البارت الاخير ❤️‍🔥❤️‍🔥

1.3K 31 0
                                    

⚡️⚡️اموتلكم حد ولا نقفلها بنهايه سعيده⚡️⚡️

لتذهب فى سبات عميق ويتجه مع اخيه الى وجهتهم
ليقوم برؤية تسجيل الكاميرات ويردف : الشنطه اللى الراجل حطها فى العربيه خفيفه وحطها بسهوله معنى كدا ان مفيش فيها حد وهو ده التمويه اللى كانوه عملينه .

ليردف زين : بس كدا الكاميرات مظهرتش خروج عاليا خالص .

ليردف حمزه : بالظبط عليا فضلت فى الفيلا ... قدم كدا الكاميرات .

ليردف زين : ده وقت ما احنا خرجنا وبعدين الناس كلها مشيت فى ظرف ساعه وبعدين دول العمال اللى فى المكان .

ليردف حمزه : قدم كمان شويه ....... اى العربيه دى

ليردف زين : بينقلو فيها الكراسى والبتاعت الفرح اهو والتربيزات والسجاد .

ليردف حمزه : الفرح كان اوبن اير السجاد جه منين عايز خط سير العربيه دى يا جاسر وانت يا زين كمل باقى التسجيل .

ليردف زين : مفيش باقى للتسجيل بس انا معايا باسورد الكاميرات ووصلتها بتلفونى احتياطي .

ليردف حمزه : ادي الباسورد لحد من الشباب وخليه يفضل مراقب الفيلا .

ليردف زين : مش فاهم .

ليردف حمزه : عشان لو العربيه اللى طلعت فعلا بتاعت اثاث يبقى عليا لسه فى الفيلا .

ليردف حمزه بزهول : لو فعلا عليا هناك يبقو ولاد جنيه لانها مش هتروح لدماغ حد .

ليردف جاسر : حمزه بيه .... العربيه ملهاش اثر ، اخر ظهور ليها خليت الرجاله يطلعو من بعده يدورو عليها

ليردف حمزه : كويس عايز بردو اربع رجاله يروحو على الفيلا اللى كان فيها الفرح ... عايزهم يقلبوها حته حته ان شاءالله لو هيكسرو البلاط ويدورو تحته .

ليردف زين : حمزه لازم نطلع على المطار ، الطياره كمان ساعه .

ليردف حمزه : يلا بينا ... جاسر لو وصلتوا لمدام عليا تبلغوا المقدم فؤاد وتسحب الرجاله بتاعنا وهو هيتصرف .

ليردف جاسر : هاجى معاكم والرجاله هيبلغونى باللى يحصل هنا .

ليردف حمزه : لا ... انت هتطلع على المستشفى عينك متنزلش من على هنا ورنا ونغم لو داخلين الحمام تدخلو تفتشوها قبل ما يدخلو ولو فى علاج لمدام هنا ممنوع ممرضه تدخل وتخلى دكتوره رنا هى اللى تباشرها لغايه ما ارجع وطبعا هاله هانم مش محتاجه توصيه بس بردو تحطها تحت عينك .

ليردف جاسر : اوامرك يا باشا .

اتجهو معا الى المطار بينما استمر البحث حول السياره ليجدو اثرها بالفعل عند مصنع قديم ليقومو بإرسال العنوان اللى فؤاد ليتجه بقواته نحو المكان ليشتبك معهم دون خسائر ويتجه نحو غرفه ليجد عليا ملقاه على الأرض فاقده للوعى ليقوم بحملها ويتجه نحو المستشفى .

أسير عيناها حيث تعيش القصص. اكتشف الآن