Süper-Mutant Lisesi

5 3 37
                                    

Yorum yazarsanız sevinirim çünkü ihtiyacım var sohbet iyi geliyor :)

***************************************

Zamanında yeni neslin daha iyi ebeveynlere sahip olması vaadiyle bir hastane açıldı. Bu hastaneyi ayrı kılan şey ise sadece doğumlara bakmalarıydı.

Hükümetin onayından geçen bu hastane burada doğum yapmış ebeveynleri 15 günlük sıkı bir eğitime tutarken yeni doğmuş bebeklerle ilgileniyordu. Böylece ebeveynler aldıkları özel eğitimle çocukları için ideal olacaklardı.

Hastane başlangıçta çok konuşuldu. Çoğu bu fikrin saçma olduğunu söyledi. Acil gelen hastalara bile mi bakmıyorlardı? Ne tür bir hastane bu böyle?

Ama eğitimden sonra çocuklarına kavuşan ebeveynler hastaneyi övdü. Onlar eğitim görürken çocukları çok iyi bakılmıştı ve eğitim harikaydı. Böylece talep bayağı arttı. Tek sıkıntıları hastanenin boğucu bir şekilde teknoloji kullanarak orada 1 aydan fazla kalan birinin hasta olabilmesiydi ama hastane olduğu için doğal karşılandı. Herkes bu hastanelerden birden fazla istedi. Ta ki hastaneye kıyamet gelene kadar...

Bebekler sesleri yettiği kadar ağlıyordu, büyükler ondan farklı değildi. Acılı haykırışlar yaş cinsiyet farketmeksizin yükseliyordu. Dışardan görülen şeyler ise havaya yükselen zehirli gazlardı. Binanın yakınında olan insanlar bile etkileniyor, acılı haykırışlara katılıyordu.

Hastanede şüpheli şekilde yükselen radyoaktif gazlar birden fazla ölüme sebep olmuştu ama sadece bebekler yaşamıştı. Hayatta kalan daha 1 aylık bile olmayan bebekler ise artık bir insandan farklıydı. Mutasyona uğramışlardı.

Bu olay birden fazla teoriye sebep oldu. Neden sadece bebekler hayatta kaldı? Bu planlanmış mıydı? Bu radyoaktif gazlar nereden gelmişti? Hastanenin amacı bu muydu? Hükümetin bir bağlantısı var mıydı? Böylece protestolar başladı. İnsanlar hükümetin onayladığı bu kurumda olan olayın suçunu onlara atıyordu.

Hükümet hemen bu konuya el attı. İlk olarak bu hastaneden daha fazla yapılma planları iptal edildi ve araştırılmaya başlandı. Araştırmalara göre bu olay istenilerek yapılmamıştı. Sırf hastanenin ismi kirlenmesin diye atılmayan radyoaktif maddeler buna sebep olmuştu. Bebekler hayata geldikleri andan itibaren bu radyoaktiflik barındıran maddelerle çevrili oldukları için şans eseri hayatta kaldılar. Tahminler buydu. 1 aylık bile olmayan bebekler konuşamadığı için olayı anlatacak kimse yoktu. Ortada büyük bir sorun vardı: Bebekler ne olacaktı?

Mutasyona uğramış bebeklerin sadece görünüşleri değişmemişti. Bir bakıma süper güçleri de olmuştu. İnsanların korkacağı kesindi ama ellerindeki bu şansı onları öldürerek yitiremezlerdi. Bu nedenle bir çözüm buldular. Kimsenin onları görmeyeceği bir yerde yeni bir yerleşim, mutantların hayatları boyunca insanlardan uzak durup yeni keşifler için kullanılabilecek bir yer...

***************************************

Lisede her zamanki kaos ortama hakimdi. Mutantlar güçlerinden yararlanarak yeni eğlenceler çıkarıyor, doğduklarından beri sıkıştıkları bu atmosferde can sıkıntılarını gidermeye çalışıyorlardı. Şu an şahit olacağınız olaylar bunlardan birisiydi.

Bir anda öğle saatinde okul koridorlarında büyük sesler yükseldi. Olayları bile heyecenla sesin bir sonraki hedefine koşuyor diğerleri ise şaşırmış bir edayla olayı anlamaya çalışıyorlardı. Merakları çok uzun sürmedi.

4 öğrenci güçlerini kullanarak yarışıyordu. Herkes daima aynı yüzleri gördükleri için kim olduklarını aniden tanıdılar. Genelde 4'lü gezen gruptu bu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Rastgele HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin