4𓍢ִ໋🀦 4

343 38 64
                                    

˚ ༘ ೀ⋆。˚°❀⋆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

˚ ༘ ೀ⋆。˚°❀⋆.ೃ࿔*:・
Balo Gecesi
˚ ༘ ೀ⋆。˚°❀⋆.ೃ࿔*:

"Ra-chan sana birşey söyleyebilir miyim?" Satoru'nun annesi gülümseyerek yemeğinden başını kaldırdı. Bende ne diyeceğini merak ederek aldığım bifteğin çatalını indirdim. Satoru'nun annesi ve babası bize akşam yemeğine kalmak konusunda ısrar etmişlerdi. Bizde tabiki bir 'çift' olarak bunu kabul etmiştik. Ve şuanda da... biftek yiyoruz. Çok lezzetli! Tanrım, en son ne zaman biftek yemiştim, hatırlamıyorum. AMA BU ÇOK LEZZETLİ.

"Buyrun..." diyerek ağzımı sildirdim. Satoru ve Bay Gojo merakla kafalarını kaldırdılar. Bayan Nao konuşmaya devam etti. "Çok yakında bir baloya ev sahipliği yapacağız. Çok yakın iş arkadaşlarımızda orada olacak. Eğer sorun olmazsa, baloya Satoru ile katılsan? Hem böylece nişanınızı da duyurmuş oluruz." Bayan Nao yüzünde güneş gibi ışıldayan gülümsemesiyle, ellerini birbirlerine vurdu.

Balo, ha? Ve iş arkadaşları da o partide olacakmış. Bu demek oluyor ki, o aptallarda bu baloya gelecekti. Yanisi... o sürtükleri çatlatabilirdim. Kolumda Satoru, muhteşem bir elbise ve Gojo ailesinin gelini olarak onları kıskandıracağım. Bakın da görün.

Yüzüme parlak bir gülümseme geldi. "Bu benim için onurdur. Sevgili anneciğim ve babacığım bunu uygun görürse..."

Bayan Nao sevinçle eşini sarstı ve ne kadar mutlu olduğunu ona anlatmaya başladı.

"Gerçekten annemle iyi geçiniyorsun." Satoru kulağıma doğru eğildi ve fısıldadı. Gülümseyerek onun yüzüne baktım. Kulağına yaklaştım ve fısıldadım. "Sen bana güven, Satoru. Emin ol, elimden geleni ardına koymayacağım." Dişlerimi göstererek gülümsedim ardından sevgili kayınvalidem ve kayınpederimin konuşmalarına katıldım.

Satoru şaşkın şaşkın gözlerini kırpıştırdı, gülerek annesi ve babasıyla konuşan Ran'a baktı. Yüzündeki kızarıklığı gizlemek için yüzünü başka bir tarafa çevirdi. Eliyle çenesini kavradı. 'Nasıl bu kadar sevimli olabiliyor?' Diye düşündü.

"Ah, bu arada. Sato-chan!" Bayan Nao, Satoru'ya gülümseyerek baktı. Satoru başka tarafa dönük olan yüzünü annesine çevirdi. Yüzü kızarmış. Acaba bifteğin baharatı fazla mı geldi? Yo, acı bile değil. Bu işte bir iş var ama.

"Efendim, anne?"

"Ra-chan için mağazaya gidip birşeyler alın. Gelinim istediği gibi giyinip, süslensin." Bayan Nao masaya yaslandı ve bana döndü. Yüzümde heyecanlı bir gülümseme oluştu. Yani, Satoru'nun parasını istediğim gibi harcayabilirim! Of, Satoru işin bitti. Benim gibi para düşgünü birini eşin olarak kiralamayacaktın.

‧₊˚♡𝐑𝐮𝐬𝐬𝐢𝐚𝐧 𝐑𝐨𝐮𝐥𝐞𝐭𝐭𝐞ღ ᵂⁱᵗʰ ᴳᵒʲᵒ ˢᵃᵗᵒʳᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin