Pohľad MaTTema :
Bol som zúfalý..... Honza mi dal zbohom.... A začal chodiť s niekym.... Pred kým som ho zachraňoval... Musím ho získať späť. Ale jak..... Vetus bude pri ňom. Keďže mám viac izieb môžem poslať Moona s Vetusom do druhej a ja budem s Hoznom.
,,chalani.... Mám viac izieb... Podelime sa ako bude kto s kým spať. "
Pozrel sa na nich.
,, ja s nikolasom a vy "
Ozval sa Honza.
,, Samo? Na slovíčko "
Zobral som Moona dole.S: čo sa deje.
M: čo keby sme ich rozdelili. Je budem a Honzom a ty s Nikom.
S: nooo... Môžeme to skúsiť.
Samo a ja sme sa dohodli že si všetci strihneme o to kto s kým bude spať. Ja som vyhral takže som išiel ku morrymu a on ku Nikovi. Keď sa zotmelo každý sme si ľahol. Honza sa so mnou veľmi nechcel baviť.
,, Honza. Pozri ja viem že je koniec. Ale nemusí. Ja ťa milujem "
Pozrel som sa naňho.
,, Matyáš ale ja už nie..... Som s Nikom... "
Odpoevdal.
,, ale ty sám nevieš čo chceš Honza. Už sa spamätaj "
Podráždene som sa naňho pozrel.Pohľad Morryho :
Mal pravdu. Ja neviem čo cítim. Ale diví sa mi? Keď sa deje to čo sa deje? Mňa to už nebavý. Tary, Vetus, Moon, MaTTem..... Samé problémy.
Matyáš má začal hladiť.
,, Matyáš stoj rozumieš? Nechaj ma si to rozmyslieť s kým chcem byť. "
Naštvane som povedal.
,, si s niekým kto ťa chcel znásilniť! "
Skríkol na mňa.
,, ale polepšil sa! Uvedomil si čo urobil! "
Skrikol som.
,,to znamená že keď ťa aj ja budem chcieť znásilniť tak budeš so
mnou?!?"
Chitil mi ruky a pritlačil na stenu.
,, spamätaj sa! Je v tebe len
žiarlivosť! "
Skríkol som naňho.
,, a ty si mi divíš?!? "
Pustil ma.
Na druhý deň som to išiel s Nikom prebrať. Ja sám neviem koho milujem tak sa rozhodol že budem sám, dokým si nedám v hlave všetko do poriadku.
Niekto zazvonil u dcéry tak matyaš išiel otvoriť.
,, ahojte. Budem u vás spať a je mi jedno či má tu chcete alebo nie. Matyho mama mi to dovolila takže
ha "
Vliezol do domu tary.
,, robiš si piču? "
Pozrel som sa naňho.
,, som tu kôli tebe ofinka "
Usmial sa taras na mňa. Všetci sme sa na seba pozreli. Nechceli sme ho tu hlavne ja. Vibojoval si to aby so mnou spal.Pohľad Vetusa :
Moon Mattem a ja sme išli do druhej izby.
,, maty? Niko? Ja som sa asi zaľúbil "
Pozrel sa na nás moon.
,, do koho "
Spýtal som sa.
,, Honza"
Smutne povedal. Problém bol že sme boli doňho všetci.
,, myslím, že teraz by sme to nemali riešiť. Je tu Tary a ten na Honzu nepôjde nežne. Bude sa snažiť ho získať "
Pozrel som sa na nich. Dali mi za pravdu.
CZYTASZ
HRA S OHŇOM (Morves, MaTTem, Studiomoontv)✔
FanfictionTOTO JE ÚPLNE PRVÁ KNIHA NA MOJOM ÚČTE! Takže ťa varujem, že to nebude nič úžasné. Je tam veľa chýb a je to kniha ktorá je proste o všetkom. Toto je príbeh o Morves MatTTemovi a Moonovi. Moon sa objaví až niekedy neskôr. Morry si pozve na letné prá...