ELENOR'DAN
Şu anda lanet evdeydim ve bağırışmalar başladı...
-Lord'a ne diyeceğiz!?
-Utanç kaynağısın.
-Seni aptal Gryffindor'lu, senden ne olurdu ki zaten?
-Seni öldüreceğim! Lord'a dua et, Seni akşama kadar görmek istedi...Annemle babam teker teker konuşuyorlardı ve sonra annem kolumdan çekiştirip beni odama kilitledi.
Akşam yine Lord ve ailesi gelecekti, o yüzden yine giyinecektim...
Gözlerim doluydu ama ağlamıyordum, ağlamayalım diye kendi kendime sayıklıyordum, kolumu öyle bir sıkmışlar ki kollarım morluklar içerisinde kaldı daha sonra giyindim.
Bunları giydim ve sonra odamın kapısı açıldı gelen annemdi.-En azından bir şeyi beceriyorsun, Tom sabah seninle öyle konuştu diye havalanma ve ne derlerse sus, aksi halde ne yapacaklarımı biliyorsun. Zaten Gryffindor'lusun diye nasıl onların suratına bakacağımı bilmiyorum.
-Peki, anne.
Bana sinirli bir şekilde baktı ve kolumdan tutup aşağıya kapının önüne getirdi, onlar gelene kadar burada ayakta kalmam gerekiyormuş.
2 saat 37 dakikadır ayaktaydım ve sonunda zil çaldı kapıyı açtım ve arkamda ailem vardı.
Mükemmel bir aile.
A perfect family.
Lord ve karısı bana baktı daha sonra Lord sanki bir çöp gibiymişim gibi kıyafetimin ucundan tutup beni kenara çekti.
Cevap vermedim ve gözlerim Tom'u aradı, gelmişti.
Koluma dokundu ve içeri girdi hemen sofraya oturdular ve ben en sona oturdum.-Bu günün konusu belli Sarah, değil mi?
Sakin bir sesle Lord sordu, Sakin olması beni daha da geriyordu.
Yanımdaki sandalye boştu ve şu anda yemekler servis ediliyordu önce Lord'dun ailesine servis yapıldı, daha sonra Tom tabağını alıp yanıma geldi.
Herkes Tom'a şaşırmış bir ifade ile bakıyordu Lord sinirlenmişti ama o varisti. Varise zarar gelmesi varisin ailesinin güçsüz olduğunun göstergesiydi.
O yüzden kimse Tom'a zarar veremezdi.
-Devam edin?
Tom sakin bir sesle söyledi, ve Lord sözleri anneme devretti.
-Böyle bir şeyin nasıl olduğuna hâlâ anlam vermiş değilim,Lordum.
-Aslında biliyorsun.
Herkes bana baktı.
Annem sinirlendi.-Sen kendini ne sanıyorsun? Sen kimsinde benimle bu şekilde konuşuyorsun?
-Seçilmiş kişi olduğumu biliyorum... Bu yüzden beni sevmediğini ve Harry'den uzak tutmaya çalıştığını da biliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༺Tom Riddle༻
Fanfic"Haklısın, işte farkta bu Tom. Sen, seni savundukları için ben ise savunmadıkları için güçlü olacağım." Tom Riddle🐍