Сонце пробивається крізь червоне листя, але не гріє землю, якою шли двоє мандрівників. Пізня осінь приносить свої плоди, а зима майорить вже десь недалеко. Дівчина б хотіла йти позаду, але Алан в якийсь момент втомився постійно обертатися. Бо вона не йде, а мов пливе, навіть шелесту листя під ногами не чути.
– Іноді я сумніваюся, що ти дійсно маєш фізичну оболонку.
У відповідь як зазвичай пролунала тиша, тому Алан раз у раз прокручував цю думку в голові, коли його погляд вкотре зупинявся на дівчині. А Хранителька робила ледь помітний крок від нього, варто було помітити новий рух в її сторону.
Рідко, але все ж Алан хотів торкнутися її, хоча й знав, що дівчина реальна. Її мовчання ще більше штовхало думки на те, що вона якийсь привид чи в нього розігралася фантазія. Але він ще пам'ятав її вагу на своїх руках цієї ночі, а також розмови про полонену Хранительку серед побратимів, що й розвіювало ці раптові сумніви.
Вона не говорить з ним, а почути хоча б коротку відповідь рівно диву. Не варто очікувати, що між ними одразу буде довіра, ніби вони давні друзі, а зараз між їх народами не триває війна. Але коли на шляху трапляється чергова перешкода, взаємодіяти все ж необхідно.
– Ти не підеш по прямій, – Алан вже помітніше нервував, ухопив дівчину за край одягу і потягнув назад, коли вона вже хотіла перейти річку. – Тебе знесе на інший бік країни.
– Течія не настільки велика.
– Ти ж як гілочка, тебе й вітром знести може.
Втім вона не лишала спроб вирватися з хватки та все ж піти навпростець по камінню, а не витрачати час на балачки. Чим далі вони від ворожого табору і ближче до території Народу Землі та самого Древа Шенці, тим сильніше вона хотіла туди потрапити. Для Алана ж це виглядало як спроба вбитися. Чого тільки варто те, що ще кілька годин тому вона ледь не скотитися зі схилу, бо так ближче.
– Підемо вище за течією, де річка вужче, і там перейдемо.
З цими словами він без зайвих слів та вмовлянь перекинув дівчину через плече та пішов згаданим шляхом. І це припинило розбіжність думок. Бо Хранительку ніби пронизали тисячі голок, змушуючи завмерти та не рухатися.
Інакше буде боляче.
⊹──⊱✠⊰──⊹
– Виродок!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лише одна крапля
ФэнтезиДрево Шенці з давніх-давен було центром існування Народу Землі. Його коріння простягається на сотні кілометрів навколо, живлячи собою місцеві води та ґрунт. І скільки існує древо, стільки існує й народжений з його сили Хранителі, які здатні контролю...