Κεφαλαιο 12

350 18 0
                                    

Matteo's pov

Ξαφνικά δεν ακουγόταν να αναπνέει. Cazzo ( Γαμωτο) έχασε τις αισθήσεις της.

Βγήκα αμέσως από τον δρόμο και σταμάτησα το αυτοκίνητο στην άκρη.

Έβγαλα την ζώνη μου και γύρισα προς το μέρος της. Είχε όντως χάσει τις αισθήσεις της. Μάλλον έπαθε κάποια κρίση.

Έβαλα τα χέρια μου στα μάγουλα της. Ήθελα να βεβαιωθω ότι αναπνέει.Γαμωτο είχε παγώσει από τον φόβο, αλλά ευτυχώς αναπνέει και πάλι.

Είμαι όντως μαλακας. Τι έκανα. Και αυτή όμως δεν έπρεπε να αντιδράσει έτσι.

Ακούμπησα απαλά το κεφάλι της στο κάθισμα, και έβαλα μπροστά έπρεπε να την πάω σπίτι.

{...}

Φτάσαμε σπίτι ανοίγει η πόρτα και έξω βγαίνει η Isa.

Isa- Τι συνέβη? Γιατί η Lia είναι σε αυτή την κατάσταση ρώτησε κοιτώντας την με ανησυχία.

Mat- Μεγάλη ιστορία. Δεν είναι τίποτα σοβαρό απλά την πείραξε λίγο το ποτό είπα καθώς την πήγαινα στο δωμάτιο μου. Η Isa δεν έκανε περαιτέρω ερωτήσεις ούτε μας ακολούθησε.

Μπήκα μέσα και την άφησα πάνω στο κρεβάτι μου.

Έκλεισα την πόρτα πίσω μου, πήγα στην ντουλάπα μου, έβγαλα μια μπλούζα μου και την πέταξα πάνω στο κρεβάτι.

Την ανασηκωσα απαλά και της έβγαλα το φόρεμα και τα παπούτσια της. Όπως επίσης και το σουτιέν της και της πέρασα την μπλούζα μου, η οποία της έφτανε λίγο πιο κάτω από τους γοφούς της.

Ύστερα την ακούμπησα στα μαξιλάρια και την σκέπασα.

Έκατσα για λίγο στην πολυθρόνα μου και την κοιτούσα.

Θεέ μου είναι σαν άγγελος. Είναι ένας άγγελος στα χέρια ενός δαίμονα.Την χαζεψα λίγο ακόμα, το πόσο γαλήνια είναι, πριν βγάλω το πουκάμισο μου και ξαπλώσω δίπλα της.

Mat- Εσύ θα είσαι η καταστροφή μου tesoro είπα απλώνοντας το χέρι μου στη μέση της και κλείνοντας τα μάτια μου.

Don't mess with the Mafia otherwise.... Where stories live. Discover now