Türke karşı gelen kendini kan fıçısının içinde bulur .
Tomris hatun.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1 hafta sonra.
Ne bu telefon sesi ya off .
"Üsteğmen Ülkü öz Ankara emredin komutanım"dedim .
Albay gece gece beni arıyordu.
"Ülkü acil operasyon var timini topla burda ol"dedi albay .
"Emredersiniz komutanım"dedim .
Telefonu kapatır kapatmaz Ömerin yanından kalktım.
Nisayı ve Aybalayı uyandırdım hemen giyindim ."Kızlar siz kapıyı kitleyin aşağıda beni bekleyin ben Ömeri Timura verim"dedim .
"Tamam koş "dedi Nisa
"Sarı ve kobraya haber verin hızlı "dedim . Ömerin yanına geçtim uyandırdım ve karşıya Timurun evine gitmeye başladım. Karşılıklı apartmanlarda oturmanın faydası diyelim ."Noldu gece gece Ülkü"dedi Timur . "Görev geldi ben gidiyorum Ömere dikkat et"dedim ."tamam dikkat et Güzel gözlüm"dedi Timur .
Sarıldım ve hemen aşağı indim .Karargaha girdik hemen üniformaları giydik ve harekat merkezine geçtik .
"Komutanım noluyor"dedi Tuana
"Bilmiyorum sarı"dedim .
Albay girdi içeri hemen kalktık.
"Oturun , hızlıca anlatıyorum dinleyin"dedi albay ve ekrana birinin resmini aktardı .
"Bu Alex heryerde böyle biliniyor evinden almamız gereken önemli bilgiler var aksi takdirde yaşamak istemeyeceğimiz şeyler var bu gece Alex evde değil ama evi koruyan çok koruma var hepsi iyi eğitilmiş belirli bölgelerde keskin nişancılar var evdeki bilgiler çok önemli hangi odada bilgimiz yok ama 2 katta olduğuna dair bilgimiz var 2 katta bir odada bir kasa var o kasada önemli bilgiler var ben burdan sizle iltibat kuracam planınızı yapın yola çıkın"dedi albay önümüze evin krokisini koydu ."Evet Atalan timi iyi dinleyin beni kartal sen yüksek bir mevkiden keskin nişancıları etkisiz hale getireceksin zaman bozan evin kapısı öyle kolay açılmaz gibi napabiliriz"dedim.
"Küçük bir patlayıcı hazırlarım kapının kilit yerini patlatarak gireriz"dedi Aybala.
"Tamam sarı ve zaman bozan şuradaki iki oda sizde ben ve kobra bu iki odada bizde kartal keskin nişancıları halledince bizi koru "dedim .
"Emredersiniz komutanım "dediler " komutanım korumalar"dedi Tuana .
" sezsizce hepsini cehenneme kavuşturacaz "dedim .
Güldüler ve kafa salladılar.Şuan Alex denen itin evinin çevresindeydik .
"Ben yerimi aldım susturucu tamam başlıyorum"dedi Nisa.
"Kartal sen başla onlar bitince haber ver biz girelim"dedim .
"Emredersiniz"dedi Nisa.
Yaklaşık 4 dakika sonra Nisa konuştu " bitti "dedi .
"Sarı ve zaman bozan siz öndekileri halledin bizde arkadakileri"dedim ve duvardan bahçeye atladım arkamdan kobra atladı, ilk önüme gelenin boynunu kırdım ve sakince yürümüye başladım .
Hepimizin silahinda susturucu vardı , hemen yanımda duran kobraya baktım ve hadi dercesine kafa salladım .
Önünüze gelene sıktık .
"Komutanım on temiz"dedi zaman bozan.
"Kapı "dedim .
"Açıldı "dedi sarı ."Gidiyoruz "dedim ve içeri girdik hemen üst kata çıktık ilk iki odaya sarı ve zaman bozan girdi.
Diğer odaya kobra girdi bende önündeki kapıya gittim .
Ne kadar zorlasamda açılmadı çünkü şifreli siktir ya .
Hemde ne siktir .
"Kobra buraya gel"dedim .
Hemen geldi .
"Şifreli çözme ihtimalin varmı kobra"dedim .
"Denerim komutanım"dedi .
Eğildi ve şifreli bölgeye baktı .
"Komutanım kablo var burda büyük ihtimalle yanlış şifre gidildiği zaman patlıyor çünkü bir değil fazla kablo birleşimi var önce onların çözülmesi lazım yoksa şifreyle ilgilenmem"dedi.
"Zaman bozan buraya gel"dedim.
Koşarak yanıma geldi sarı ise merdiven başında aşağıya bakıyordu .
"Çok karışık zaman lazım bana"dedi zaman bozan.
"Kaç dakika"dedim .
"En az 30 dakika çok kablo var çok zor "dedi zaman bozan .
"Fazla 15 dakikan var zaman bozan hızlı ol "dedim .
"Emredersiniz komutanım"dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ankanın Fırtınası
RandomKadından askermi olur dediler oldum. Kadından bordo beremi olur dediler oldum . Sen kimsin dediler vatan sevdalısıyım dedim. Sadece vatanmı dediler kalbime gömdüğüm bir sevdam daha var dedim. Öyle bir kadın düşünün tüm ailesi asker kendi asker dağla...