Taehyung babasının bilgisayarının başında oturuyordu ve şifresini tahmin etmeye çalışıyordu.
"Ne ki acaba?" dedi kendi kendine. Ne olabilirdi ki? Doğum gününü, evlilik yıldönümlerini ve kalan diğer bütün seçenekleri denemişti.
Etrafına baktı, çekmeceleri kurcaladı ve şifrenin yazacağı bir not kağıdı aradı ancak hiçbir şey bulamadı.
"Sikeyim ya." diye söylendi kendi kendine. Pes etmeye çok yakındı, orta yaşlı bir adam bilgisayarın şifresini ne koyabilirdi ki?
Derken masanın arkasından bir 'miyav' sesi duydu.
Ah tabi ya, babası bu tüy yumağını kendisinden çok daha fazla seviyordu.
Kediyi kucağına aldı, tasmasına baktı ve babasının telefon numarası dışında bir şey göremedi. "Doğum günün ne zamandı ki senin?" dedi kediye bakarken.
Ne kadar düşünse de cevap bulamadığı için çözümü Seokjin'i aramakta bulmuştu.
"Hyung naber?"
"Ne istiyorsun Taehyung?"
"Sana bir şey sormam lazım."
"Sor."
"Babamın kedisi, neydi ki adı?"
"Charlie."
"Hah aynen. Onun doğum günü ne zamandı?"
"Neden?"
"Kutlayacağım belki?"
"Ne karıştırıyorsun yine?"
"Hyung biliyorsan söyle yoksa beni oyalama. Charlie'nin doğum günü ne zaman?"
"20 Mart." dedi Seokjin bıkkın bir şekilde. Taehyung'un bir şeyler karıştırdığı her halinden belliydi.
"Yıl?"
"2017"
"Bu kedi bu kadar yaşlı mıymış?" dedi Taehyung kaşlarını çatarak "Neyse Hyung teşekkürler, görüşürüz sonra."
Telefonu kapattı ve hızla bilgisayara kedinin doğum gününü girdi.
Bingo!
Babasının bu kediye olan sevgisini komik bulsa da zaman kaybetmeden kurcalamaya başladı bilgisayarı.
Bütün bu zahmete girme sebebi ise kafasına taktığı Jeon Jungkook'tu.
Onun hakkında bilgi edinmeye çalışıyordu çünkü onu mahvedecekti. Evet bunu yapacaktı.
Sisteme girdi ve arama yerine ismi tuşladı. Birkaç tane Jeon Jungkook çıkmış olsa da doğum tarihinden aradığı Jungkook'u rahatça bulmuştu.
"1 Eylül 1997. Kan grubu A+. Boyu 1.80."
Taehyung hakkındaki bilgileri okurken kendi kendine mırıldandı. Biraz daha aşağı kaydırdığında ise daha ilginç bilgiler bulmuştu.
"2012 yılında hapse girmiş. 15 yaşından 18 yaşına kadar hapiste yatmış." Taehyung güldü. Bu bilgi onu şaşırtmamıştı ancak oldukça keyiflenmişti.
"Ah sikeyim. Dosyası mühürlü." dedi kendi kendine. Mührü açmaya çalışsa da reddedilmişti. Jungkook hapse girdiği dönem reşit olmadığı için dosyası koruma altındaydı ve mührü babasından daha yetkili birisi açabilirdi.
"Hırsızlıktan girmiştir, ne olacak?" diye mırıldandı kendi kendine. Ancak reşit olmayan birinin hırsızlıktan üç yıl hapis yatması mantıklı gelmiyordu.