplne na ňom natlačený. Využil to že Morry spí. " Ty hajzel!!,, zvrieskol som naňho a zhodil z postele. " Čo robiš!!??,, zobudil sa a hneď začal byť agresívny. " Čo robite chalani....,, zobudil sa unavený Morry. " Honza! Samo ťa obímal a tulil!,, Povedal som Morrymu. " Čože?! SAMO?!?!,, Morry sa na Moona naštvane pozrel. " Tak sa mi pačiš no a čo! ,, povedal Samo.
" Honza chodí so mnou! ,, skríkol som naňho. " Smola! Je môj!,, začali sme sa biť. Vetus sa zobudil a bežal za morrym. Potom nás s morrym od seba odtiahli. " Samo prestaň hneď!!,,
Skrikol morry. " Dobre dobre sorry.,, Ospravedlnil sa moon.

Pohľad Moona:

Moja mama sa s Honzovou pozná. Nemôže má vyhodiť z domu. Môžem si vymyslieť čokoľvek a jeho mama mi uverí. Dnes ho necham tak. Ale zajtra sa mi už Honza neschová a Matyáš nezastaví pred tým aby som Honzu získal

HRA S OHŇOM  (Morves, MaTTem, Studiomoontv)✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz