başlamadan önce UYARILAR
HARD kinks, smut
sikiş sokuş, uyuşturucu, alkol, kavga, dövüş, nefret, aşk, zart zurt
evet enemies to lovers
her türlü fanteziye açık olun çünkü her an ne yazarım belli olmaz
HER TÜRLÜ FANTEZİYE AÇIK DEĞİLSENİZ BURASI SİZE GÖRE DEĞİL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bütün ficlerim uke jk olduğu için bu uke tae olsun dedim okumamazlık YAPMAYIN
biraz pozisyonlara açık olun yaavvv
ikisinin de siki var isterlerse kılıç gibi tokuştururlar dimi
Xx
"Bay Kim size anlayışınız için teşekkür ediyor ve bunun bir daha tekrarlanmayacağının garantisini veriyor.""Evet. Geçen seferki gibi."
"Bu sefer Taehyung da söz veriyor. Bir daha olmayacak, değil mi Taehyung?" Seokjin, sert bir ses tonu ile deri koltukta oturan genç adamı uyardığında Taehyung elini yanağına yaslamış umursamazca etrafa bakıyordu.
"Hıhı."
Polis memuru Taehyung'a ters bir şekilde gözlerini dikmişken Seokjin boğazını temizledi. Taehyung bunun üzerine bakışlarını kaldırmış, içten bir şekilde gülümsemiş ve "Söz." demişti.
Ondan sonra polis memuru bir şey demedi. İstese de diyemezdi. Taehyung o sözü vermeseydi dahil diyemezdi ve bu konuda yapabileceği hiçbir şey yoktu.
Çünkü o valinin oğluydu.
Her hafta karakola başka bir belaya bulaştığı için getirilir ve aile avukatı olan Kim Seokjin tarafından pisliği temizlenirdi.
Bu sefer sarhoş bir şekilde araba kullanırken trafik ışığına çarpmıştı. Sarhoş araba kullanmanın ve devlet malına zarar vermenin bir cezası olsa da bu Kim Taehyung için geçerli değildi. Babacığı nasıl olsa hallederdi.
Bu da Kim Seokjin'in 'anlayışınız için teşekkür ediyor.' lafını gülünç kılıyordu. Altında aslında 'Yiyorsa anlayış göstermeyin biz de sizi görevinizden alalım.' yattığını hepsi biliyordu.
"Gidelim hadi."
Taehyung, Seokjin'in talimatı ile yerinden kalktı ve artık ezberlediği karakolun dışına yürümeye başladı.
Geçirdiği kaza onu büyük ölçüde kendine getirse de hala sarhoştu ve bu yüzden yürürken destek almak için Seokjin'in koluna girmişti. Bunun Seokjin'i sinir ettiğini bildiği için kendi kendine kıkırdamıştı bir de.
Karakolun dışında park eden arabaya ilerliyorlardı ki Taehyung durdu.
"Kendi arabamla gitmek istiyorum, nerede o?"
"Hurdalıktadır."
"Ne?!"
"Arabandan geriye bir şey kaldığını mı sanıyorsun Taehyung?" Seokjin hayret içinde sorduğunda Taehyung'un umursamazlığı karşısında iç çekti.