Ülküden
Gözlerimi açtığım gibi yanımda uyuyan oğlumu gördüm.
"Mis kokulum benim"diyerek saçlarından öptüm hemen yataktan kalktım elimi yüzümü yıkadım ve giyindim.
"Ooo günaydın"dedi Nisa.
"Sus kız"dedim .
"Kahvaltı hazır"dedi Aybala.
"Tamam bebem"dedim .Ömeri uyandırdım kahvaltı ettik ve hep beraber salona geçtik .
"Kızlar bişiler yapalım ya"dedi Aybala. "Ne gibi"dedim .
"Gezelim hep beraber"dedi Nisa.
"Mantıklı "dedim .
"Anne ben gelmesem"dedi Ömer.
"O neden oğlum"dedim .
"Ben pamuk teyzeye gitmek istiyorum"dedi Ömer.
"Sen bilirsin oğlum " dedim .
"E iyi o zaman ben bizimkilere haber verim sen Ömeri bırak hazırlanır çıkarız"dedi Nisa.
"Tamam olur"dedim .Ömeri pamuk teyzeye bıraktım ve hazırlanmaya başladım.
"Hangi ruju sürsem"dedim.
"Bence bunu sür hem kalıcı hem üstündekine uygun"dedi Nisa.
"Ya bu oldumu"dedi Aybala üstündeki ceketi göstererek.
"Güzel güzel "dedim .
"E hadi çıkalım mesaj attılar bekliyorlarmis"dedi Nisa.Aşağı indik arabalara bindik .
"Bu güzellik nedir hanfendi"dedi Timur. Tebbesüm ettim .
"Teşekkür ederim "dedim .
"Güzelim biz lunaparkta napacaz"dedi Timur.
"Hiç bir fikrim yok Aybala dedi lunapark diye"dedim .
"Allah Allah "dedi Timur.
Yola devam etti kısa süre sonra lunaparkın önünde durdu .
"Hadi güzelim"dedi Timur ve elimi tuttu el ele yürüdük.
"Aybalam biz niye buraya geldik yahu "dedi Barlas.
"Çocuklar gibi eğlenmeye geldik Barlasım"dedi Aybala.
"Sen nasıl istersen güzelim"dedi Barlas. Hep beraber ilerlemeye başladık . " Hızlı trene binelim"dedi Tuana.
"Hayır ya"dedi Nisa.
"Korktunmu bebeğim"dedi Murat. "Ben ve korkmakmı yanılıyorsun sevgilim sadece sevmiyorum"dedi Nisa.
"Görelim"dedi Murat ve bu şekilde hep beraber hızlı trene bindik."Yeter bence bu kadar şeye bindiğimiz ya"dedim .
Sırasıyla her türlü hız , korku ve adrenalin içeren şeylere binmişti." O zaman son olarak dönme dolap"dedi Aybala.
"İyi tamam hadi"dedim .
Yürümeye başladık Aybala önce bizimkilerle konuştu ben duymadım sonrada aleti oynatan adamla konuştular.
"Hadi bakalım"dedi Emir.
İkişerli olarak bindik .
"Timur napıyoruz biz ya "dedim.
"Çocuklaşıyoruz "dedi ve kahkaha attı bende onunla birlikte kahkaha atmaya başladım. Herkes indi sadece biz kaldık yavaş yavaş yukarı çıkmaya başladı .
"Noluyor "dedim .
"Bilmem öğreniriz sen manzaraya bak "dedi Timur.Alet en tepede durdu ve lunaparka karsunun jest oldu müziği yayıldı. Kafamı Timura çevirdim önce gözlerime baktı.
"Şu hayatta bana öleceksin deseler bu kadına ölürüm derim. Yaşa deseler bu kadına yaşarım derim . Bir gözde kaybolacaksın deseler ben zaten kayboldum derim . Ötüken gözlüm, gülüşü güzelim, hayatımın anlamı şu geri kalan hayatımda benimle yaşamaya var mısın evet de ömrümü ömrüne koyayım gülüşünde, bakışında, duruşunda hayat bulduğum benimle evlenir misin"dedi Timur.
"EVEEEET EVLENİRİM" dedim ve kollarımı Timurun boynuna doladım etrafımızdan balonlar uçmaya başladı ve alet hareket etti . Bu sırada Timur parmağıma yüzüğü taktı ve anlımdan öptü .
Alet durdu indigimiz gibi Emir ve Murat konfeti patlattı .
"HAYIRLI OLSUUUUN" dediler aynı anda ve hepimiz kahkalarla gülmeye başladık ."Siz ne ara hazırladınız bunu"dedim .
"Valla Timur bana geldi dedi bir teklif işi var dedim hemen yanı sadece ikimiz biliyorduk geri kalanlar senden bir dakika önce öğrendi"dedi Aybala.
"Hepinize teşekkür ederim"dedim .
"Lan aile grubuna atsana"dedi Murat. " Benim daha iyi bir fikrim var oturalım şuraya grubu arıyım"dedim. Hemen kafa salladılar. Grubu aradım Barlas, Murat ve Timur hariç hepsi açtı.
"Oooo nabıyonuz"dedi yankı amcam. " Napacaklar eğleniyorlardır"dedi gül teyzem.
"Size bir haberim var"dedim .
"Ne haberi kızım"dedi annem.
Ekranı tam ayarladım ve yavaşça elimi havaya kaldırdım yüzüğü ekrana tuttum.
"AYYYY GERÇEKMİ"diye bağırdı teyzemler ve annem .
"Şaka benim kızım kendine yüzük almış dimi kızım"dedi babam. "Gerçek valla hem babacım kendime almadım EVLENİYORUM "dedim .
"ALLAHHH önce yiğenimdi şimdi gelinim "dedi Bulut amcam .
"Buda sana kapak olsun"dedi Fatih amcam ve babama kapak yaptı. "Maşallah valla maşallah ayy düğün var"dedi Asel teyzem.
"Kız Asena tescilli dünür olduk"dedi Nur teyzem.
"Asenam bana bişiler oluyor bayılacağm"dedi babam .
"Ay Bora deli etme beni, çok mutlu oldummm"dedi annem.
"Hayırlı olsun"dedi Kuzey amcam ve Açelya teyzem.
"Evet haberi verdim ve ben gidiyorum bayy"dedim ve telefonu kapattım.
"Bora amca komedi ya"dedi Tuğçe. " O hiç vermeye niyetli değildi ki"dedi Murat.
"Adam kızını evlendirmek istemiyor "dedi Fırat.
"neyse akşam olmak üzere hadi yemeğe gidelim"dedi ali.
"Şey yapalım ben biliyorum oraya gidelim"dedi Barlas.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ankanın Fırtınası
RandomKadından askermi olur dediler oldum. Kadından bordo beremi olur dediler oldum . Sen kimsin dediler vatan sevdalısıyım dedim. Sadece vatanmı dediler kalbime gömdüğüm bir sevdam daha var dedim. Öyle bir kadın düşünün tüm ailesi asker kendi asker dağla...