Tieto prázdniny sú jeden veľký omyl

1 0 0
                                    


Pohľad Morryho :

Čítal som si pár fanfikcí o mne a vetusovi. Našiel som 6 ff kde som bol Buzerant a jednu kde som bol psychopat ktorý chce zabiť Attacka a asi sa zaľúbil do Nikolasa. No proste psycho.

,, čo robíš Honza? "
Prišiel za mnou Nikolas.
,, čítam kokotiny "
Zasmial som sa.
,, fanfikce? Zase? "
Pozrel sa na mňa.
,,hej. V niektorých som psychopat "
Zasmial som sa.
,, neboj sa. Každý vie že psychopat niesi "
Zasmial sa MaTTem a rozcuchal mi vlasy.
,, Honza... Musíme sa porozprávať... "
Prišiel ku mne moon. Všetci sme si sadli na posteľ.
,, ja viem že je tu Taras a hrozí nám veľa problémov ale..... "
Prerušil má MaTTem.
,, Honza, Taras ma momentálne nad sebou moju mamu a iných. Mal všetko naplánované. Nemôžeme proti nemu nič urobiť zatiaľ. Musíš si teraz nejako pomôcť sám keďže s ním musíš spávať. My sa ťa budeme snažiť ochrániť ale nie vždy ti pomôžeme"
Všetko mi vysvetlil.
,, dobre... Budem sa snažiť... Ďakujem že stojite pri mne"
Usmial som sa. Obiali ma.

Večer sa každý zavrel do svojej izby. Aj ja... A so mnou aj Tary.

,,To bude super noc. Nemyslíš? "
Zasmial sa Tary a pohladil ma.
,, čo chceš "
Nenávistne som sa naňho pozrel.
,, Teba preca. Záleží mi na tebe. A ver mi, že kôli tebe by som zabil Nikolasa, Sama a Matyáša. Aby som ťa mohol mať pre seba. "
Usmial sa a priblížil ku mne. Hneď som ho odsunul. Naštval sa a pritlačil ma o stenu.
,, nebojuj proti mne. Nepodarí sa ti to. Som silnejší ako ty a starší. "
Usmial sa.
,, si starší ako ja. Máš mať rozum. Ale nie, ty nie, budeš sa snažiť zabiť a urobiť všetko možné. Si psychopat. Si úplne narušený! "
Skirkol som naňho. Odrazu ma omráčil.

Keď som sa zobudil, bol som previazaný o posteľ. Snažil som sa obviazať ale nešlo to, aby toho nebolo málo Taras ma obímal a túlil.snažil som nejako odviazať ale nešlo to. Taras si ma všimol.
,, už si sa zobudil? "
Pohladil ma.
,, nebudem s tebou aj keby si bol ten posledný na svete"
Nenávistne som odvrkol.

HRA S OHŇOM  (Morves, MaTTem, Studiomoontv)✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz