Únos a pokus o zavraždenie nič nevyrieši!!

1 0 0
                                    


Pohľad Morryho :

,, garantuješ si o ďalší rez Morry "
Ozval sa naštvane Vita.
,, existuje protijed na to čo si dal Dejzrovi a Attackovi? "
Spýtal sa naštvane Vetus.
,, nemal by som to vám hovoriť, ale keďže vy dvaja už dlho žiť nebudete prečo nie. "
Zasmial sa a začal rozprávať.
,, chalanom som pomotal spomienky na vás majú len tie zlé a nie dobre. Plus, ovládam ich ja a čo je protijed?
To čo som im odstránil. Spomienky. Keby sa niekto pokusil im všetko pospomínať. Možno by aj. Ale pozor, spomienky môže len ten bratia, ktorý bol v studimoontv. Ja nie. Keďže ja som tam nebol uplne od začiatku. A keďže vy dvaja nieste v studimoontv a dokonca ani neprežijete tak nič z toho. "
Zasmial sa.

Pohľad MaTTema :

Honza a Nikolas sa už 3 hodiny neukázali. Začínam sa bať, NIE ZAČÍNAM! JA SA UŽ BOJIM!
,, SAMO! MORVESACI UŽ 3 HODINY ZA NAMI NEPRIŠLI "
Skríkol som.
,,možno zaspali "
V kľudu odpovedal Samo.
,, oni nespia cez deň! Musíme ísť nájsť! Poď! "
Skríkol som a vitiahol ho von hľadať morves.

Hľadali sme hodinu okolo celého areálu. Nenašli sme ani ich a ani vitu, attacka a dejzra. Začínalo to byť divné tak sme bežali do Lesa. Po chvíli sme počuli nejaký hlas.
,, počuješ to? "
Opýtal som sa potichu Moona.
,, áno. Poď ide to zľava"
Potichu oznámil a ukázal na ľavú stranu. Bežali sme tam. Keď sme tam došli videli sme Honzu a Nikolasa priviazanych o strom.
,, niko! Honza! "
Skríkol som a bežal k nim.
,, je to pasť! Nechoďte tu! "
Strhol sa Honza a skríkol. Nepočuvol som ho s moonom a nahodou sme vleteli do listia pod ktorým bola sieť, ktorá nás chitila a istali sme vysieť na strome. Počuli sme odrazu smiech. Bol to smiech Vitu.
,, diki morves že ste mí pomohli ich prilákať. "
Zasmial sa.
,, uniesol si ich aby si prilákal nás ty hovedo! "
Skirkol Moon. Pri ďalšom strome bol attack a dejzr.
,, prečo si aj ich unieso "
Skrikol som.
,,..... On ich len využil... A nás oklamal.... "
Jemným hlasom povedal Vetus.
,, morvesakom som rozpovedal úplnú hivadivu a oni mi ju uverili. Pravda bola že dejzra a attacka som len prinutil aby sa s vami pobili. Ale keďže chceli ísť za vami povedať kde sú morves rozhodo som sa ich odškrtnúť zo zoznamu. "
Zasmial sa Vita.
,, si monštrum "
Zúfalo povedal moon. Rado a Dominik sa potom zobudili. Vedeli že ich Vita uniesol. Nechal nás na s chvíľu všetkých samich v lese.
,, sorry ľudia..... Keby sme neišli vás presvedčiť že niesme taký ako nás opisal vita, nič by sa nestalo "
Smutne povedal Honza. Bolo vidno že je smutný a vini sa on ale aj Nikolas.
,, za nič nemôžete. Chceli ste pomôcť "
Ozval sa Dejzr.
,, ste natoľko milí že ste sa ešte aj snažili dať kamarátske vzťahy späť "
Zasmial som sa s Moonom na morves.
,, chce nás zabiť. "
Vyplašene povedal Vetus.

Attack, dejzr a morves nám všetko povedali. Keď sa vrátil Vita pristúpil ku Honzovi.
,, teba sa zbavim ako prvého keďže si mi prebral niečo na čom mi zaležalo "
Nenávistne povedal a dal mu nôž ku krku.
,,NIE! NECHAJ HO PROSÍM!!! HONZA ZA TO NEMÔŽE! PROSÍM NECHAJ HO ŽIŤ "
zúfalo som skríkol. Vita sa len zasmial.

Pohľad Morryho :

Vita sa hodlal so mnou hrať. Chcel, aby som mal pomalú smrť. Zahliadol som Taryho ako si beha po lese. Nemohol som skričať lebo má lano na krku veľmi dusilo. Veril som v to že si nás Tary všimne. A stalo sa. Všimol si nás. Hneď ako videl že má chce vita zabiť skočil tam a ohodil ho.
,, nechaj honzu!!! "
Skríkol a hneď odviazal mňa a Vetusa.
,, nemám ťa rád ale ďakujem"
Povedal som. Bežal som odviazať chalanov zatiaľ čo tary má chránil pred Vitou.

HRA S OHŇOM  (Morves, MaTTem, Studiomoontv)✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz