୧⍤⃝💐.𖥔 ˖ (17. Bölüm)⋆.ೃ࿔*:・𖠋Yeni temaya geçtim, artık her bir bölümün kapağı olacak!
Bu bölümün konusu; Elenor'un 7 yıl sonraki hayatı, ilerlemesi ve kalkınması olacak... keyifler dilerim.Bölüm kapağı;
İşte bölüm;
.
.
.
.
.ELENOR'DAN
Sabah alarmın çalmasını beklemeden hemen kalktım, telefonumdaki alarmı kapattım ve lavaboya ilerledim, muggle dünyasına alışmıştım.
Yarın 9¾ platformunda olmam lazımdı, Yarın Hogwarts'ta olacaktım!
Harry ve Ron'u falan özlemiyordum çünkü her ay zaten onlara gidiyor, görüşüyordum.Artık 17 yaşındaydım, kendi ayaklarımın üzerinde duruyordum, 13 yaşından sonra Hermione'nin ebeveynlerinin diş doktorlugu yaptığı yerde muhasebeci gibi bir şeydim, raporları hazırlıyordum ve böylece para kazanıyordum. Sonra bu paraları Diagon Yolu'ndaki bankada galleona çevirip kullanıyordum. Zaten artık Hermione ailesi ile kalmıyordu...
Muggle dünyasında birsuru arkadaşım vardı, hatta instagram denilen bir uygulamada mektup göndermeden mesajlasiyorduk, sticker denilen kesilmiş suratları onlara atıyor ve gülüyordum.
Hem 13 yaşımdan sonra o kadınlar gitmişti kendi evimde mükemmel bir hayat yaşıyordum.
Elimi yüzümü keçi sütü sabunu ile yıkadım, güneş kremini sürdüm ve aşağıya kahvaltı için indim.
Fazla detay veriyorum çünkü Muggle dünyası biraz garip... ama benzer,
Kendime waffle yaptım ve salona gidip televizyonu açtım, haberleri izlemeye başladım...
Kısa süre sonra kahvaltımı bitirmiş temizlik yapmaya koyulmuştum bile.
...Bu gün Elizabeth, Olric ve Santa'ya sözüm vardı, Rare Beauty'nin açılışına gidecektik, Hermione artık Weasley ailesi ile kalıyordu....
Telefonumu aldım ve WhatsApp denilen uygulamaya girdim, Kız grubumu tıkladım ve yazmaya başladım.
༺☆༻
Perfect's here!
4 katılımcı- Siz, Betty🍓, Olala🐭 ve Fanta🧃Siz
Kızlar, ne zaman çıkacağız?Betty🍓
İki dakika sonra çıkıyorum bne, babe's okulun onu yerine aşağıdaki Starbucks'ta buluşsak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༺Tom Riddle༻
Fanfic"Haklısın, işte farkta bu Tom. Sen, seni savundukları için ben ise savunmadıkları için güçlü olacağım." Tom Riddle🐍