8.Bölüm

1.4K 49 4
                                    

"noluyor laan"diyerek kalktım yatakta çünkü kapı öyle bir çalıyorduki hemen silahımı aldım emniyeti açtım ve koşarak kapıya gittim.

Karşımda hem benim hem Timurun timini görmemle silahı indirdim kafamı arkaya çevirdim Aybala ve Nisada benim gibi gelmişler kapıya ."hayırdır noldu sabah sabah şafak operasyonu gibi derdiniz ney"dedim.
"Az nefes al nefes"dedi Timur.
"Ya sabır noldu "dedim .
"Bizi içeri alsanızmı acaba"dedi arkadan kafasını uzatan salak kuzenim Murat."iyi geçin"dedim.

Hepsi içeri girdi koltuklara geçtiler bizde silahları bıraktık yanlarına gittik ."Güzelim acaba başka bişimi giyseniz"dedi Barlas . Aybala kafa salladı gitti ben ve Nisa bacak bacak üstüne atıp oturduk hava sıcak olduğu için şort ve askılıyla uyumuştuk.
"Hoşgeldinizde niye geldiniz sabah sabah"dedim tekrar .
"Ne kadar misafir perversin be kuzen "dedi Murat  ters ters baktım.

"Ya şimdi şöyle biz diyoruzki hep beraber gezmeye gidelim"dedi Emir ne gezmesi ya uykum var.
"Ne gezmesi"dedi Nisa oy diline kurban bencede yani ne gezmesi.
"Şehir dışı "dedi Ali .
"Adam gibi anlatın ya "dedim
"Hani bilirsin bir ara Mardine gitmiştik bir aileyle tanıştık o aile ile Timurun timi ve senin timde tanışıyor çünkü korkut albayın akrabası onlar e işte adamların kızı evleniyormus bizide davet ettiler "dedi Barlas ay sonunda.
"Hangi kızı lan adamın 14 tane çocuğu var 5 tanesi kız"dedim .
"Delâl evleniyormuş senin sevdiğin kız "dedi Murat.
"Haa ne zaman "dedim
"Yarın düğünü var sanada mesaj atmışlar ama bakmamışsın salak"dedi Murat
"Burdan kalkarsam seni döverim Murat sonra Gül teyzeme gerizekalıydı zaten kurtulduk derim mal"dedim Timurun arkasına geçti ve herkesten bir kahkaha koptu mal bu ya .

"Ee gidiyormuyuz"dedi Miran.
"Bana hava hoş"dedim
"Valla banada"dedi Aybala
"Ben zaten dünden hazırım"dedi Ali ay işte kısaca herkes evet dedi."Ne kadar kalacaz lan"dedim. Timur ters ters kıyafetime bakıyordu bak anca bakarsın sen zaten .
"2-3 gün kalırız sonra döneriz iznimiz az "dedi Timur.
"E iyi o zaman biz valiz hazırlayalım sonra çıkalım"dedim kafa salladılar .

"NİSAAAAA" diye bağırdım.
"Ne bağırıyon meymun"dedi Nisa
"Elbisem yok benim ne giyecem ben"dedim yok elbise yok .
"Aybalada vardır dur soralım"dedi Nisa
"AYBALAAAA"diye bağırdı.
"Noldu"dedi Aybala
"Bana elbisen varsa versene"dedim güldü .
"Tamam verim "dedi .

Herkes hazır bir şekilde uçağa doğru gidiyorduk tabi Emir ve Aybalanın atışmasını dinlemezsek dalga geçiyor mal.
"Üsküdara gideriken aldıda bir yağmur katibin setresi uzun eteği çamur"diye yarım saatir söylediği şarkıyı devam ettirdi .
"Çok merak ediyorum bu şarkı ne alaka Emir"dedi Nisa.
"Hani orda kız adama cilveli cilveli yanaşıyor böyle naif naif aha bu Aybalada Barlasa öyle yaklaşıyor herkese hırr Barlasa mırr"dedi Emir Aybala hariç hepimiz kahkaha attık .
"Seni öldürürüm Emir"dedi Aybala daha çok güldük.
"Bakın bu gerçek kız önüne gelen iti kurşuna diziyor ana avrat sövüyor içlerinden geçiyor Barlası görünce aman bir eriyor bir eriyor yağ sanki"dedim
"Ya gidin ya "dedi Aybala .
"Aybala miyavla bakım"dedi Nisa
"Yuh "ded Tuğçe ve kahkaha attı.
"Elbet sizinde sevgiliniz olur o zaman görürüm ben sizi"dedi Aybala bende elimi yav he he der gibi salladım .

"Evet sayın yolcular Mardin'e indik şimdi defolabilirsiniz"dedi Emir mal bu ya Miran ensesine bir tane vurdu .
"Mal bu ya aklını nereye bıraktın yavrum sen"dedim
"Ah anne ah bu komutan bozuntusu kafama vura vura aklımla oynadı"dedi Emir
"Aaa ama yazık niye kafasına vurdun Timur iki gram beyni vardı oda gitmiş"dedim herkes gülmeye başladı.

"Nerde lan bu konak"dedi Ali
"Haklı bir isyaan"dedi Tuana
"Valla ya "dedim yarım saatir konağı arıyorduk ama bulamadık.
"Hep bunun yüzünden"dedi Murat ve Timuru gösterdi .
"Haklı"dedik hep beraber.
Ben yolu biliyorum dedi ve yürümeye başladı sonrada bilmiyormuşum dedi ve oturdu.
"Öldürecem ben onu az kaldı"dedim sinirle .
"Ölümüm senin elinden olsun ama yeterki senden olsun"dedi Timur göz devirdim ben.
"Oooo"dediler hep beraber.
"Kesin çenenizi"dedim .

Ankanın Fırtınası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin