˚ ༘ ೀ⋆。˚°❀⋆.ೃ࿔*:・
First Date
˚ ༘ ೀ⋆。˚°❀⋆.ೃ࿔*:・Duyduğum şeyle ilk başta duraksadım. Ardından katıla katıla gülmeye başladım. Gojo'nun ifadesinden bu tepkiyi beklemediğini hemencecik anlamıştım.
O kadar sert ve kendimden geçercesine gülüyordum ki, yerden koltuğa koltuktan yere zıplıyordum. Gojo'nun yanındaki korumalar ise tırsmış şekilde birbirlerine bakıp kafamın iyi olup olmadığı hakkında endişe duyuyorlardı.
Yaklaşık 10 dakika kadar olan gülme seansımın ardından derin bir nefes alıp gülmemi kestim. Lan, ne kadar çok gülmüşüm. Gözlerimden yaşlar akıyor resmen.
"Ah~ Gojo ailesinin sevgili oğlu yeni bir fantezi geliştirmiş anlaşılan... Evladım, git kendine bu fanteziyi yaşayacak başka birini bul."
"Ben ciddiyim!" Elini göğüsüne koyarak, kendinden emin şekilde bana baktı. "Karım olmanı istiyorum! Bak şuan dalga geçtiğimi sanabilirisin! Ama-"
"Şuan kumarhanede 200 bin dolarım var onu alıp, evcilik fantezisi yaşayacak başka bir kız bul." Çantamı koluma takıp ayaklandım. Onun bu saçmalıklarını daha fazla dinleyemezdim.
Elini bana doğru kaldırıp, 5 parmağını birbirinden ayırdı. "5 milyon! Eğer benimle evlenip, 1 çocuk doğurursan sana tam 5 milyon vereceğim."
Ay, bide çocuk mu doğurmamı istiyor?! Harbi erkeklerin fantezilerini anlamıyorum.
"Git kendine sikecek başka am bul. Belli, sikmemekten beynin kurumuş." Kaşlarımı çatarak ona baktım ve kapıya yöneldim. Kapının kulbunu kavrayıp, çıkmak için kapıyı açtım.
"10 milyon! 10 milyon dolar." Diyerek bağırdı. 10 milyon dolar... Onun sayesinde intikamımı alıp ve iğrenç sürtüklere günlerini gösterebilirdim.
"Sadece oda değil!" Yanıma geldi ve nazikçe omzumu kavradı. "İstersen benimle bir süre evli kaldıktan sonra çocuğu doğurup gidebilirsin. 10 milyonuda istediğin zaman vereceğim sana." Bir süre duraksayıp, gözlerimle iyice taradım onu. Bildiğim kadarıyla Aisha ve Miku bu adamdan hoşlanıyordu. Babam olması gereken piç bu adamın babası altında çalıştığı için davetler yüzünden o ikisi Satoru'yu daha önceden görmüştü. Yani... Eğer onunla bir ilişki içinde olursam o iki salak kuduracaktır. Onların o yüzünü görmek için canımı bile verirdim.
Ona doğru döndüm ve elimi sıkması için uzattım. "Pekala, Sato... Anlaştık."
Gojo'nun mavi gözleri sevinçle ışıldadı. Elimi büyük bir sevinçle sıkıp salladı. "Evet! Evet, anlaştık Ran-chan!" Bir süre elimi sallamaya devam etti ama en sonunda fazla uzatınca elimi çektim.
Bir süre odada ne yapacağımız hakkında konuşmaya başladık. Dediğine göre bugünden sonra aşırı derecede yakın olacak ve elimizden geldiğince beraber vakit geçirecektik. Böylece hem kendimizi tanıyacak, hemde diğerlerinin dedikodu malzemesini istediğimiz yönde hareket ettirecektik. İşte o günden sonra planımızı başlattık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
‧₊˚♡𝐑𝐮𝐬𝐬𝐢𝐚𝐧 𝐑𝐨𝐮𝐥𝐞𝐭𝐭𝐞ღ ᵂⁱᵗʰ ᴳᵒʲᵒ ˢᵃᵗᵒʳᵘ
Fanfiction𝑰 𝒘𝒂𝒏𝒏𝒂 𝒓𝒐𝒍𝒍 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒎, 𝒂 𝒉𝒂𝒓𝒅 𝒑𝒂𝒊𝒓 𝒘𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 (𝒉𝒆𝒚) 𝑨 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒈𝒂𝒎𝒃𝒍𝒊𝒏' 𝒊𝒔 𝒇𝒖𝒏 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒆 (𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒊𝒕) 𝑹𝒖𝒔𝒔𝒊𝒂𝒏 𝒓𝒐𝒖𝒍𝒆𝒕𝒕𝒆 𝒊𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒎𝒆 𝒘...