pohľad Morryho :
Začal sa ku mne približovať a ja som začal mať stres. Ruky mi strašne silno držal takže som sa nemal ako brániť. Začal sa má dotýkať a ja som začal kričať aby má pustil.
Pohľad Mattema:
Odrazu má zobudil krik Morryho. Otočil som sa a videl som Vetusa na ňom. Hneď som vstal a odhodil Vetusa do steny. " TAK TI UŽ ÚPLNE JEBLO?!,, Skrýkol som naňho. "To sa nemôžem už ani zabaviť?,, povedal naštvane vetus. " TOTO JE ZÁBAVA?!?! POKUS O ZNASILNENIE?! TO MÁ BYŤ VTIP NIKOLAS!!!???,, Skrýkol naňho Morry. Nedivím sa že je tak naštvany. Keby sa mne niečo také stalo.... Kokos ani neviem čo by som urobil.....
"Honza pod za mnou,, Povedal som mu a išiel preč z izby. Morry má nasledoval. " Čo tí urobil,, zvedavo som sa opýtal. "Nič.. On povedal že mám zatvoriť oči a ja som mu dôveroval tak som ich zatvori a v tej chvíli na mňa skočil a-a.....,, Prerušil som ho. " Honza.... Dneska mi povedal že sa k tebe nemám približovať. Že si len jeho. Už viem ako to myslel... On tá miluje,, Povedal som mu s ťažkým srdcom. "To si snáď robite prdel že,, povedal a čumel na mňa uplne v šoku. " Poď ideme do izby,, povedal som a išly sme. Morry má celý čas nasledoval a ani sa neodvážil na krok odomňa. "Vetus! Ako nám to vysvetliš?!,, Zvrieskol som naňho. Vetus mlčal a nepovedal ani slovo.
" Tak hovor!,, ziapal som po ňom.
" Dobre tak som sa nechal uniesť!!,, skrikol Vetus. " Uniesť?! Pozri čo si urobil! Piňďo sa ťa bojí!,, Naštvane som povedal vetusovi. "Keby si vedel čo k nemu cítim pohopil by si ma! Poznáme sa už aspoň 6 rokov ! Milujem ho už od prvej chvíle! ,,
Skrikol zúfalo Vetus. " Ty niesi normálny,, Odpovedal som dosť zničene. "Čakal si že s tebou budem spolupracovať Nikolas?! Dalo sa to normálne Povedať že má miluješ a nie urobiť toto!,, Zvrieskol naňho Morry. " Ja som to nemohol vydržať jasné?! Chcem ťa obiať, dať ti pusu dokonca pobozkať! Ale nemôžem.... Už keď som tu išiel vedel som že sa neudržim a to spravim....,, vyšla mu až slza keď to povedal. "Dobre Poďme spať vyriesime to zajtra,, Povedal zufalo Morry a išiel si ľahnuť. Neľahol si ku Vetusovi ale ku mne keďže sa bál.Pohľad Morryho :
Viem aká je láska. Hovorí sa že nepozná hranice. Ale toto si fakt nemôže dovoliť. Keď vedel že sa neudrží, prečo tu išiel.... Láska je sviňa... Dobre to viem... Ale toto nieje riešenie...
( ok ľudia na túto kapitolu to je všetko dúfam že sa páčila zatiaľ čssssssss)
CZYTASZ
HRA S OHŇOM (Morves, MaTTem, Studiomoontv)✔
FanfictionTOTO JE ÚPLNE PRVÁ KNIHA NA MOJOM ÚČTE! Takže ťa varujem, že to nebude nič úžasné. Je tam veľa chýb a je to kniha ktorá je proste o všetkom. Toto je príbeh o Morves MatTTemovi a Moonovi. Moon sa objaví až niekedy neskôr. Morry si pozve na letné prá...