Elias
Péntek reggel amikor felébredtem, még mindig Alessio karjaiban voltam, hátam a mellkasához simult, az egyik karja a mellkasomon pihent a másikkal meg a hasamat simogatta, a fenekemnél éreztem a kemény erekcióját és engem és a farkamat is kezdte felébreszteni az érintése. Ahogy lejjebb csúsztatta a kezét úgy kiszaladt a számon egy halk nyögés, amire válaszul a fülembe suttogott majd a nyelve végig szaladt a fülem mögötti érzékeny bőrön.
- Csak nem felébredtél? Játszunk egy kicsit? – elakadt a szavam, és éreztem, hogy megint elvörösödőm, pedig már nem is tudom, hogy miért, hisz már nem először vagyunk együtt
- oké – halkan szinte csak kinyögtem Alessio a következő pillanatban átfordult, úgy, hogy rajta legyek
- tudod mit akarok, csinálj nekem egy kis műsort, mint a múltkor – eszembe jutott mire gondol, és megint éreztem, hogy elvörösödők, de aztán lehajoltam és megcsókoltam hagyta, hogy most én vezessem a csókot, hagyta, hogy felfedezzem a száját, a kezei a seggemen voltak, és ringatott engem, hogy a farka a repedésembe csiszolódjon
Aztán azt hiszem a vágy felülkerekedett a szokásos zavaromon, mert felemelkedtem és végig simítottam magamon, egész lentig, majd felemelkedtem, és levettem a nadrágomat, és Alessiot is megszabadítottam a sajátjától, utána pedig a lábai közé térdeltem és a kezembe vettem a kemény hosszát és a már fejéből kicsorgott előváladékkal síkossá téve elkezdtem simogatni, majd lassan ráhajoltam és a számba vettem és elkezdtem nyalogatni, meg szopni, hallottam ahogy felnyög és dicsérő szavakat suttog, hogy mennyire jó és mennyire szereti amit csinálok.
- Fordulj meg kicsim, én is hadd élvezzelek! – hirtelen nem tudtam mire gondol, de aztán felült és megfordított engem és szinte rögtön lenyelte a farkamat, én pedig felnyögtem az élvezettől, és visszahajoltam rá fojtatva a szopást. Nagyon jó érzés volt, és ahogy simogatta a golyóimat, én is leutánoztam rajta. Nemsokára éreztem, hogy megfeszülnek a golyói, és a következő pillanatban már el is árasztotta számat a sós levével, és ez nekem is elég volt ahhoz, hogy a szájába élvezzek. Legörgetett magáról, és most fölém hajolva megcsókolt, a szánkba keveredett mindkettőnk elengedése és olyan jó érzés volt.
- Jó reggelt kicsim! 😊 Ez szuper volt. Most viszont nekem mennem kell, mert van egy elintéznivaló ügyem, ha rendben van veled, akkor majd felhívlak, hogy mikor jövök érted.
- Jó reggelt, és igen az volt. Alessio, Nick holnapra szervezi, hogy találkozzunk anyával, azt mondta, hogy Enrico is ott akar lenni, és Te is mondtad, hogy szeretnél eljönni.
- Igen, persze mindenképp, megbeszélem Nick-kel a részleteket délután még úgyis fogok vele is találkozni. De most tényleg megyek készülődni- ezzel elment zuhanyozni, majd felöltözött adott egy csókot és elment.
Én is kikászálódtam az ágyból, és lezuhanyoztam, és arra gondoltam, hogy milyen jó volt így ébredni Alessio karjaiban, azt hiszem ezt meg tudnám szokni. Lementem reggelizni, és meglepett, hogy még Nick is itt volt
- Szia Nick, jó reggelt, azt hittem már nem leszel itt
- Ma nem kell bemennem az irodába, Délután lesz Alessioval egy találkozóm, és este megyek Enricoért a kórházba viszont úgy gondoltam, hogy ma délelőtt lemehetnénk akkor a lőterembe és akkor kipróbálhatnád a dolgokat.
- Szuper, köszönöm, és örülök neki – gyorsan megreggeliztünk, és utána kimentünk, Victor jött velünk, és az egyik kis kocsival, amivel a birtokon közlekednek, elindultunk , nemsokára megérkeztünk egy lapos épülethez és bementünk, bent voltak egy páran férfiak és nők is, nevetgéltek és beszélgettek. Amikor beléptünk mindenki köszöntötte Nick-et főnökként
VOCÊ ESTÁ LENDO
A vér kötelez
RomanceEliast 16 évesen kidobta az anyja amikor elmondta neki, hogy meleg, onnantól magáról kelett gondoskodni. Most 22 éves és megismer valakit aki megváltoztatja az életét. Kiderűl, hogy az elhagyott fiúnak valójában van apja, bátya és egy erős férfi aki...